Möbel/Zimmerbeschreibung (karetní hra "Ich habe..., wer hat...?")

Předmět:
Ročník:
Počet stran:
4
Velikost: 1.98 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Simona Choutková
Nahráno:
Naposledy upraveno:
27. 2. 2025
Sdílet:

Materiál obsahuje karetní hru “Ich habe... wer hat...?” se slovní zásobou zaměřenou na nábytek a vybavení pokoje.

Návod: Jednostranně vytiskněte, ideálně zalaminujte a vystřihněte jednotlivé kartičky.

Každému žákovi rozdejte jednu kartičku (je důležité, aby byly ve hře všechny kartičky, proto případně někomu dejte kartiček více).

Začíná žák s kartičkou označnou “START”, kterou nahlas přečte, a pokračuje žák, který má kartičku s obrázkem dveří. Takto se pokračuje dále až k poslední kartičce.

Při hře se můžeme zaměřit i na správné použití 4. pádu, členy jsou barevně zvýrazněny a ke správnému použití členu u slovíčka slouží barevné rozlišení obrázků.

Další produkty od autora Simona Choutková

701443
Český jazyk
ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Materiál je tematicky zaměřen na události 17. listopadu 1939 a 1989. Materiály se dají využít na projektové dny, ale i v
35.00 Kč
641582
Český jazyk - gramatika
8., 9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Materiál obsahuje: 1) odborný text o Dni české státnosti a sv. Václavovi práce s textem ve stylu přijímacích zkoušek 2)
35.00 Kč
780900
Český jazyk - gramatika
8., 9.
Pracovní listy
Materiál obsahuje celkem 18 úkolů z různých oblastí češtiny. Texty a věty využité pro úkoly vycházejí z tématu Valentýna
30.00 Kč
657816
Český jazyk - gramatika
ZŠ – 2. STUPEŇ
Já mám, kdo má
Materiál obsahuje karetní hru “Já mám...,kdo má...?” zaměřenou na pojmy z oblasti slovní zásoby, významu slova a vztahů
25.00 Kč
Möbel/Zimmerbeschreibung (karetní hra "Ich habe..., wer hat...?") Möbel/Zimmerbeschreibung (karetní hra "Ich habe..., wer hat...?")
Materiál obsahuje karetní hru “Ich habe... wer hat...?” se slovní zásobou zaměřenou na nábytek a vybavení pokoje.Návod: Jednostranně vytiskněte, ideálně zalaminujte a vystřihněte jednotlivé kartičky.Každému žákovi rozdejte jednu kartičku (je důležité, aby byly ve hře všechny kartičky, proto případně někomu dejte kartiček více).Začíná žák s kartičkou označnou “START”, kterou nahlas přečte, a pokračuje žák, který má kartičku s obrázkem dveří. Takto se pokračuje dále až k poslední kartičce.Při hře se můžeme zaměřit i na správné použití 4. pádu, členy jsou barevně zvýrazněny a ke správnému použití členu u slovíčka slouží barevné rozlišení obrázků.
UUCZ-806874
Německý jazyk>Já mám, kdo má>7.>8.>9.>ZŠ – 2. STUPEŇ
25.00