Duhové dny v týdnu a počasí

Kategorie:
Počet stran:
15
Velikost: 3.47 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
20. 9. 2024
Sdílet:

Obsah:

7 obrázků dnů v týdnu ve dvou variantách k výběru
7 mobilních karet dnů v týdnu
Sady obrázků počasí
přehledný návod

Popis:

Vizuální interaktivní Dny v týdnu je ideálním nástrojem pro mateřské školy, školní zařízení i domácí vzdělávání. Pomáhá dětem lépe porozumět světu kolem sebe, rozvíjí jejich kognitivní schopnosti, podporuje orientaci v čase a prostoru a stimuluje jejich přirozenou zvídavost.  

Pomůcka kombinuje vizuální prvky s praktickými aktivitami a podporuje tak všestranný rozvoj dítěte. 

Klíčové vlastnosti: 

  1. Dny v týdnu: Názvy dnů v týdnu učí děti rozpoznávat a pojmenovávat jednotlivé dny, čímž se upevňuje jejich chápání časové posloupnosti a rytmu týdne.

  2. Počasí: Karty počasí pomáhají dětem chápat pojmenování přirozených přírodních jevů. Jejich denní používání vede k uvědomění opakování jevů, podporuje krátkodobou paměť a stimuluje přirozenou zvídavost při proměnách počasí během dne.

  3. Rozvoj čtenářské gramotnosti: Textové prvky na kartách podporují seznámení s písmeny a slovy, čímž se nenásilně rozvíjí předčtenářské dovednost.

  4. Matematická gramotnost: Práce s kartami rozvíjí chápání polohových vztahů (nahoře, dole, první, poslední) a prostorovou orientaci. Děti se učí řadit dny, čímž si osvojují pojmy jako "před", "za", "mezi" a základy sekvenčního myšlení. Počítají kolik zbývá dnů do konce týdne, kolik jich už v týdnu proběhlo. Lépe si uvědomují pojmy více, méně, stejně, hodně, málo.

  5. Interaktivita: Manipulace s kartami a kolíčky podporuje jemnou motoriku, orientaci v prostoru. 

  6. Flexibilita: Karty lze vytisknout vícekrát a využívat je k sestavování posloupností. V kombinaci s dalšími aktivitami tvoří jedinečnou vzdělávací pomůcku. Lze například využít navlékání korálků podle karty aj.

Další produkty od autora MIŠMAŠ EDU

655602
Nezařazené k předmětu
MŠ, MŠ - předškoláci
Didaktické hry
6 karet dějové posloupnosti režimu dne ve čtyřech verzích vyhotovení = 24 karet lišících se drobnými detaily pro hry 6
60.00 Kč
655664
Prvouka
MŠ, Školní družina, ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Výzdoba třídy
Obsah: 12 plakátů měsíců v roce ve formátu A4 12 plakátů měsíců v roce ve formátu A3 4 plakáty ročních období ve formátu
100.00 Kč
655647
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Kalendář pro děti
Obsah: 12 obrázků měsíců v roce 12 názvů měsíců pro zhasnutí 1x soubor .PDF s dny v roce 2024 1x soubor .PDF s dny v
150.00 Kč
655620
Nezařazené k předmětu
MŠ, MŠ - předškoláci
Pravidla třídy
OBSAH: karty s pravidly třídy a jejich popisem soubor komunikačních karet pro učitele soubor obrázků s dobrým a špatným
60.00 Kč
Duhové dny v týdnu a počasí Duhové dny v týdnu a počasí
Obsah:7 obrázků dnů v týdnu ve dvou variantách k výběru7 mobilních karet dnů v týdnuSady obrázků počasípřehledný návodPopis:Vizuální interaktivní Dny v týdnu je ideálním nástrojem pro mateřské školy, školní zařízení i domácí vzdělávání. Pomáhá dětem lépe porozumět světu kolem sebe, rozvíjí jejich kognitivní schopnosti, podporuje orientaci v čase a prostoru a stimuluje jejich přirozenou zvídavost.  Pomůcka kombinuje vizuální prvky s praktickými aktivitami a podporuje tak všestranný rozvoj dítěte. Klíčové vlastnosti: Dny v týdnu: Názvy dnů v týdnu učí děti rozpoznávat a pojmenovávat jednotlivé dny, čímž se upevňuje jejich chápání časové posloupnosti a rytmu týdne.Počasí: Karty počasí pomáhají dětem chápat pojmenování přirozených přírodních jevů. Jejich denní používání vede k uvědomění opakování jevů, podporuje krátkodobou paměť a stimuluje přirozenou zvídavost při proměnách počasí během dne.Rozvoj čtenářské gramotnosti: Textové prvky na kartách podporují seznámení s písmeny a slovy, čímž se nenásilně rozvíjí předčtenářské dovednost.Matematická gramotnost: Práce s kartami rozvíjí chápání polohových vztahů (nahoře, dole, první, poslední) a prostorovou orientaci. Děti se učí řadit dny, čímž si osvojují pojmy jako "před", "za", "mezi" a základy sekvenčního myšlení. Počítají kolik zbývá dnů do konce týdne, kolik jich už v týdnu proběhlo. Lépe si uvědomují pojmy více, méně, stejně, hodně, málo.Interaktivita: Manipulace s kartami a kolíčky podporuje jemnou motoriku, orientaci v prostoru. Flexibilita: Karty lze vytisknout vícekrát a využívat je k sestavování posloupností. V kombinaci s dalšími aktivitami tvoří jedinečnou vzdělávací pomůcku. Lze například využít navlékání korálků podle karty aj.
UUCZ-655692
Nezařazené k předmětu>Ostatní>MŠ>ZŠ – 1. STUPEŇ>Speciální pedagogika>Denní režim>Počasí
30.00