Bee-bot - Karneval

Počet stran:
33
Velikost: 2.12 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
5. 2. 2024
Sdílet:

Jedná se o soubor, ve kterém najdete kartičky k Bee-botu na téma KARNEVAL.

Kartičky mají rozměr 14 cm x 14 cm, aby se vešly na jeden list A4.

V souboru najdete kartičky:

1. přiřazování stejně barevných balónků,

2. přiřazování barevných balónků ke stejně barevným puntíkům,

3. přiřazování půlek obrázků.

Postup:

Paní učitelka připraví průhlednou podložku, která patří k Bee-botu a vloží pod ni obrázky. Děti s také mohou samy nachystat obrázky pod podložku.

Děti mají za úkol naprogramovat Bee-bota tak, aby dojel na místo určení.

Děti tímto procvičují logické myšlení, základy kódování a programovaní a také prostorovou orientaci. 

Děti si rozvíjí:

V oblasti dítě a jeho psychika si děti rozvíjí tvořivost - tvořivé myšlení a řešení problémů, děti si posilují přirozené poznávající city jako je zvídavost a radost z objevování

V oblasti dítě a ten druhý děti posilují prosociálního chování ve vztahu k ostatním lidem, například ke kamarádům, se kterými mohou při programování spolupracovat a tím se právě učí se spolupracovat s vrstevníky.

V oblasti dítě a společnost si děti rozvíjí schopnost žít ve společenství ostatních lidí - spolupracovat s ostatními, podílet se na dokončení úkolu.

V oblasti dítě a svět se děti seznamují s místem a prostředím, ve kterém žijí, v tomto případě se seznamují s karnevalem.

Další produkty od autora Náměty do školky

398149
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., 2., Speciální pedagogika
Pracovní listy
Jedná se o brožuru, které je plná informací, pracovních listů, obrázků k dokreslení, obrázků k vykreslení a námětů
35.00 Kč
489160
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, Speciální pedagogika
Já mám, kdo má
Hra já mám - kdo má k tématu TĚLO, slouží k rozvoji poznávání, komunikačních dovedností, spolupráce a dodržování herních
30.00 Kč
442032
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., Speciální pedagogika
Já mám, kdo má
Hra já mám - kdo má k tématu ZIMA, slouží k rozvoji poznávání, komunikačních dovedností, spolupráce a dodržování herních
30.00 Kč
497955
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Pracovní listy
Jedná se o brožuru, ve které naleznete informace, náměty, pracovní listy a tipy na vyrábění k tématu SMYSLY. V souboru
49.00 Kč
Bee-bot - Karneval Bee-bot - Karneval
Jedná se o soubor, ve kterém najdete kartičky k Bee-botu na téma KARNEVAL. Kartičky mají rozměr 14 cm x 14 cm, aby se vešly na jeden list A4. V souboru najdete kartičky: 1. přiřazování stejně barevných balónků, 2. přiřazování barevných balónků ke stejně barevným puntíkům, 3. přiřazování půlek obrázků. Postup: Paní učitelka připraví průhlednou podložku, která patří k Bee-botu a vloží pod ni obrázky. Děti s také mohou samy nachystat obrázky pod podložku. Děti mají za úkol naprogramovat Bee-bota tak, aby dojel na místo určení. Děti tímto procvičují logické myšlení, základy kódování a programovaní a také prostorovou orientaci.  Děti si rozvíjí: V oblasti dítě a jeho psychika si děti rozvíjí tvořivost - tvořivé myšlení a řešení problémů, děti si posilují přirozené poznávající city jako je zvídavost a radost z objevování V oblasti dítě a ten druhý děti posilují prosociálního chování ve vztahu k ostatním lidem, například ke kamarádům, se kterými mohou při programování spolupracovat a tím se právě učí se spolupracovat s vrstevníky. V oblasti dítě a společnost si děti rozvíjí schopnost žít ve společenství ostatních lidí - spolupracovat s ostatními, podílet se na dokončení úkolu. V oblasti dítě a svět se děti seznamují s místem a prostředím, ve kterém žijí, v tomto případě se seznamují s karnevalem.
UUCZ-473805
Nezařazené k předmětu>Přípravy hodiny/lekce>MŠ>Školní družina>MŠ - předškoláci>1.>Masopust, Karneval
38.00