Co s tím?

Ročník:
1., 2., 3.
Kategorie:
Téma:
Počet stran:
4
Velikost: 3.04 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Zuzana Janková
Nahráno:
Naposledy upraveno:
17. 3. 2025
Sdílet:

24 kartiček s reálnými problémovými situacemi, které řeší ve vztazích se spolužáky děti mladšího školního věku.

Jak na to?

Listy vytiskněte, pro delší trvanlivost zalaminujte a rozstříhejte na jednotlivé kartičky.

Kartičky vycházejí z reálných situací ve třídách dětí mladšího školního věku a jsou využitelné při třídnických hodinách v komunitním v kruhu, také ale při hodinách předmětu člověk a jeho svět v tématech život ve škole, vztahy se spolužáky, kamarádství.

Děti se mohou zamýšlet nad situacemi jednotlivě nebo ve skupinách. Poté je vhodné zařadit řízenou diskuzi, kterou moderuje učitel tak, aby ve třídě zazněla vhodná řešení těchto situací.

Další produkty od autora Zuzana Janková

871983
Nezařazené k předmětu
ZŠ – 1. STUPEŇ
Ostatní
16 hotových poukazů vhodných jako dárek pro maminku ke Dni matek, také 2 listy barevných a 2 listy černobílých šablon
30.00 Kč
748052
Prvouka
2., 3., 4.
Pracovní listy
Materiál obsahuje pracovní list k reflexi vánočních prázdnin, pracovní list s pětilístkem k novému roku a list k zápisu
25.00 Kč
850876
Český jazyk - gramatika
2.
Běhací diktát
Materiál obsahuje 26 vět určených k běhacímu diktátu pro 2. třídu. Jak na to? Listy s větami vytiskněte a pro delší
30.00 Kč
838484
Český jazyk - čtení
3., 4., 5.
Lapbook
Materiál obsahuje pracovní list a dva listy s rámečky a úkoly k vystřižení, nalepení a vytvoření skládačky nebo plakátu
30.00 Kč
Co s tím? Co s tím?
24 kartiček s reálnými problémovými situacemi, které řeší ve vztazích se spolužáky děti mladšího školního věku.Jak na to?Listy vytiskněte, pro delší trvanlivost zalaminujte a rozstříhejte na jednotlivé kartičky.Kartičky vycházejí z reálných situací ve třídách dětí mladšího školního věku a jsou využitelné při třídnických hodinách v komunitním v kruhu, také ale při hodinách předmětu člověk a jeho svět v tématech život ve škole, vztahy se spolužáky, kamarádství.Děti se mohou zamýšlet nad situacemi jednotlivě nebo ve skupinách. Poté je vhodné zařadit řízenou diskuzi, kterou moderuje učitel tak, aby ve třídě zazněla vhodná řešení těchto situací.
UUCZ-825221
Nezařazené k předmětu>Ostatní>1.>2.>3.>😀 Emoce
30.00