ČÍSLA 100 - 1000 (JÁ MÁM, KDO MÁ?)

Předmět:
Ročník:
3., 4., 5.
Počet stran:
7
Velikost: 566.81 KB
Typ souboru: pdf
Prodávající Lukáš Kulhánek
Nahráno:
Naposledy upraveno:
30. 5. 2023
Sdílet:

Popis: Hra je určena do výuky českého jazyka. Jedná se o verzi hry „Já mám, kdo má“. Téma této hry se zaměřuje na číslovky od 100 – 1000.

Obsah: Soubor obsahuje celkem 27 karet včetně kontroly ze zadní strany. Cíl: Hru lze využít ve výuce českého jazyka k procvičení počítání čísel do 1000. Žáci by měli vydržet udržet pozornost a zbystřit ve chvíli, kdy přijde čas na jejich číslo. Úkol žáků: Po výzvě učitele „Kdo má první kartu?“ zahajuje hru ten žák, který má kartičku „Já mám první kartu.“ Ve spodní části je následně otázka „Kdo má 220 + 305?“ Pokračuje ten žák, který má kartu s obrázkem čísla 525 (jako výsledek dotazovaného příkladu). Ten odpoví „Já mám 525.“ A následně se ptá otázkou na jeho kartičce: „Kdo má 60 + 60?“. Hra pokračuje dál do chvíle, než se dostane na řadu žák s poslední kartičkou, na které je odpovězeno na poslední otázku a následně věta: „A zároveň mám poslední kartu“.

Výroba: Karty vytiskneme (barevně či černobíle) oboustranně (od strany č. 2), orientace na výšku. Pro opakovatelné použití je ideální kartičky zalaminovat a rozstříhat (či na řezačce, je to uzpůsobeno pro snadné řezání). Ze zadní strany karet je pořadové číslo pro případnou kontrolu. Využití: Učitel žákům rozdá náhodně kartičky. Počet kartiček je odvozen od počtu žáků, každý žák musí však mít minimálně jednu kartu. Hru zahajuje žák s kartou „Já mám první kartu.“ a ukončuje žák s kartou „A zároveň mám poslední kartu“. Žáci postupují dále podle zadání na kartičkách (viz Úkol žáků). Učitel se může zapojit a hrát spolu s žáky nebo jen kontroluje, zda žáci odpovídají správně se správnou výslovností. K dispozici je také kontrola ze zadní strany karet.

Další produkty od autora Lukáš Kulhánek

604150
Zeměpis
7., 8., 9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka
Soubor obsahuje: -> 6 zeměpisných stezek na téma Evropa pro jednotlivé regiony -> odpovědní arch -> řešení O co se jedná
159.00 Kč
751060
Nezařazené k předmětu
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Ostatní
Tento soubor obsahuje 30 kartiček s pokyny “Postav se, jestli...” a zadání. Pokud se daný žák ztotožňuje s tím, co je na
25.00 Kč
329388
Český jazyk
8.
Kolíčkování
Dobrý den, vážení kolegové. V první řadě Vám chci velice poděkovat za zakoupení tohoto materiálu. Jelikož autorská
29.00 Kč
329396
Zeměpis
7.
Ostatní
Dobrý den, milí kolegové. Prvně Vám chci velice poděkovat za zakoupení tohoto materiálu. V případě, že by se v souboru
29.00 Kč
ČÍSLA 100 - 1000 (JÁ MÁM, KDO MÁ?) ČÍSLA 100 - 1000 (JÁ MÁM, KDO MÁ?)
Popis: Hra je určena do výuky českého jazyka. Jedná se o verzi hry „Já mám, kdo má“. Téma této hry se zaměřuje na číslovky od 100 – 1000. Obsah: Soubor obsahuje celkem 27 karet včetně kontroly ze zadní strany. Cíl: Hru lze využít ve výuce českého jazyka k procvičení počítání čísel do 1000. Žáci by měli vydržet udržet pozornost a zbystřit ve chvíli, kdy přijde čas na jejich číslo. Úkol žáků: Po výzvě učitele „Kdo má první kartu?“ zahajuje hru ten žák, který má kartičku „Já mám první kartu.“ Ve spodní části je následně otázka „Kdo má 220 + 305?“ Pokračuje ten žák, který má kartu s obrázkem čísla 525 (jako výsledek dotazovaného příkladu). Ten odpoví „Já mám 525.“ A následně se ptá otázkou na jeho kartičce: „Kdo má 60 + 60?“. Hra pokračuje dál do chvíle, než se dostane na řadu žák s poslední kartičkou, na které je odpovězeno na poslední otázku a následně věta: „A zároveň mám poslední kartu“. Výroba: Karty vytiskneme (barevně či černobíle) oboustranně (od strany č. 2), orientace na výšku. Pro opakovatelné použití je ideální kartičky zalaminovat a rozstříhat (či na řezačce, je to uzpůsobeno pro snadné řezání). Ze zadní strany karet je pořadové číslo pro případnou kontrolu. Využití: Učitel žákům rozdá náhodně kartičky. Počet kartiček je odvozen od počtu žáků, každý žák musí však mít minimálně jednu kartu. Hru zahajuje žák s kartou „Já mám první kartu.“ a ukončuje žák s kartou „A zároveň mám poslední kartu“. Žáci postupují dále podle zadání na kartičkách (viz Úkol žáků). Učitel se může zapojit a hrát spolu s žáky nebo jen kontroluje, zda žáci odpovídají správně se správnou výslovností. K dispozici je také kontrola ze zadní strany karet.
UUCZ-316362
Matematika>Já mám, kdo má>3.>4.>5.
29.00