Co s tím?

Ročník:
1., 2., 3.
Kategorie:
Téma:
Počet stran:
4
Velikost: 3.04 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Zuzana Janková
Nahráno:
Naposledy upraveno:
17. 3. 2025
Sdílet:

24 kartiček s reálnými problémovými situacemi, které řeší ve vztazích se spolužáky děti mladšího školního věku.

Jak na to?

Listy vytiskněte, pro delší trvanlivost zalaminujte a rozstříhejte na jednotlivé kartičky.

Kartičky vycházejí z reálných situací ve třídách dětí mladšího školního věku a jsou využitelné při třídnických hodinách v komunitním v kruhu, také ale při hodinách předmětu člověk a jeho svět v tématech život ve škole, vztahy se spolužáky, kamarádství.

Děti se mohou zamýšlet nad situacemi jednotlivě nebo ve skupinách. Poté je vhodné zařadit řízenou diskuzi, kterou moderuje učitel tak, aby ve třídě zazněla vhodná řešení těchto situací.

Další produkty od autora Zuzana Janková

878379
Nezařazené k předmětu
2., 3., 4., ZŠ – 1. STUPEŇ
Ostatní
Materiál obsahuje velké a malé bubliny s úkoly k reflexi vyučovacích hodin či učebních celků. Reflexe patří k učení, to
45.00 Kč
876485
Matematika
1.
Běhací diktát
Materiál obsahuje 3 pracovní listy a jeden list s kartičkami pro běhací čtení - vše slouží k procvičování sčítání a
30.00 Kč
812350
Matematika
3.
Běhací diktát
5 úrovní běhacího počítání s příklady na přednost matematických operací pro 3. třídu. Jak na to? Vytiskněte list s
35.00 Kč
748052
Prvouka
2., 3., 4.
Pracovní listy
Materiál obsahuje pracovní list k reflexi vánočních prázdnin, pracovní list s pětilístkem k novému roku a list k zápisu
25.00 Kč
Co s tím? Co s tím?
24 kartiček s reálnými problémovými situacemi, které řeší ve vztazích se spolužáky děti mladšího školního věku.Jak na to?Listy vytiskněte, pro delší trvanlivost zalaminujte a rozstříhejte na jednotlivé kartičky.Kartičky vycházejí z reálných situací ve třídách dětí mladšího školního věku a jsou využitelné při třídnických hodinách v komunitním v kruhu, také ale při hodinách předmětu člověk a jeho svět v tématech život ve škole, vztahy se spolužáky, kamarádství.Děti se mohou zamýšlet nad situacemi jednotlivě nebo ve skupinách. Poté je vhodné zařadit řízenou diskuzi, kterou moderuje učitel tak, aby ve třídě zazněla vhodná řešení těchto situací.
UUCZ-825221
Nezařazené k předmětu>Ostatní>1.>2.>3.>😀 Emoce
30.00