Co s tím?

Ročník:
1., 2., 3.
Kategorie:
Téma:
Počet stran:
4
Velikost: 3.04 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Zuzana Janková
Nahráno:
Naposledy upraveno:
17. 3. 2025
Sdílet:

24 kartiček s reálnými problémovými situacemi, které řeší ve vztazích se spolužáky děti mladšího školního věku.

Jak na to?

Listy vytiskněte, pro delší trvanlivost zalaminujte a rozstříhejte na jednotlivé kartičky.

Kartičky vycházejí z reálných situací ve třídách dětí mladšího školního věku a jsou využitelné při třídnických hodinách v komunitním v kruhu, také ale při hodinách předmětu člověk a jeho svět v tématech život ve škole, vztahy se spolužáky, kamarádství.

Děti se mohou zamýšlet nad situacemi jednotlivě nebo ve skupinách. Poté je vhodné zařadit řízenou diskuzi, kterou moderuje učitel tak, aby ve třídě zazněla vhodná řešení těchto situací.

Další produkty od autora Zuzana Janková

810667
Matematika
1.
Ostatní
Jsou děti unavené? Vrtí se na židlích a nedokáží se soustředit? Nebo je potřebujete více aktivizovat? Tyto kartičky Vám
35.00 Kč
808310
Český jazyk - literatura
ZŠ – 1. STUPEŇ
Pracovní listy
Materiál obsahuje 4 pracovní listy a pohádkový kvíz s tajenkou. Každý pracovní list se váže k jiné pohádce ( Malá mořská
40.00 Kč
755496
Český jazyk - gramatika
3.
Běhací diktát
Tři běhací diktáty - třikrát 10 vět se zimní tematikou určených k běhacímu diktátu pro 3. třídu (vyjmenovaná slova po B
30.00 Kč
748052
Prvouka
2., 3., 4.
Pracovní listy
Materiál obsahuje pracovní list k reflexi vánočních prázdnin, pracovní list s pětilístkem k novému roku a list k zápisu
25.00 Kč
Co s tím? Co s tím?
24 kartiček s reálnými problémovými situacemi, které řeší ve vztazích se spolužáky děti mladšího školního věku.Jak na to?Listy vytiskněte, pro delší trvanlivost zalaminujte a rozstříhejte na jednotlivé kartičky.Kartičky vycházejí z reálných situací ve třídách dětí mladšího školního věku a jsou využitelné při třídnických hodinách v komunitním v kruhu, také ale při hodinách předmětu člověk a jeho svět v tématech život ve škole, vztahy se spolužáky, kamarádství.Děti se mohou zamýšlet nad situacemi jednotlivě nebo ve skupinách. Poté je vhodné zařadit řízenou diskuzi, kterou moderuje učitel tak, aby ve třídě zazněla vhodná řešení těchto situací.
UUCZ-825221
Nezařazené k předmětu>Ostatní>1.>2.>3.>😀 Emoce
30.00