Möbel/Zimmerbeschreibung (karetní hra "Ich habe..., wer hat...?")

Předmět:
Ročník:
Počet stran:
4
Velikost: 1.98 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Simona Choutková
Nahráno:
Naposledy upraveno:
27. 2. 2025
Sdílet:

Materiál obsahuje karetní hru “Ich habe... wer hat...?” se slovní zásobou zaměřenou na nábytek a vybavení pokoje.

Návod: Jednostranně vytiskněte, ideálně zalaminujte a vystřihněte jednotlivé kartičky.

Každému žákovi rozdejte jednu kartičku (je důležité, aby byly ve hře všechny kartičky, proto případně někomu dejte kartiček více).

Začíná žák s kartičkou označnou “START”, kterou nahlas přečte, a pokračuje žák, který má kartičku s obrázkem dveří. Takto se pokračuje dále až k poslední kartičce.

Při hře se můžeme zaměřit i na správné použití 4. pádu, členy jsou barevně zvýrazněny a ke správnému použití členu u slovíčka slouží barevné rozlišení obrázků.

Další produkty od autora Simona Choutková

652806
Německý jazyk
ZŠ – 2. STUPEŇ
Ostatní
Materiál je zaměřen na časování sloves v němčině. Žáci přiřazují hranolky s vyčasovaným tvarem slovesa ke kornoutku s
25.00 Kč
733260
Německý jazyk
ZŠ – 2. STUPEŇ
Já mám, kdo má
Materiál obsahuje celkem 12 aktivit s vánoční tematikou. Můžete jej využít jako “adventní kalendář” na posledních 12
75.00 Kč
657803
Český jazyk - sloh
ZŠ – 2. STUPEŇ
Přípravy hodiny/lekce
Podzim se všemi svými barvami, vůněmi, zvuky a celkovou atmosférou je ideálním tématem pro psaní líčení. Materiál
30.00 Kč
644421
Německý jazyk
ZŠ – 2. STUPEŇ
Já mám, kdo má
Materiál obsahuje karetní hru “Ich habe..., wer hat...?” se slovní zásobou zaměřenou na školní pomůcky. Zapojí se celá
25.00 Kč
Möbel/Zimmerbeschreibung (karetní hra "Ich habe..., wer hat...?") Möbel/Zimmerbeschreibung (karetní hra "Ich habe..., wer hat...?")
Materiál obsahuje karetní hru “Ich habe... wer hat...?” se slovní zásobou zaměřenou na nábytek a vybavení pokoje.Návod: Jednostranně vytiskněte, ideálně zalaminujte a vystřihněte jednotlivé kartičky.Každému žákovi rozdejte jednu kartičku (je důležité, aby byly ve hře všechny kartičky, proto případně někomu dejte kartiček více).Začíná žák s kartičkou označnou “START”, kterou nahlas přečte, a pokračuje žák, který má kartičku s obrázkem dveří. Takto se pokračuje dále až k poslední kartičce.Při hře se můžeme zaměřit i na správné použití 4. pádu, členy jsou barevně zvýrazněny a ke správnému použití členu u slovíčka slouží barevné rozlišení obrázků.
UUCZ-806874
Německý jazyk>Já mám, kdo má>7.>8.>9.>ZŠ – 2. STUPEŇ
25.00