Kleidung (karetní hra "Ich habe..., wer hat...?")

Předmět:
Počet stran:
5
Velikost: 1.12 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Simona Choutková
Nahráno:
Naposledy upraveno:
10. 9. 2024
Sdílet:

Materiál obsahuje karetní hru “Ich habe... wer hat...?” se slovní zásobou zaměřenou na oblečení.

Materiál celkem obsahuje 26 kartiček.

Návod: Jednostranně vytiskněte, ideálně zalaminujte a vystřihněte jednotlivé kartičky.

Každému žákovi rozdejte jednu kartičku (je důležité, aby byly ve hře všechny kartičky, proto případně někomu dejte kartiček více).

Začíná žák s kartičkou označnou “START”, kterou nahlas přečte, a pokračuje žák, který má kartičku s obrázkem bundy. Takto se pokračuje dále až k poslední kartičce.

Při hře se můžeme zaměřit i na správné použití 4. pádu, členy jsou barevně zvýrazněny a ke správnému použití členu u obrázku slouží barevné rozlišení obrázků.

Další produkty od autora Simona Choutková

652806
Německý jazyk
ZŠ – 2. STUPEŇ
Ostatní
Materiál je zaměřen na časování sloves v němčině. Žáci přiřazují hranolky s vyčasovaným tvarem slovesa ke kornoutku s
25.00 Kč
709752
Německý jazyk
ZŠ – 2. STUPEŇ
Já mám, kdo má
Materiál obsahuje: AKTIVITA 1 (přiřazování slovíčko + obrázek) Návod: Jednostranně vytiskněte, ideálně zalaminujte a
34.97 Kč
709196
Český jazyk - sloh
7., 8., 9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Kolíčkování
Materiál obsahuje 16 ukázek slohových útvarů (zpráva, oznámení, úvaha, charakteristika, výklad, vypravování, líčení
35.00 Kč
644429
Německý jazyk
ZŠ – 2. STUPEŇ
Domino
Materiál obsahuje dvě různé sady domina. První je klasické spojování názvů čísel s číslicemi, druhé spočívá ve spojování
25.00 Kč
Kleidung (karetní hra "Ich habe..., wer hat...?") Kleidung (karetní hra "Ich habe..., wer hat...?")
Materiál obsahuje karetní hru “Ich habe... wer hat...?” se slovní zásobou zaměřenou na oblečení.Materiál celkem obsahuje 26 kartiček.Návod: Jednostranně vytiskněte, ideálně zalaminujte a vystřihněte jednotlivé kartičky.Každému žákovi rozdejte jednu kartičku (je důležité, aby byly ve hře všechny kartičky, proto případně někomu dejte kartiček více).Začíná žák s kartičkou označnou “START”, kterou nahlas přečte, a pokračuje žák, který má kartičku s obrázkem bundy. Takto se pokračuje dále až k poslední kartičce.Při hře se můžeme zaměřit i na správné použití 4. pádu, členy jsou barevně zvýrazněny a ke správnému použití členu u obrázku slouží barevné rozlišení obrázků.
UUCZ-644427
Německý jazyk>Já mám, kdo má>ZŠ – 2. STUPEŇ
25.00