Schulsachen (karetní hra "Ich habe..., wer hat...?")

Předmět:
Počet stran:
7
Velikost: 1.62 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Simona Choutková
Nahráno:
Naposledy upraveno:
10. 9. 2024
Sdílet:

Materiál obsahuje karetní hru “Ich habe..., wer hat...?” se slovní zásobou zaměřenou na školní pomůcky. Zapojí se celá třída, vhodné na začátek či konec hodiny pro zopakování slovní zásoby a procvičení 4. pádu. 

Materiál obsahuje 26 kartiček.

Návod: Jednostranně vytiskněte, ideálně zalaminujte a vystřihněte jednotlivé kartičky.

Každému žákovi rozdejte jednu kartičku (je důležité, aby byly ve hře všechny kartičky, proto případně někomu dejte kartiček více).

Začíná žák s kartičkou označnou “START”, kterou nahlas přečte, a pokračuje žák, který má kartičku s obrázkem batohu. Takto se pokračuje dále až k poslední kartičce.

Při hře se můžeme zaměřit i na správné použití 4. pádu, členy jsou barevně zvýrazněny a ke správnému použití členu u obrázku slouží barevné rozlišení obrázků.

Další produkty od autora Simona Choutková

652823
Český jazyk - sloh
8., 9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Ostatní
Materiál se zaměřuje na funkční styly a slohové útvary. Obsahuje 17 ukázek komunikátů, se kterými se můžou žáci setkat
35.00 Kč
733260
Německý jazyk
ZŠ – 2. STUPEŇ
Já mám, kdo má
Materiál obsahuje celkem 12 aktivit s vánoční tematikou. Můžete jej využít jako “adventní kalendář” na posledních 12
75.00 Kč
644427
Německý jazyk
ZŠ – 2. STUPEŇ
Já mám, kdo má
Materiál obsahuje karetní hru “Ich habe... wer hat...?” se slovní zásobou zaměřenou na oblečení. Materiál celkem
25.00 Kč
780547
Český jazyk - gramatika
7., 8., 9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Skládačky
Materiál je zaměřen na druhy vedlejších vět. Žáci přiřazují hranolky se souvětími do kornoutku s příslušným druhem užité
30.00 Kč
Schulsachen (karetní hra "Ich habe..., wer hat...?") Schulsachen (karetní hra "Ich habe..., wer hat...?")
Materiál obsahuje karetní hru “Ich habe..., wer hat...?” se slovní zásobou zaměřenou na školní pomůcky. Zapojí se celá třída, vhodné na začátek či konec hodiny pro zopakování slovní zásoby a procvičení 4. pádu. Materiál obsahuje 26 kartiček.Návod: Jednostranně vytiskněte, ideálně zalaminujte a vystřihněte jednotlivé kartičky.Každému žákovi rozdejte jednu kartičku (je důležité, aby byly ve hře všechny kartičky, proto případně někomu dejte kartiček více).Začíná žák s kartičkou označnou “START”, kterou nahlas přečte, a pokračuje žák, který má kartičku s obrázkem batohu. Takto se pokračuje dále až k poslední kartičce.Při hře se můžeme zaměřit i na správné použití 4. pádu, členy jsou barevně zvýrazněny a ke správnému použití členu u obrázku slouží barevné rozlišení obrázků.
UUCZ-644421
Německý jazyk>Já mám, kdo má>ZŠ – 2. STUPEŇ
25.00