ČARODĚJNICKÁ VÝZVA (šablona hry)

Počet stran:
70
Velikost: 93.89 MB
Typ souboru: zip
Nahráno:
Naposledy upraveno:
14. 10. 2024
Sdílet:

Náhled celé šablony (hry)

Vytvořte pro žáky zábavné opakování s halloweenskými motivy

Šablona je navržena pro vložení 39 otázek s výběrem ze 4 možností

Využijete ve výuce v období: Halloweenu (31. října), případně i na čarodějnice (30. dubna / 1. května).

NÁMĚT HRY: 
Přes kouzelný portál se vydáváte do světa čarodějky, která potřebuje vaše znalosti, aby z lexikonu získala recept na lektvar mládí. Hrou provází čarodějčina kočka; k úspěchu stačí nadpoloviční (= min. 20 bodů) správnost odpovědí (barevná zpětná vazba ohledně správnosti). 

a) výhra: v prezentaci se objevuje truhla s „odměnou“ – můžete pro žáky připravit nějakou drobnost s motivy halloweenu

b) prohra: hráč končí zavřený v kleci - na věčnost :-) 
     (případně lze mít jinou alternativu pro další šanci s cílem zopakovat učivo 
     a motivovat žáky, a to i v případě nesplnění výzvy)


JAK PRACOVAT S MATERIÁLEM? (viz průvodní dopis nebo video návod

Otázky vkládáte do slidů 24 – 62: ke každé otázce uvádíte správnou a 3 chybné odpovědi. I toto lze editovat smazáním/zkopírováním pole s odpovědí SPRÁVNĚ (správná odpověď), či NE (chybná odpověď) – může být více distraktorů či více správných odpovědí. Otázky není potřeba číslovat – čísla jsou označena vpravo nahoře. K editaci slouží také úvodní slide (viz obrázek výše), kde na úvod můžete seznámit žáky s opakovanými okruhy a výstupy (cílem aktivity). 

 

Další produkty od autora Mgr. Monika Chmelařová

195722
Český jazyk
6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Soubor materiálů obsahuje aktivity k baladě Toman a lesní panna, která zasahuje do okruhů: balada, (pre)romantismus
49.00 Kč
687142
Český jazyk
7., 8., 9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Náhled hry: Zopakujte si s žáky tvoření slov formou hry s halloweenskými motivy - okruh: TVOŘENÍ SLOV. 39 otázek výběr
25.00 Kč
244171
Český jazyk
7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
• 20 testů + kopie s vyplněným řešením - k opakování a procvičení literární výchovy sestavených po vzoru "CERMAT" testů
30.00 Kč
78753
Český jazyk
5., 6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Desková hra s fantasy motivy k rozvoji čtenářské gramotnosti, kritického čtení, orientace v textu, procvičení základních
80.00 Kč
ČARODĚJNICKÁ VÝZVA (šablona hry) ČARODĚJNICKÁ VÝZVA (šablona hry)
Náhled celé šablony (hry): 
Vytvořte pro žáky zábavné opakování s halloweenskými motivy. Šablona je navržena pro vložení 39 otázek s výběrem ze 4 možností. Využijete ve výuce v období: Halloweenu (31. října), případně i na čarodějnice (30. dubna / 1. května).NÁMĚT HRY: Přes kouzelný portál se vydáváte do světa čarodějky, která potřebuje vaše znalosti, aby z lexikonu získala recept na lektvar mládí. Hrou provází čarodějčina kočka; k úspěchu stačí nadpoloviční (= min. 20 bodů) správnost odpovědí (barevná zpětná vazba ohledně správnosti). a) výhra: v prezentaci se objevuje truhla s „odměnou“ – můžete pro žáky připravit nějakou drobnost s motivy halloweenub) prohra: hráč končí zavřený v kleci - na věčnost :-)      (případně lze mít jinou alternativu pro další šanci s cílem zopakovat učivo      a motivovat žáky, a to i v případě nesplnění výzvy)JAK PRACOVAT S MATERIÁLEM? (viz průvodní dopis nebo video návod) Otázky vkládáte do slidů 24 – 62: ke každé otázce uvádíte správnou a 3 chybné odpovědi. I toto lze editovat smazáním/zkopírováním pole s odpovědí SPRÁVNĚ (správná odpověď), či NE (chybná odpověď) – může být více distraktorů či více správných odpovědí. Otázky není potřeba číslovat – čísla jsou označena vpravo nahoře. K editaci slouží také úvodní slide (viz obrázek výše), kde na úvod můžete seznámit žáky s opakovanými okruhy a výstupy (cílem aktivity).  
UUCZ-682427
Nezařazené k předmětu>Didaktické hry>Přípravy hodiny/lekce>Ostatní>3.>4.>5.>6.>7.>8.>9.>ZŠ – 1. STUPEŇ>ZŠ – 2. STUPEŇ>🧙 Čarodějnice>🎃 Halloween, Dušičky>🍂 Podzim
0.00