Já mám - kdo má - Vánoce

Téma:
Počet stran:
10
Velikost: 18.48 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
15. 1. 2024
Sdílet:

Hra já mám - kdo má k tématu VÁNOCE slouží k rozvoji poznávání, komunikačních dovedností, spolupráce a dodržování herních pravidel. Soubor obsahuje 8 stran kartiček k vytisknutí - po rozstříhání vznikne 32 herních kartiček. Obrázky rozstříhejte. Můžete hrát se všemi dětmi v kroužku nebo si děti mohou zahrát samy v menším počtu. 

Děti si procvičí slovní zásobu v oblasti Vánoc - mezi obrázky najdete vánoční stromeček, perníček, baňky, adventní věnec, adventní kalendář, svíčka, dárky, rozkrojené jablíčko, apod.

Hra já mám - kdo má k tématu VÁNOCE je vzdělávací materiál, který rozvíjí: 

  • v oblasti dítě a jeho tělo rozvíjí a užívání smyslů - děti si procvičují zrakové vnímání a sluchové vnímání, 
  • v oblasti dítě a jeho psychika rozvíjí řečové schopnosti - jak receptivní - vnímání, naslouchání, když děti poslouchají a vnímají, co má jejich kamarád za kartu, tak produktivní - výslovnost, mluvní projev, vyjadřování, kdy děti říkají, jakou kartičku mají ony, rozvíjí si také komunikativní dovednosti - zejména verbální, 
  • v oblasti dítě a ten druhý se děti seznámí s pravidly chování ke vztahu k druhým, rozvíjí interaktivní a komunikační dovednosti a také rozvíjí kooperativní dovednosti - děti u hry dodržují herní pravidla a učí se spolupráci s ostatními, ostatní hráče respektují, domlouvají se při hře a pokud vyvstanou problémy. snaží se je řešit, 
  • v oblasti dítě a společnost si děti rozvíjí schopnost žít ve společenství ostatních lidí - děti se učí spolupracovat s ostatními, 
  • v oblasti dítě a svět si děti rozvíjí schopnost přizpůsobovat se podmínkách vnějšího prostředí i jeho změnám

Další produkty od autora Náměty do školky

368559
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Já mám, kdo má
Hra já mám - kdo má k tématu RODINA, která slouží k rozvoji poznávání, komunikačních dovedností, spolupráce a dodržování
30.00 Kč
466859
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., Speciální pedagogika
Pexeso
Pomůcka k tématu oblečení. Paní učitelka kartičky rozstříhá a děti poté k sobě hledají dvojice - oblečení a schované
0.00 Kč
507296
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Pracovní listy
Jedná se o brožuru, ve které naleznete informace, náměty, pracovní listy a tipy na vyrábění k tématu POČASÍ. V souboru
49.00 Kč
557834
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., Speciální pedagogika
Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka
Jedná se o soubor, ve kterém najdete úkoly na plot. Děti si procvičují informace ohledně mláďat a jejich maminek. Tento
35.00 Kč
Já mám - kdo má - Vánoce Já mám - kdo má - Vánoce
Hra já mám - kdo má k tématu VÁNOCE slouží k rozvoji poznávání, komunikačních dovedností, spolupráce a dodržování herních pravidel. Soubor obsahuje 8 stran kartiček k vytisknutí - po rozstříhání vznikne 32 herních kartiček. Obrázky rozstříhejte. Můžete hrát se všemi dětmi v kroužku nebo si děti mohou zahrát samy v menším počtu.  Děti si procvičí slovní zásobu v oblasti Vánoc - mezi obrázky najdete vánoční stromeček, perníček, baňky, adventní věnec, adventní kalendář, svíčka, dárky, rozkrojené jablíčko, apod. Hra já mám - kdo má k tématu VÁNOCE je vzdělávací materiál, který rozvíjí:  v oblasti dítě a jeho tělo rozvíjí a užívání smyslů - děti si procvičují zrakové vnímání a sluchové vnímání,  v oblasti dítě a jeho psychika rozvíjí řečové schopnosti - jak receptivní - vnímání, naslouchání, když děti poslouchají a vnímají, co má jejich kamarád za kartu, tak produktivní - výslovnost, mluvní projev, vyjadřování, kdy děti říkají, jakou kartičku mají ony, rozvíjí si také komunikativní dovednosti - zejména verbální,  v oblasti dítě a ten druhý se děti seznámí s pravidly chování ke vztahu k druhým, rozvíjí interaktivní a komunikační dovednosti a také rozvíjí kooperativní dovednosti - děti u hry dodržují herní pravidla a učí se spolupráci s ostatními, ostatní hráče respektují, domlouvají se při hře a pokud vyvstanou problémy. snaží se je řešit,  v oblasti dítě a společnost si děti rozvíjí schopnost žít ve společenství ostatních lidí - děti se učí spolupracovat s ostatními,  v oblasti dítě a svět si děti rozvíjí schopnost přizpůsobovat se podmínkách vnějšího prostředí i jeho změnám. 
UUCZ-426223
Nezařazené k předmětu>Já mám, kdo má>MŠ>Školní družina>MŠ - předškoláci>1.>Speciální pedagogika>Vánoce
30.00