ZAHLEN 0 - 100 - Ich habe, wer hat?

Předmět:
Ročník:
Počet stran:
7
Velikost: 429.31 KB
Typ souboru: pdf
Prodávající Lukáš Kulhánek
Nahráno:
Naposledy upraveno:
14. 5. 2023
Sdílet:

Popis: Hra je určena do výuky německého jazyka. Jedná se o verzi hry „Já mám, kdo má“. Téma této hry se zaměřuje na číslovky od 0 – 100 a na sloveso „haben“.

Obsah: Soubor obsahuje celkem 27 karet včetně kontroly ze zadní strany.

Cíl: Hru lze využít ve výuce německého jazyka k procvičení slovní zásoby tematického okruhu Zahlen (čísla). Žáci by měli vydržet udržet pozornost a zbystřit ve chvíli, kdy přijde čas na jejich číslo. Úkol žáků: Po výzvě učitele „Wer hat die erste Karte?“ zahajuje hru ten žák, který má kartičku „Ich habe die erste Karte.“. Ve spodní části je následně otázka „Wer hat 2 + 3?“ Pokračuje ten žák, který má kartu s obrázkem čísla 5 (jako výsledek dotazovaného příkladu). Ten odpoví „Ich habe fünf.“ A následně se ptá otázkou na jeho kartičce: „Wer hat 6 + 6?“. Hra pokračuje dál do chvíle, než se dostane na řadu žák s poslední kartičkou, na které je odpovězeno na poslední otázku a následně věta: „Ich habe die letzte Karte.“

Výroba: Karty vytiskneme (barevně či černobíle) oboustranně (od strany č. 2), orientace na výšku. Pro opakovatelné použití je ideální kartičky zalaminovat a rozstříhat (či na řezačce, je to uzpůsobeno pro snadné řezání). Ze zadní strany karet je pořadové číslo pro případnou kontrolu. Využití: Učitel žákům rozdá náhodně kartičky. Počet kartiček je odvozen od počtu žáků, každý žák musí však mít minimálně jednu kartu. Hru zahajuje žák s kartou „Ich habe die erste Karte“ a ukončuje žák s kartou „Ich habe die letzte Karte“. Žáci postupují dále podle zadání na kartičkách (viz Úkol žáků). Učitel se může zapojit a hrát spolu s žáky nebo jen kontroluje, zda žáci odpovídají správně se správnou výslovností. K dispozici je také kontrola ze zadní strany karet. Tato hra se dá snadno transformovat do anglického jazyka.

Další produkty od autora Lukáš Kulhánek

330887
Anglický jazyk
3., 4., 5.
Ostatní
Dobrý den, kolegové. Velice Vám v první řadě chci poděkovat za zakoupení tohoto materiálu. V případě, že by se do
25.00 Kč
316360
Německý jazyk
7.
Ostatní
Popis: Známá hra Aktivity = Aktivitäten, v tomto případě v německém jazyce, zaměřená na téma: Berufe. Obsah: Soubor
29.00 Kč
606153
Zeměpis
7., 8., 9.
Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka
Soubor obsahuje: -> celkem 36 kartiček s otázkami na téma “Austrálie a Oceánie” -> odpovědní arch -> řešení O co se
35.00 Kč
330456
Český jazyk
7., 8.
Ostatní
Milí kolegové, velice Vám v první řadě děkuji za zakoupení tohoto materiálu. V případě, že by se do souboru vloudil
35.00 Kč
ZAHLEN 0 - 100 - Ich habe, wer hat? ZAHLEN 0 - 100 - Ich habe, wer hat?
Popis: Hra je určena do výuky německého jazyka. Jedná se o verzi hry „Já mám, kdo má“. Téma této hry se zaměřuje na číslovky od 0 – 100 a na sloveso „haben“. Obsah: Soubor obsahuje celkem 27 karet včetně kontroly ze zadní strany. Cíl: Hru lze využít ve výuce německého jazyka k procvičení slovní zásoby tematického okruhu Zahlen (čísla). Žáci by měli vydržet udržet pozornost a zbystřit ve chvíli, kdy přijde čas na jejich číslo. Úkol žáků: Po výzvě učitele „Wer hat die erste Karte?“ zahajuje hru ten žák, který má kartičku „Ich habe die erste Karte.“. Ve spodní části je následně otázka „Wer hat 2 + 3?“ Pokračuje ten žák, který má kartu s obrázkem čísla 5 (jako výsledek dotazovaného příkladu). Ten odpoví „Ich habe fünf.“ A následně se ptá otázkou na jeho kartičce: „Wer hat 6 + 6?“. Hra pokračuje dál do chvíle, než se dostane na řadu žák s poslední kartičkou, na které je odpovězeno na poslední otázku a následně věta: „Ich habe die letzte Karte.“ Výroba: Karty vytiskneme (barevně či černobíle) oboustranně (od strany č. 2), orientace na výšku. Pro opakovatelné použití je ideální kartičky zalaminovat a rozstříhat (či na řezačce, je to uzpůsobeno pro snadné řezání). Ze zadní strany karet je pořadové číslo pro případnou kontrolu. Využití: Učitel žákům rozdá náhodně kartičky. Počet kartiček je odvozen od počtu žáků, každý žák musí však mít minimálně jednu kartu. Hru zahajuje žák s kartou „Ich habe die erste Karte“ a ukončuje žák s kartou „Ich habe die letzte Karte“. Žáci postupují dále podle zadání na kartičkách (viz Úkol žáků). Učitel se může zapojit a hrát spolu s žáky nebo jen kontroluje, zda žáci odpovídají správně se správnou výslovností. K dispozici je také kontrola ze zadní strany karet. Tato hra se dá snadno transformovat do anglického jazyka.
UUCZ-308150
Německý jazyk>Já mám, kdo má>7.
25.00