Co s tím?

Ročník:
1., 2., 3.
Kategorie:
Téma:
Počet stran:
4
Velikost: 3.04 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Zuzana Janková
Nahráno:
Naposledy upraveno:
17. 3. 2025
Sdílet:

24 kartiček s reálnými problémovými situacemi, které řeší ve vztazích se spolužáky děti mladšího školního věku.

Jak na to?

Listy vytiskněte, pro delší trvanlivost zalaminujte a rozstříhejte na jednotlivé kartičky.

Kartičky vycházejí z reálných situací ve třídách dětí mladšího školního věku a jsou využitelné při třídnických hodinách v komunitním v kruhu, také ale při hodinách předmětu člověk a jeho svět v tématech život ve škole, vztahy se spolužáky, kamarádství.

Děti se mohou zamýšlet nad situacemi jednotlivě nebo ve skupinách. Poté je vhodné zařadit řízenou diskuzi, kterou moderuje učitel tak, aby ve třídě zazněla vhodná řešení těchto situací.

Další produkty od autora Zuzana Janková

820611
Český jazyk
3.
Ostatní
6 listů s kartičkami s obrázky a názvy slovních druhů (126 kartiček), které slouží ke kreativnímu procvičování slovních
30.00 Kč
796539
Český jazyk - čtení
1., 2., 3.
Písničky, básničky
Čtyři autorské karnevalové básničky, ve kterých jsou písmena zašifrovaná pomocí obrázků. Jak na to? Dětem vytiskněte
30.00 Kč
748122
Český jazyk - gramatika
ZŠ – 1. STUPEŇ
Písničky, básničky
Materiál obsahuje soubor písní na vyjmenovaná slova (B, L, M, P, S, V, Z) - noty, texty s pracovními listy a hudební
105.00 Kč
810684
Prvouka
1., 2., 3.
Venkovní hry - bojovka - bez vzdělávání
Rádi byste si zpestřili procházku venkovní hledačkou? Stačí dětem vytisknout list, který zrovna potřebujete, a vyrazit
30.00 Kč
Co s tím? Co s tím?
24 kartiček s reálnými problémovými situacemi, které řeší ve vztazích se spolužáky děti mladšího školního věku.Jak na to?Listy vytiskněte, pro delší trvanlivost zalaminujte a rozstříhejte na jednotlivé kartičky.Kartičky vycházejí z reálných situací ve třídách dětí mladšího školního věku a jsou využitelné při třídnických hodinách v komunitním v kruhu, také ale při hodinách předmětu člověk a jeho svět v tématech život ve škole, vztahy se spolužáky, kamarádství.Děti se mohou zamýšlet nad situacemi jednotlivě nebo ve skupinách. Poté je vhodné zařadit řízenou diskuzi, kterou moderuje učitel tak, aby ve třídě zazněla vhodná řešení těchto situací.
UUCZ-825221
Nezařazené k předmětu>Ostatní>1.>2.>3.>😀 Emoce
30.00