Náhled celé šablony (hry):
Vytvořte pro žáky zábavné opakování s halloweenskými motivy.
Šablona je navržena pro vložení 39 otázek s výběrem ze 4 možností.
Využijete ve výuce v období: Halloweenu (31. října), případně i na čarodějnice (30. dubna / 1. května).
NÁMĚT HRY:
Přes kouzelný portál se vydáváte do světa čarodějky, která potřebuje vaše znalosti, aby z lexikonu získala recept na lektvar mládí. Hrou provází čarodějčina kočka; k úspěchu stačí nadpoloviční (= min. 20 bodů) správnost odpovědí (barevná zpětná vazba ohledně správnosti).
a) výhra: v prezentaci se objevuje truhla s „odměnou“ – můžete pro žáky připravit nějakou drobnost s motivy halloweenu
b) prohra: hráč končí zavřený v kleci - na věčnost :-)
(případně lze mít jinou alternativu pro další šanci s cílem zopakovat učivo
a motivovat žáky, a to i v případě nesplnění výzvy)
JAK PRACOVAT S MATERIÁLEM? (viz průvodní dopis nebo video návod)
Otázky vkládáte do slidů 24 – 62: ke každé otázce uvádíte správnou a 3 chybné odpovědi. I toto lze editovat smazáním/zkopírováním pole s odpovědí SPRÁVNĚ (správná odpověď), či NE (chybná odpověď) – může být více distraktorů či více správných odpovědí. Otázky není potřeba číslovat – čísla jsou označena vpravo nahoře. K editaci slouží také úvodní slide (viz obrázek výše), kde na úvod můžete seznámit žáky s opakovanými okruhy a výstupy (cílem aktivity).