VÁNOCE - "Já mám, kdo má?"

Téma:
Počet stran:
9
Velikost: 19.96 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
27. 12. 2023
Sdílet:

Soubor obsahuje 28 kartiček určených ke hře "Já mám, kdo má" na téma VÁNOCE a seznam jednotlivých obrázků s názvy předmětů.

Hra rozvíjí slovní zásobuzrakové i sluchové vnímání a postřeh.

Jedná se o vzdělávací materiál pro MŠ a je plně v souladu s RVP PV.

Klíčové kompetence

  • k učení (má elementární poznatky o světě lidí, kultury, přírody i techniky, který dítě obklopuje, o jeho rozmanitostech a proměnách; orientuje se v řádu a dění v prostředí, ve kterém žije)
  • komunikativní (ovládá řeč, hovoří ve vhodně formulovaných větách, samostatně vyjadřuje své myšlenky, sdělení, otázky i odpovědi, rozumí slyšenému, slovně reaguje a vede smysluplný dialog, průběžně rozšiřuje svou slovní zásobu a aktivně ji používá k dokonalejší komunikaci s okolím)
  • činnostní a občanské (má smysl pro povinnost ve hře, práci i učení; k úkolům a povinnostem přistupuje odpovědně; váží si práce i úsilí druhých)

Vzdělávací oblasti

  • Dítě a jeho tělo:
    • dílčí vzdělávací cíle - rozvoj a užívání všech smyslů
    • očekávané výstupy - vnímat a rozlišovat pomocí všech smyslů (sluchově rozlišovat zvuky a tóny, zrakově rozlišovat tvary předmětů a jiné specifické znaky, rozlišovat vůně, chutě, vnímat hmatem apod.)
  • Dítě a jeho psychika
    • podoblast "Jazyk a řeč":
      • dílčí vzdělávací cíle - rozvoj řečových schopností a jazykových dovedností receptivních (vnímání, naslouchání, porozumění) i produktivních (výslovnosti, vytváření pojmů, mluvního projevu, vyjadřování), 
      • očekávané výstupy - pojmenovat většinu toho, čím je obklopeno, učit se nová slova a aktivně je používat (ptát se na slova, kterým nerozumí)
    • podoblast "Poznávací schopnosti a funkce, představivost a fantazie, myšlenkové operace":
      • dílčí vzdělávací cíle - rozvoj, zpřesňování a kultivace smyslového vnímání, přechod od konkrétně názorného myšlení k myšlení slovně-logickému (pojmovému), rozvoj paměti a pozornosti, přechod od bezděčných forem těchto funkcí k úmyslným, rozvoj a kultivace představivosti a fantazie
      • očekávané výstupy - poznat a pojmenovat většinu toho, čím je obklopeno
  • Dítě a ten druhý:
    • dílčí vzdělávací cíle - rozvoj interaktivních a komunikativních dovedností verbálních i neverbálních, rozvoj kooperativních dovedností
    • očekávané výstupy - spolupracovat s ostatními, dodržovat dohodnutá a pochopená pravidla vzájemného soužití a chování doma, v mateřské škole, na veřejnosti, dodržovat herní pravidla
  • Dítě a společnost:
    • dílčí vzdělávací cíle - vytvoření povědomí o mezilidských morálních hodnotách
    • očekávané výstupy - dodržovat pravidla her a jiných činností, jednat spravedlivě, hrát férově

