Kleidung (karetní hra "Ich habe..., wer hat...?")

Předmět:
Počet stran:
5
Velikost: 1.12 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Simona Choutková
Nahráno:
Naposledy upraveno:
10. 9. 2024
Sdílet:

Materiál obsahuje karetní hru “Ich habe... wer hat...?” se slovní zásobou zaměřenou na oblečení.

Materiál celkem obsahuje 26 kartiček.

Návod: Jednostranně vytiskněte, ideálně zalaminujte a vystřihněte jednotlivé kartičky.

Každému žákovi rozdejte jednu kartičku (je důležité, aby byly ve hře všechny kartičky, proto případně někomu dejte kartiček více).

Začíná žák s kartičkou označnou “START”, kterou nahlas přečte, a pokračuje žák, který má kartičku s obrázkem bundy. Takto se pokračuje dále až k poslední kartičce.

Při hře se můžeme zaměřit i na správné použití 4. pádu, členy jsou barevně zvýrazněny a ke správnému použití členu u obrázku slouží barevné rozlišení obrázků.

Další produkty od autora Simona Choutková

641582
Český jazyk - gramatika
8., 9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Materiál obsahuje: 1) odborný text o Dni české státnosti a sv. Václavovi práce s textem ve stylu přijímacích zkoušek 2)
35.00 Kč
694305
Německý jazyk
ZŠ – 2. STUPEŇ
Já mám, kdo má
Materiál obsahuje karetní hru “Ich habe... wer hat...?” se slovní zásobou zaměřenou na protiklady přídavných jmen. Návod
25.00 Kč
823652
Německý jazyk
SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Ostatní
Materiál je zaměřen na časování sloves v němčině. Návod: Stránky jednostranně vytiskněte a ideálně zalaminujte
25.00 Kč
657816
Český jazyk - gramatika
ZŠ – 2. STUPEŇ
Já mám, kdo má
Materiál obsahuje karetní hru “Já mám...,kdo má...?” zaměřenou na pojmy z oblasti slovní zásoby, významu slova a vztahů
25.00 Kč
Kleidung (karetní hra "Ich habe..., wer hat...?") Kleidung (karetní hra "Ich habe..., wer hat...?")
Materiál obsahuje karetní hru “Ich habe... wer hat...?” se slovní zásobou zaměřenou na oblečení.Materiál celkem obsahuje 26 kartiček.Návod: Jednostranně vytiskněte, ideálně zalaminujte a vystřihněte jednotlivé kartičky.Každému žákovi rozdejte jednu kartičku (je důležité, aby byly ve hře všechny kartičky, proto případně někomu dejte kartiček více).Začíná žák s kartičkou označnou “START”, kterou nahlas přečte, a pokračuje žák, který má kartičku s obrázkem bundy. Takto se pokračuje dále až k poslední kartičce.Při hře se můžeme zaměřit i na správné použití 4. pádu, členy jsou barevně zvýrazněny a ke správnému použití členu u obrázku slouží barevné rozlišení obrázků.
UUCZ-644427
Německý jazyk>Já mám, kdo má>ZŠ – 2. STUPEŇ
25.00