Kdo má Vánoce? Já mám, kdo má.

Téma:
Počet stran:
17
Velikost: 44.6 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
28. 12. 2023
Sdílet:

Rozvoj slovní zásoby, komunikace a jazykových dovedností zábavnou formou?

Přesně to nám poskytuje hra Já mám, kdo má tentokrát s tématem Kdo má Vánoce?  

Sada obsahuje:

  • 28 kartiček, které stačí zalaminovat
  • Pozadí kartiček
  • Přehled

Tento soubor krásně doplňuje velký soubor Vánoce ve školce, kde najdete pracovní listy, pexeso, kolíčkování, omalovánky a další :) 

Přeji Vám všem krásné adventní období 🎄

 

 

Jedná se o vzdělávací materiál pro MŠ a ZŠ, který rozvíjí:

Kompetence k učení

  • se učí nejen spontánně, ale i vědomě, vyvine úsilí, soustředí se na činnost a záměrně si zapamatuje; při zadané práci dokončí, co započalo; dovede postupovat podle instrukcí a pokynů, je schopno dobrat se k výsledkům 

Komunikativní kompetence

  • průběžně rozšiřuje svou slovní zásobu a aktivně ji používá k dokonalejší komunikaci s okolím 
  • ovládá řeč, hovoří ve vhodně formulovaných větách, samostatně vyjadřuje své myšlenky, sdělení, otázky i odpovědi, rozumí slyšenému, slovně reaguje a vede smysluplný dialog

Dítě a jeho psychika

Jazyk a řeč - rozvoj řečových schopností a jazykových dovedností receptivních (vnímání, naslouchání, porozumění) i produktivních (výslovnosti, vytváření pojmů, mluvního projevu, vyjadřování)

Očekávané výstupy:

  • správně vyslovovat, ovládat dech, tempo i intonaci řeči
  •  pojmenovat většinu toho, čím je obklopeno
  • porozumět slyšenému, formulovat otázky, odpovídat, hodnotit slovní výkony, slovně reagovat
  •  učit se nová slova a aktivně je používat (ptát se na slova, kterým nerozumí) 

Poznávací schopnosti a funkce, představivost a fantazie, myšlenkové operace -přechod od konkrétně názorného myšlení k myšlení slovně-logickému (pojmovému), rozvoj paměti a pozornosti

Očekávané výstupy:

  • záměrně se soustředit na činnost a udržet pozornost
  • poznat a pojmenovat většinu toho, čím je obklopeno

Dítě a ten druhý

  • rozvoj interaktivních a komunikativních dovedností verbálních i neverbálních
  • rozvoj kooperativních dovednosti

Očekávané výstupy:

  • spolupracovat s ostatními
  • dodržovat dohodnutá a pochopená pravidla

Dítě a společnost

  • seznamování se světem lidí

Očekávané výstupy:

  • dodržovat pravidla her a jiných činností, jednat spravedlivě, hrát férově
  • zacházet šetrně s vlastními i cizími pomůckami

 

Další produkty od autora Mgr. Nicola Stránská, DiS.

136113
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, Speciální pedagogika
Já mám, kdo má
Rozvoj slovní zásoby, komunikace a jazykových dovedností zábavnou formou? Přesně to nám poskytuje hra Já mám, kdo má
60.00 Kč
65722
Nezařazené k předmětu
MŠ, MŠ - předškoláci, ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Didaktické hry
Soubor Podzim ve třídě je zaměřený na rozvoj předmatematických schopností, zrakové percepce, jemné motoriky a
75.00 Kč
75532
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Pexeso
Malované Vánoce ve školce je soubor plný aktivit vhodný po celý adventní čas. Jedná se o soubor aktivit s malovanými
120.00 Kč
97363
Logopedie
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Pexeso
Masopustní veselí ve školce je soubor her, pracovních listů a nápadů na pohybové chvilky, výtvarné činnosti a praktický
150.00 Kč
Kdo má Vánoce? Já mám, kdo má. Kdo má Vánoce? Já mám, kdo má.
Rozvoj slovní zásoby, komunikace a jazykových dovedností zábavnou formou? Přesně to nám poskytuje hra Já mám, kdo má tentokrát s tématem Kdo má Vánoce?   Sada obsahuje: 28 kartiček, které stačí zalaminovat Pozadí kartiček Přehled Tento soubor krásně doplňuje velký soubor Vánoce ve školce, kde najdete pracovní listy, pexeso, kolíčkování, omalovánky a další :)  Přeji Vám všem krásné adventní období 🎄     Jedná se o vzdělávací materiál pro MŠ a ZŠ, který rozvíjí: Kompetence k učení se učí nejen spontánně, ale i vědomě, vyvine úsilí, soustředí se na činnost a záměrně si zapamatuje; při zadané práci dokončí, co započalo; dovede postupovat podle instrukcí a pokynů, je schopno dobrat se k výsledkům  Komunikativní kompetence průběžně rozšiřuje svou slovní zásobu a aktivně ji používá k dokonalejší komunikaci s okolím  ovládá řeč, hovoří ve vhodně formulovaných větách, samostatně vyjadřuje své myšlenky, sdělení, otázky i odpovědi, rozumí slyšenému, slovně reaguje a vede smysluplný dialog Dítě a jeho psychika Jazyk a řeč - rozvoj řečových schopností a jazykových dovedností receptivních (vnímání, naslouchání, porozumění) i produktivních (výslovnosti, vytváření pojmů, mluvního projevu, vyjadřování) Očekávané výstupy: správně vyslovovat, ovládat dech, tempo i intonaci řeči  pojmenovat většinu toho, čím je obklopeno porozumět slyšenému, formulovat otázky, odpovídat, hodnotit slovní výkony, slovně reagovat  učit se nová slova a aktivně je používat (ptát se na slova, kterým nerozumí)  Poznávací schopnosti a funkce, představivost a fantazie, myšlenkové operace -přechod od konkrétně názorného myšlení k myšlení slovně-logickému (pojmovému), rozvoj paměti a pozornosti Očekávané výstupy: záměrně se soustředit na činnost a udržet pozornost poznat a pojmenovat většinu toho, čím je obklopeno Dítě a ten druhý rozvoj interaktivních a komunikativních dovedností verbálních i neverbálních rozvoj kooperativních dovednosti Očekávané výstupy: spolupracovat s ostatními dodržovat dohodnutá a pochopená pravidla Dítě a společnost seznamování se světem lidí Očekávané výstupy: dodržovat pravidla her a jiných činností, jednat spravedlivě, hrát férově zacházet šetrně s vlastními i cizími pomůckami  
UUCZ-436508
Český jazyk>Nezařazené k předmětu>Já mám, kdo má>MŠ>Školní družina>MŠ - předškoláci>ZŠ – 1. STUPEŇ>ZŠ – 2. STUPEŇ>Speciální pedagogika>Vánoce
60.00