Měsíční SEBEHODNOCENÍ DĚTÍ – začínáme…

Ročník:
1., 2., 3.
Kategorie:
Počet stran:
22
Velikost: 1.13 MB
Typ souboru: zip
Nahráno:
Naposledy upraveno:
28. 12. 2023
Sdílet:

„Jak se ti dařilo v září, říjnu…? Jakého smajlíka si vybarvíš?“

Materiál slouží k začátkům sebehodnocení dětí.

Materiál obsahuje:

– na každý měsíc škol. roku hodnocení – ve 3 a 5 stupňové škále (3 nebo 5 smajlíků)

– na A4 je: 3 smajlíci – 12 kartiček (pro 12 dětí)

5 smajlíků – 10 kartiček (pro 10 dětí)

 

Děti si nalepí do notýsku, žákovské…

Vybarví smajlíka, který podle nich nejlépe vystihuje, jak se jim dařilo v daném měsíci podle jejich pocitů.

Po čase mohou srovnat, jestli udělaly pokroky – zlepšení (nebo naopak zhoršení).

Povídejte si o tomto hodnocení, řekněte si s dětmi, co by v hodnocení mělo být obsaženo.

Některé děti mají se sebehodnocením problém – některé jsou k sobě velmi kritické, některé naopak.

Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ.

 

Další produkty od autora HRAVĚ VÝUKOU - Učitelka Věrka

311873
Český jazyk - čtení
1.
Didaktické hry
„UŽ UMÍME ČÍST! POMŮŽEME NAUČIT ČÍST I PRINCEZNU AMÉLII.“ Zhodnoťte celoroční snahu dětí naučit se číst. Připravte pro
81.00 Kč
232016
Český jazyk - čtení
1., 2.
Didaktické hry
„Hrajte si se slabikami a luštěte zašifrovaná slova.“ Materiál obsahuje: – 50 karet s obrázky (10 karet na A4) – 2 karty
48.00 Kč
78075
Český jazyk - čtení
1.
Pracovní listy
"Vypočítej příklad, najdi výsledek s písmenkem, písmenko zapiš do tabulky a přečti tajenku." 6 listů k počítání s
49.00 Kč
296379
Český jazyk - gramatika
5., 6.
Didaktické hry
„Procvičujeme pád, číslo, rod a vzor PŘÍDAVNÝCH JMEN – určujeme, čteme, přemýšlíme, hýbeme se.“ Materiál obsahuje: – 2
49.00 Kč
Měsíční SEBEHODNOCENÍ DĚTÍ – začínáme… Měsíční SEBEHODNOCENÍ DĚTÍ – začínáme…
„Jak se ti dařilo v září, říjnu…? Jakého smajlíka si vybarvíš?“ Materiál slouží k začátkům sebehodnocení dětí. Materiál obsahuje: – na každý měsíc škol. roku hodnocení – ve 3 a 5 stupňové škále (3 nebo 5 smajlíků) – na A4 je: 3 smajlíci – 12 kartiček (pro 12 dětí) 5 smajlíků – 10 kartiček (pro 10 dětí)   Děti si nalepí do notýsku, žákovské… Vybarví smajlíka, který podle nich nejlépe vystihuje, jak se jim dařilo v daném měsíci podle jejich pocitů. Po čase mohou srovnat, jestli udělaly pokroky – zlepšení (nebo naopak zhoršení). Povídejte si o tomto hodnocení, řekněte si s dětmi, co by v hodnocení mělo být obsaženo. Některé děti mají se sebehodnocením problém – některé jsou k sobě velmi kritické, některé naopak. Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ.  
UUCZ-424850
Nezařazené k předmětu>Ostatní>1.>2.>3.
33.00