Já mám - kdo má - Letní sporty a disciplíny

Téma:
Počet stran:
10
Velikost: 9.59 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
16. 4. 2024
Sdílet:

Hra já mám - kdo má k tématu Sporty která slouží k rozvoji poznávání, komunikačních dovedností, spolupráce a dodržování herních pravidel.  Soubor obsahuje 9 stran kartiček k vytisknutí - po rozstříhání vznikne 36 herních kartiček.

Děti si procvičí slovní zásobu v oblasti letních sportů a disciplín - mezi obrázky najdete letní sporty jako plavání, in-line brusle, golf a jejich náčiní - plavecké brýle, golfovou hůl. Dále jsou zde sportovní disciplíny jako vrh koulí, hod oštěpem, apod. 

Hra já mám - kdo má k tématu LETNÍ SPORTY A DISCIPLÍNY je vzdělávací materiál, který rozvíjí: 

  • v oblasti dítě a jeho tělo rozvíjí a užívání smyslů - děti si procvičují zrakové vnímání a sluchové vnímání, 
  • v oblasti dítě a jeho psychika rozvíjí řečové schopnosti - jak receptivní - vnímání, naslouchání, když děti poslouchají a vnímají, co má jejich kamarád za kartu, tak produktivní - výslovnost, mluvní projev, vyjadřování, kdy děti říkají, jakou kartičku mají ony, rozvíjí si také komunikativní dovednosti - zejména verbální, 
  • v oblasti dítě a ten druhý se děti seznámí s pravidly chování ke vztahu k druhým, rozvíjí interaktivní a komunikační dovednosti a také rozvíjí kooperativní dovednosti - děti u hry dodržují herní pravidla a učí se spolupráci s ostatními, ostatní hráče respektují, domlouvají se při hře a pokud vyvstanou problémy. snaží se je řešit, 
  • v oblasti dítě a společnost si děti rozvíjí schopnost žít ve společenství ostatních lidí - děti se učí spolupracovat s ostatními, 
  • v oblasti dítě a svět si děti rozvíjí schopnost přizpůsobovat se podmínkách vnějšího prostředí i jeho změnám

Další produkty od autora Náměty do školky

318557
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Já mám, kdo má
Hra já mám - kdo má k tématu Doprava, která slouží k rozvoji poznávání, komunikačních dovedností, spolupráce a
30.00 Kč
705860
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., Speciální pedagogika
Já mám, kdo má
Hra já mám - kdo má k tématu VAŘENÍ slouží k rozvoji poznávání, komunikačních dovedností, spolupráce a dodržování
30.00 Kč
579456
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., Speciální pedagogika
Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka
Jedná se o soubor, ve kterém najdete úkoly na plot. Děti hádají hádanky - kolik je obrázků, jaké mají barvy, kam vede
35.00 Kč
489160
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, Speciální pedagogika
Já mám, kdo má
Hra já mám - kdo má k tématu TĚLO, slouží k rozvoji poznávání, komunikačních dovedností, spolupráce a dodržování herních
30.00 Kč
Já mám - kdo má - Letní sporty a disciplíny Já mám - kdo má - Letní sporty a disciplíny
Hra já mám - kdo má k tématu Sporty která slouží k rozvoji poznávání, komunikačních dovedností, spolupráce a dodržování herních pravidel.  Soubor obsahuje 9 stran kartiček k vytisknutí - po rozstříhání vznikne 36 herních kartiček. Děti si procvičí slovní zásobu v oblasti letních sportů a disciplín - mezi obrázky najdete letní sporty jako plavání, in-line brusle, golf a jejich náčiní - plavecké brýle, golfovou hůl. Dále jsou zde sportovní disciplíny jako vrh koulí, hod oštěpem, apod.  Hra já mám - kdo má k tématu LETNÍ SPORTY A DISCIPLÍNY je vzdělávací materiál, který rozvíjí:  v oblasti dítě a jeho tělo rozvíjí a užívání smyslů - děti si procvičují zrakové vnímání a sluchové vnímání,  v oblasti dítě a jeho psychika rozvíjí řečové schopnosti - jak receptivní - vnímání, naslouchání, když děti poslouchají a vnímají, co má jejich kamarád za kartu, tak produktivní - výslovnost, mluvní projev, vyjadřování, kdy děti říkají, jakou kartičku mají ony, rozvíjí si také komunikativní dovednosti - zejména verbální,  v oblasti dítě a ten druhý se děti seznámí s pravidly chování ke vztahu k druhým, rozvíjí interaktivní a komunikační dovednosti a také rozvíjí kooperativní dovednosti - děti u hry dodržují herní pravidla a učí se spolupráci s ostatními, ostatní hráče respektují, domlouvají se při hře a pokud vyvstanou problémy. snaží se je řešit,  v oblasti dítě a společnost si děti rozvíjí schopnost žít ve společenství ostatních lidí - děti se učí spolupracovat s ostatními,  v oblasti dítě a svět si děti rozvíjí schopnost přizpůsobovat se podmínkách vnějšího prostředí i jeho změnám. 
UUCZ-322020
Nezařazené k předmětu>Já mám, kdo má>MŠ>Školní družina>MŠ - předškoláci>ZŠ – 1. STUPEŇ>Speciální pedagogika>🏅 Sport
30.00