Co s tím?

Ročník:
1., 2., 3.
Kategorie:
Téma:
Počet stran:
4
Velikost: 3.04 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Zuzana Janková
Nahráno:
Naposledy upraveno:
17. 3. 2025
Sdílet:

24 kartiček s reálnými problémovými situacemi, které řeší ve vztazích se spolužáky děti mladšího školního věku.

Jak na to?

Listy vytiskněte, pro delší trvanlivost zalaminujte a rozstříhejte na jednotlivé kartičky.

Kartičky vycházejí z reálných situací ve třídách dětí mladšího školního věku a jsou využitelné při třídnických hodinách v komunitním v kruhu, také ale při hodinách předmětu člověk a jeho svět v tématech život ve škole, vztahy se spolužáky, kamarádství.

Děti se mohou zamýšlet nad situacemi jednotlivě nebo ve skupinách. Poté je vhodné zařadit řízenou diskuzi, kterou moderuje učitel tak, aby ve třídě zazněla vhodná řešení těchto situací.

Další produkty od autora Zuzana Janková

871983
Nezařazené k předmětu
ZŠ – 1. STUPEŇ
Ostatní
16 hotových poukazů vhodných jako dárek pro maminku ke Dni matek, také 2 listy barevných a 2 listy černobílých šablon
30.00 Kč
905768
Český jazyk - psaní
3., 4., 5.
Pracovní listy
Hledáte na konci června smysluplnou aktivitu, která podpoří tvořivé psaní dětí? Zkuste jim rozdat některé z těchto
40.00 Kč
796539
Český jazyk - čtení
1., 2., 3.
Písničky, básničky
Čtyři autorské karnevalové básničky, ve kterých jsou písmena zašifrovaná pomocí obrázků. Jak na to? Dětem vytiskněte
30.00 Kč
748052
Prvouka
2., 3., 4.
Pracovní listy
Materiál obsahuje pracovní list k reflexi vánočních prázdnin, pracovní list s pětilístkem k novému roku a list k zápisu
25.00 Kč
Co s tím? Co s tím?
24 kartiček s reálnými problémovými situacemi, které řeší ve vztazích se spolužáky děti mladšího školního věku.Jak na to?Listy vytiskněte, pro delší trvanlivost zalaminujte a rozstříhejte na jednotlivé kartičky.Kartičky vycházejí z reálných situací ve třídách dětí mladšího školního věku a jsou využitelné při třídnických hodinách v komunitním v kruhu, také ale při hodinách předmětu člověk a jeho svět v tématech život ve škole, vztahy se spolužáky, kamarádství.Děti se mohou zamýšlet nad situacemi jednotlivě nebo ve skupinách. Poté je vhodné zařadit řízenou diskuzi, kterou moderuje učitel tak, aby ve třídě zazněla vhodná řešení těchto situací.
UUCZ-825221
Nezařazené k předmětu>Ostatní>1.>2.>3.>😀 Emoce
30.00