Kleidung (karetní hra "Ich habe..., wer hat...?")

Předmět:
Počet stran:
5
Velikost: 1.12 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
10. 9. 2024
Sdílet:

Materiál obsahuje karetní hru “Ich habe... wer hat...?” se slovní zásobou zaměřenou na oblečení.

Materiál celkem obsahuje 26 kartiček.

Návod: Jednostranně vytiskněte, ideálně zalaminujte a vystřihněte jednotlivé kartičky.

Každému žákovi rozdejte jednu kartičku (je důležité, aby byly ve hře všechny kartičky, proto případně někomu dejte kartiček více).

Začíná žák s kartičkou označnou “START”, kterou nahlas přečte, a pokračuje žák, který má kartičku s obrázkem bundy. Takto se pokračuje dále až k poslední kartičce.

Při hře se můžeme zaměřit i na správné použití 4. pádu, členy jsou barevně zvýrazněny a ke správnému použití členu u obrázku slouží barevné rozlišení obrázků.

Další produkty od autora Simona Choutková

652823
Český jazyk - sloh
8., 9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Ostatní
Materiál se zaměřuje na funkční styly a slohové útvary. Obsahuje 17 ukázek komunikátů, se kterými se můžou žáci setkat
35.00 Kč
644429
Německý jazyk
ZŠ – 2. STUPEŇ
Domino
Materiál obsahuje dvě různé sady domina. První je klasické spojování názvů čísel s číslicemi, druhé spočívá ve spojování
25.00 Kč
644421
Německý jazyk
ZŠ – 2. STUPEŇ
Já mám, kdo má
Materiál obsahuje karetní hru “Ich habe..., wer hat...?” se slovní zásobou zaměřenou na školní pomůcky. Zapojí se celá
25.00 Kč
657816
Český jazyk - gramatika
ZŠ – 2. STUPEŇ
Já mám, kdo má
Materiál obsahuje karetní hru “Já mám...,kdo má...?” zaměřenou na pojmy z oblasti slovní zásoby, významu slova a vztahů
25.00 Kč
Kleidung (karetní hra "Ich habe..., wer hat...?") Kleidung (karetní hra "Ich habe..., wer hat...?")
Materiál obsahuje karetní hru “Ich habe... wer hat...?” se slovní zásobou zaměřenou na oblečení.Materiál celkem obsahuje 26 kartiček.Návod: Jednostranně vytiskněte, ideálně zalaminujte a vystřihněte jednotlivé kartičky.Každému žákovi rozdejte jednu kartičku (je důležité, aby byly ve hře všechny kartičky, proto případně někomu dejte kartiček více).Začíná žák s kartičkou označnou “START”, kterou nahlas přečte, a pokračuje žák, který má kartičku s obrázkem bundy. Takto se pokračuje dále až k poslední kartičce.Při hře se můžeme zaměřit i na správné použití 4. pádu, členy jsou barevně zvýrazněny a ke správnému použití členu u obrázku slouží barevné rozlišení obrázků.
UUCZ-644427
Německý jazyk>Já mám, kdo má>ZŠ – 2. STUPEŇ
25.00