Já mám - kdo má - Zima

Počet stran:
9
Velikost: 12.42 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Náměty do školky
Nahráno:
Naposledy upraveno:
15. 1. 2024
Sdílet:

Hra já mám - kdo má k tématu ZIMA, slouží k rozvoji poznávání, komunikačních dovedností, spolupráce a dodržování herních pravidel. Soubor obsahuje 7 stran kartiček k vytisknutí - po rozstříhání vznikne 28 herních kartiček. Obrázky rozstříhejte. Můžete hrát se všemi dětmi v kroužku nebo si děti mohou zahrát samy v menším počtu. 

Děti si procvičí slovní zásobu v oblasti zimy - mezi obrázky najdete čepici, rukavice, šálu, brusle, sáňky, apod. 

Hra já mám - kdo má k tématu ZIMA je vzdělávací materiál, který rozvíjí: 

  • v oblasti dítě a jeho tělo rozvíjí a užívání smyslů - děti si procvičují zrakové vnímání a sluchové vnímání, 
  • v oblasti dítě a jeho psychika rozvíjí řečové schopnosti - jak receptivní - vnímání, naslouchání, když děti poslouchají a vnímají, co má jejich kamarád za kartu, tak produktivní - výslovnost, mluvní projev, vyjadřování, kdy děti říkají, jakou kartičku mají ony, rozvíjí si také komunikativní dovednosti - zejména verbální, 
  • v oblasti dítě a ten druhý se děti seznámí s pravidly chování ke vztahu k druhým, rozvíjí interaktivní a komunikační dovednosti a také rozvíjí kooperativní dovednosti - děti u hry dodržují herní pravidla a učí se spolupráci s ostatními, ostatní hráče respektují, domlouvají se při hře a pokud vyvstanou problémy. snaží se je řešit, 
  • v oblasti dítě a společnost si děti rozvíjí schopnost žít ve společenství ostatních lidí - děti se učí spolupracovat s ostatními, 
  • v oblasti dítě a svět si děti rozvíjí schopnost přizpůsobovat se podmínkách vnějšího prostředí i jeho změnám

Další produkty od autora Anna Šmeralová

453923
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., Speciální pedagogika
Já mám, kdo má
Soubor obsahuje 10 stran kartiček k vytisknutí - po rozstříhání vznikne 40 herních kartiček. Obrázky rozstříhejte
30.00 Kč
481005
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., Speciální pedagogika
Přípravy hodiny/lekce
Jedná se o brožuru, ve které naleznete informace, náměty, pracovní listy a tipy na vyrábění k tématu VALENTÝN. V souboru
39.00 Kč
363815
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Já mám, kdo má
Hra já mám - kdo má k tématu Podzim, která slouží k rozvoji poznávání, komunikačních dovedností, spolupráce a dodržování
30.00 Kč
327078
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Já mám, kdo má
Hra já mám - kdo má k tématu Zahrada která slouží k rozvoji poznávání, komunikačních dovedností, spolupráce a dodržování
30.00 Kč
Já mám - kdo má - Zima Já mám - kdo má - Zima
Hra já mám - kdo má k tématu ZIMA, slouží k rozvoji poznávání, komunikačních dovedností, spolupráce a dodržování herních pravidel. Soubor obsahuje 7 stran kartiček k vytisknutí - po rozstříhání vznikne 28 herních kartiček. Obrázky rozstříhejte. Můžete hrát se všemi dětmi v kroužku nebo si děti mohou zahrát samy v menším počtu.  Děti si procvičí slovní zásobu v oblasti zimy - mezi obrázky najdete čepici, rukavice, šálu, brusle, sáňky, apod.  Hra já mám - kdo má k tématu ZIMA je vzdělávací materiál, který rozvíjí:  v oblasti dítě a jeho tělo rozvíjí a užívání smyslů - děti si procvičují zrakové vnímání a sluchové vnímání,  v oblasti dítě a jeho psychika rozvíjí řečové schopnosti - jak receptivní - vnímání, naslouchání, když děti poslouchají a vnímají, co má jejich kamarád za kartu, tak produktivní - výslovnost, mluvní projev, vyjadřování, kdy děti říkají, jakou kartičku mají ony, rozvíjí si také komunikativní dovednosti - zejména verbální,  v oblasti dítě a ten druhý se děti seznámí s pravidly chování ke vztahu k druhým, rozvíjí interaktivní a komunikační dovednosti a také rozvíjí kooperativní dovednosti - děti u hry dodržují herní pravidla a učí se spolupráci s ostatními, ostatní hráče respektují, domlouvají se při hře a pokud vyvstanou problémy. snaží se je řešit,  v oblasti dítě a společnost si děti rozvíjí schopnost žít ve společenství ostatních lidí - děti se učí spolupracovat s ostatními,  v oblasti dítě a svět si děti rozvíjí schopnost přizpůsobovat se podmínkách vnějšího prostředí i jeho změnám. 
UUCZ-442032
Nezařazené k předmětu>Já mám, kdo má>MŠ>Školní družina>MŠ - předškoláci>1.>Speciální pedagogika>❄️ Zima
30.00