Co s tím?

Ročník:
1., 2., 3.
Kategorie:
Téma:
Počet stran:
4
Velikost: 3.04 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Zuzana Janková
Nahráno:
Naposledy upraveno:
17. 3. 2025
Sdílet:

24 kartiček s reálnými problémovými situacemi, které řeší ve vztazích se spolužáky děti mladšího školního věku.

Jak na to?

Listy vytiskněte, pro delší trvanlivost zalaminujte a rozstříhejte na jednotlivé kartičky.

Kartičky vycházejí z reálných situací ve třídách dětí mladšího školního věku a jsou využitelné při třídnických hodinách v komunitním v kruhu, také ale při hodinách předmětu člověk a jeho svět v tématech život ve škole, vztahy se spolužáky, kamarádství.

Děti se mohou zamýšlet nad situacemi jednotlivě nebo ve skupinách. Poté je vhodné zařadit řízenou diskuzi, kterou moderuje učitel tak, aby ve třídě zazněla vhodná řešení těchto situací.

Další produkty od autora Zuzana Janková

784706
Hudební výchova
ZŠ – 1. STUPEŇ
Ostatní
32 kartiček s krátkými úkoly pro zpestření hodin hudební výchovy, do suplovaných hodin nebo jen tak pro zábavu. Jak na
30.00 Kč
812350
Matematika
3.
Běhací diktát
5 úrovní běhacího počítání s příklady na přednost matematických operací pro 3. třídu. Jak na to? Vytiskněte list s
35.00 Kč
761521
Český jazyk - čtení
2.
Běhací diktát
4 nedokreslené pracovní listy a 4 listy s očíslovanými větami, které jsou určené k běhacímu čtení. Jak na to? 1)
30.00 Kč
920165
Nezařazené k předmětu
1.
Ostatní
Materiál obsahuje 2 šipky a 10 bublin s textem do fotokoutku pro prvňáčky, který dětem a rodičům pomůže uchovat milou
30.00 Kč
Co s tím? Co s tím?
24 kartiček s reálnými problémovými situacemi, které řeší ve vztazích se spolužáky děti mladšího školního věku.Jak na to?Listy vytiskněte, pro delší trvanlivost zalaminujte a rozstříhejte na jednotlivé kartičky.Kartičky vycházejí z reálných situací ve třídách dětí mladšího školního věku a jsou využitelné při třídnických hodinách v komunitním v kruhu, také ale při hodinách předmětu člověk a jeho svět v tématech život ve škole, vztahy se spolužáky, kamarádství.Děti se mohou zamýšlet nad situacemi jednotlivě nebo ve skupinách. Poté je vhodné zařadit řízenou diskuzi, kterou moderuje učitel tak, aby ve třídě zazněla vhodná řešení těchto situací.
UUCZ-825221
Nezařazené k předmětu>Ostatní>1.>2.>3.>😀 Emoce
30.00