Co s tím?

Ročník:
1., 2., 3.
Kategorie:
Téma:
Počet stran:
4
Velikost: 3.04 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Zuzana Janková
Nahráno:
Naposledy upraveno:
17. 3. 2025
Sdílet:

24 kartiček s reálnými problémovými situacemi, které řeší ve vztazích se spolužáky děti mladšího školního věku.

Jak na to?

Listy vytiskněte, pro delší trvanlivost zalaminujte a rozstříhejte na jednotlivé kartičky.

Kartičky vycházejí z reálných situací ve třídách dětí mladšího školního věku a jsou využitelné při třídnických hodinách v komunitním v kruhu, také ale při hodinách předmětu člověk a jeho svět v tématech život ve škole, vztahy se spolužáky, kamarádství.

Děti se mohou zamýšlet nad situacemi jednotlivě nebo ve skupinách. Poté je vhodné zařadit řízenou diskuzi, kterou moderuje učitel tak, aby ve třídě zazněla vhodná řešení těchto situací.

Další produkty od autora Zuzana Janková

871705
Český jazyk - čtení
1.
Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka
Materiál slouží k procvičování čtení s porozuměním v 1. třídě. Jeho součástí jsou jeden list s motýly a písmeny a dva
35.00 Kč
810657
Český jazyk
1.
Ostatní
Jsou děti unavené? Vrtí se na židlích a nedokáží se soustředit? Nebo je potřebujete více aktivizovat? Tyto kartičky Vám
35.00 Kč
761521
Český jazyk - čtení
2.
Běhací diktát
4 nedokreslené pracovní listy a 4 listy s očíslovanými větami, které jsou určené k běhacímu čtení. Jak na to? 1)
30.00 Kč
748122
Český jazyk - gramatika
ZŠ – 1. STUPEŇ
Písničky, básničky
Materiál obsahuje soubor písní na vyjmenovaná slova (B, L, M, P, S, V, Z) - noty, texty s pracovními listy a hudební
105.00 Kč
Co s tím? Co s tím?
24 kartiček s reálnými problémovými situacemi, které řeší ve vztazích se spolužáky děti mladšího školního věku.Jak na to?Listy vytiskněte, pro delší trvanlivost zalaminujte a rozstříhejte na jednotlivé kartičky.Kartičky vycházejí z reálných situací ve třídách dětí mladšího školního věku a jsou využitelné při třídnických hodinách v komunitním v kruhu, také ale při hodinách předmětu člověk a jeho svět v tématech život ve škole, vztahy se spolužáky, kamarádství.Děti se mohou zamýšlet nad situacemi jednotlivě nebo ve skupinách. Poté je vhodné zařadit řízenou diskuzi, kterou moderuje učitel tak, aby ve třídě zazněla vhodná řešení těchto situací.
UUCZ-825221
Nezařazené k předmětu>Ostatní>1.>2.>3.>😀 Emoce
30.00