Jak se tvoří cena zboží či služby? Jak sledovat cenovky? Jaký je rozdíl mezi cenou a hodnotou? Jaké základní marketingové taktiky jsou využívány při přípravě ceny nabídky? Studenti si formou hry na Business mohou vyzkoušet tvoření ceny zboží, vyplní si cenovku a vymyslí si obchodní slogan a marketingovou motivaci, aby se zboží lépe prodávalo.
Cílem případové studie na úrovni Standardu finanční gramotnosti a vzdělávacích oborů je naučit se rozumět problematice cenotvorby produktů a služeb a zároveň pomoci rozvíjet kompetence nezbytné pro práci s rozpočtem. Co se skrývá za cenovým mechanismem? Jak sledovat cenovky zboží a služeb? Jaký je rozdíl mezi cenou a hodnotou? Jaké náklady ovlivňují cenu zboží a služeb? Jaké základní marketingové taktiky jsou využívány při přípravě ceny nabídky? Jak rozvíjet svůj pracovní zájem a jak si vyzkoušet realitu pracovního procesu nejen doma či ve škole? Ukažme dětem realitu podnikání, dejme jim prostor si vyzkoušet na vlastní kůži, že například práce takového youtubera rozhodně není procházka růžovým sadem.
Základní otázky k řešení studie:
- Jak se tvoří cena zboží a služeb?
- Jaké další náklady se mohou skrývat za cenou zboží a služeb?
- Jaké marketingové taktiky se používají při cenotvorbě?
- Jaký je rozdíl mezi cenou a hodnotou?
- Chci být youtuber a mít pasivní příjem – je to reálné?
Případová studie je ukončena krátkým kvízem o 3 otázkách.
NÁKUPEM PŘÍPADOVÉ STUDIE ZÍSKÁTE OBSAH:
- Základní kalkulace ceny zboží
- Příprava cenovky zboží
- Marketingové techniky
- Rozdíl mezi hodnotou a cenou zboží
- Realita youtubera
Případová studie je ukončena krátkým kvízem o 3 otázkách.
Celkový materiál má 17 stran – z toho případová studie 9.
Případová studie je JEDNA KAPITOLA z knihy Finanční zralost v praxi I.
V materiálu najdete nejen obsah celé knihy, ale i jak s případovou studií pracovat, až následně je vámi zakoupená kapitola.
Ukázkovou případovou studii – první kapitolu „01 Rodinný rozpočet“ si stáhněte ZDE – je to produkt ZDARMA.