Kleidung (karetní hra "Ich habe..., wer hat...?")

Předmět:
Počet stran:
5
Velikost: 1.12 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Simona Choutková
Nahráno:
Naposledy upraveno:
10. 9. 2024
Sdílet:

Materiál obsahuje karetní hru “Ich habe... wer hat...?” se slovní zásobou zaměřenou na oblečení.

Materiál celkem obsahuje 26 kartiček.

Návod: Jednostranně vytiskněte, ideálně zalaminujte a vystřihněte jednotlivé kartičky.

Každému žákovi rozdejte jednu kartičku (je důležité, aby byly ve hře všechny kartičky, proto případně někomu dejte kartiček více).

Začíná žák s kartičkou označnou “START”, kterou nahlas přečte, a pokračuje žák, který má kartičku s obrázkem bundy. Takto se pokračuje dále až k poslední kartičce.

Při hře se můžeme zaměřit i na správné použití 4. pádu, členy jsou barevně zvýrazněny a ke správnému použití členu u obrázku slouží barevné rozlišení obrázků.

Další produkty od autora Simona Choutková

733260
Německý jazyk
ZŠ – 2. STUPEŇ
Já mám, kdo má
Materiál obsahuje celkem 12 aktivit s vánoční tematikou. Můžete jej využít jako “adventní kalendář” na posledních 12
75.00 Kč
780547
Český jazyk - gramatika
7., 8., 9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Skládačky
Materiál je zaměřen na druhy vedlejších vět. Žáci přiřazují hranolky se souvětími do kornoutku s příslušným druhem užité
30.00 Kč
946550
Německý jazyk
7., 8., 9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Pexeso
Materiál obsahuje 4 aktivity vhodné do hodin němčiny po prázdninách. Aktivity by na sebe měly ideálně navazovat, aby
35.00 Kč
806874
Německý jazyk
7., 8., 9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Já mám, kdo má
Materiál obsahuje karetní hru “Ich habe... wer hat...?” se slovní zásobou zaměřenou na nábytek a vybavení pokoje. Návod
25.00 Kč
Kleidung (karetní hra "Ich habe..., wer hat...?") Kleidung (karetní hra "Ich habe..., wer hat...?")
Materiál obsahuje karetní hru “Ich habe... wer hat...?” se slovní zásobou zaměřenou na oblečení.Materiál celkem obsahuje 26 kartiček.Návod: Jednostranně vytiskněte, ideálně zalaminujte a vystřihněte jednotlivé kartičky.Každému žákovi rozdejte jednu kartičku (je důležité, aby byly ve hře všechny kartičky, proto případně někomu dejte kartiček více).Začíná žák s kartičkou označnou “START”, kterou nahlas přečte, a pokračuje žák, který má kartičku s obrázkem bundy. Takto se pokračuje dále až k poslední kartičce.Při hře se můžeme zaměřit i na správné použití 4. pádu, členy jsou barevně zvýrazněny a ke správnému použití členu u obrázku slouží barevné rozlišení obrázků.
UUCZ-644427
Německý jazyk>Já mám, kdo má>ZŠ – 2. STUPEŇ
25.00