94 kartiček, jejichž cílem je prohlubovat slovní zásobu žáků.
Prioritně: 2. stupeň ZŠ, SŠ.
Kartičky jsou navrženy pro rozvoj osobnostních a sociálních dovedností studentů.
Pomáhají žákům pochopit různé běžně používané pojmy, jejichž skutečný význam často neznají, případně jej interpretují nesprávně. Umožňují studentům procvičovat vyjadřování a porozumění v rámci různých konverzací a diskusí. Podporují rozvoj emocionální inteligence.
Interaktivní učení: motivují k aktivnímu zapojení do procesu učení prostřednictvím hry a soutěže.
Kdo je může využít ve škole a jak?
Učitelé: podle vlastních pravidel nastavených ve vaší třídě na vyučovacích hodinách. Také například v rámci motivační části hodiny. Využitelné na třídnických hodinách...
Školní speciální pedagog: individuální nebo skupinové intervence. Kartičky mohou sloužit jako nástroj pro zlepšování komunikačních a sociálních dovedností.
Školní psychologové a poradenští pracovníci.