SADA AKTIVIT NA KONEC ŠKOLNÍHO ROKU
* připraveno k tisku
* sdílení, inspirace, můžeme použít jako výzdobu třídy, ...
Reflexe školního roku
- jak se mi dařilo a čeho jsem letos dosáhl
- kdo mi pomáhal, co mě obohatilo, na co nechci zapomenout
- sebereflexe pro žáky, zamyšlení nad uplynulým rokem
Reflexe a zpětná vazba k předmětu
- informace pro učitele, co se ve třídě a v daném předmětu líbilo, a co ne
Kam pojedu v létě
- zachycení 3 míst / zážitků / akcí, na které se děti těší
- namalují na obrázek (letní tábor, babička, moře, ale i koupaliště, hřiště s kamarády, postel kde čtu knihy, les kam chodím na hříbky...)
- a napíšou alespoň 3 věty (Budeme u babičky Katky v Oslavanech. Babička nám bude péct perníky a vařit obědy. S dědou budeme chodit do lesa na houby.)
Léto a já
- na co se těším v létě
- co chci v létě zažít (ochutnat, vidět, s kým se chci potkat)
- jednoduché shrnutí, návodný pracovní list, o čem mohu přemýšlet
Prázdninový seznam přání
- "bucket list", kam si každé dítě napíše, co by chtělo stihnout za prázdniny
- od malých věcí (ochutnat novou příchuť zmrzliny) až po velké události (naplánovat stanování
s kamarády), přes výzvy (přečíst za den celou knihu, udělat 150 kliků, ulovit 20 kaprů...) a přání (vidět v moři žraloka, potkat celebritu, vyhrát soutěž...)
- o prázdninách si děti odškrtávají jednotlivá přání, která si splnily
Prázdninové bingo
- 16 polí s různými aktivitami, které mohou děti zažít o prázdninách
- hledají spolužáky tak, aby se do každého políčka podepsal alespoň 1, který o prázdninách danou činnost plánuje
- ideální je, pokud mám v každém políčku podepsaného jiného člověka
Prázdninové bingo - pro děti jako úkol na prázdniny
- 25 polí s různými aktivitami, které je možné přes prázdniny zažít
- děti si vezmou bingo s sebou na prázdniny a vyplňují ho samostatně
- jakmile splní aktivitu, mohou si odškrtnout políčko, případně si napsat datum, kdy ho splnili
Prázdninový deník
- 9 stran deníku, kam si děti mohou zážitky z prázdnin
- 9 stran = 9 týdnů prázdnin
- na konci týdne si najdu chvíli času a zapíšu si, co jsem zažil/a, kde jsem byl/a, koho jsem navštívil/a...