Další produkty od autora Mgr. Barbora Růžičková

463925
Nezařazené k předmětu
MŠ, MŠ - předškoláci
Pracovní listy
Vzdělávací materiál pro MŠ obsahuje 21 listů pro rozvoj grafomotoriky. Děti obtahují grafomotorické prvky na listech - k
30.00 Kč
358789
Nezařazené k předmětu
MŠ, MŠ - předškoláci
Výzdoba třídy
Soubor obsahuje 10 karet s čísly (1-10) a obrázky znázorňujícími počet ve formátu A4. Soubor je pojat tematicky - lze
37.00 Kč
432739
Český jazyk - čtení
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., 2.
Skládačky
Soubor "VÁNOCE - abeceda (skládačky)" obsahuje 34 dvoudílných skládaček, které slouží k procvičení velkých a malých
40.00 Kč
358743
Nezařazené k předmětu
MŠ, MŠ - předškoláci
Pexeso
Oblíbená hra pexeso obsahující celkem 72 hracích kruhových kartiček (36 dvojic). Hra rozvíjí zrakové vnímání, paměť
49.00 Kč
VÁNOCE - "Já mám, kdo má?" VÁNOCE - "Já mám, kdo má?"
Soubor obsahuje 28 kartiček určených ke hře "Já mám, kdo má" na téma VÁNOCE a seznam jednotlivých obrázků s názvy předmětů. Hra rozvíjí slovní zásobu, zrakové i sluchové vnímání a postřeh. Jedná se o vzdělávací materiál pro MŠ a je plně v souladu s RVP PV. Klíčové kompetence k učení (má elementární poznatky o světě lidí, kultury, přírody i techniky, který dítě obklopuje, o jeho rozmanitostech a proměnách; orientuje se v řádu a dění v prostředí, ve kterém žije) komunikativní (ovládá řeč, hovoří ve vhodně formulovaných větách, samostatně vyjadřuje své myšlenky, sdělení, otázky i odpovědi, rozumí slyšenému, slovně reaguje a vede smysluplný dialog, průběžně rozšiřuje svou slovní zásobu a aktivně ji používá k dokonalejší komunikaci s okolím) činnostní a občanské (má smysl pro povinnost ve hře, práci i učení; k úkolům a povinnostem přistupuje odpovědně; váží si práce i úsilí druhých) Vzdělávací oblasti Dítě a jeho tělo: dílčí vzdělávací cíle - rozvoj a užívání všech smyslů očekávané výstupy - vnímat a rozlišovat pomocí všech smyslů (sluchově rozlišovat zvuky a tóny, zrakově rozlišovat tvary předmětů a jiné specifické znaky, rozlišovat vůně, chutě, vnímat hmatem apod.) Dítě a jeho psychika podoblast "Jazyk a řeč": dílčí vzdělávací cíle - rozvoj řečových schopností a jazykových dovedností receptivních (vnímání, naslouchání, porozumění) i produktivních (výslovnosti, vytváření pojmů, mluvního projevu, vyjadřování),  očekávané výstupy - pojmenovat většinu toho, čím je obklopeno, učit se nová slova a aktivně je používat (ptát se na slova, kterým nerozumí) podoblast "Poznávací schopnosti a funkce, představivost a fantazie, myšlenkové operace": dílčí vzdělávací cíle - rozvoj, zpřesňování a kultivace smyslového vnímání, přechod od konkrétně názorného myšlení k myšlení slovně-logickému (pojmovému), rozvoj paměti a pozornosti, přechod od bezděčných forem těchto funkcí k úmyslným, rozvoj a kultivace představivosti a fantazie očekávané výstupy - poznat a pojmenovat většinu toho, čím je obklopeno Dítě a ten druhý: dílčí vzdělávací cíle - rozvoj interaktivních a komunikativních dovedností verbálních i neverbálních, rozvoj kooperativních dovedností očekávané výstupy - spolupracovat s ostatními, dodržovat dohodnutá a pochopená pravidla vzájemného soužití a chování doma, v mateřské škole, na veřejnosti, dodržovat herní pravidla Dítě a společnost: dílčí vzdělávací cíle - vytvoření povědomí o mezilidských morálních hodnotách očekávané výstupy - dodržovat pravidla her a jiných činností, jednat spravedlivě, hrát férově
UUCZ-418833
Nezařazené k předmětu>Já mám, kdo má>Batole (1 - 3 roky)>MŠ>MŠ - předškoláci>1.>Vánoce
33.00