Měsíční SEBEHODNOCENÍ DĚTÍ – začínáme…

Ročník:
1., 2., 3.
Kategorie:
Počet stran:
22
Velikost: 1.13 MB
Nahráno:
Naposledy upraveno:
18. 11. 2023
Cena:
33 Kč vč. DPH
Sdílet:

„Jak se ti dařilo v září, říjnu…? Jakého smajlíka si vybarvíš?“

Materiál slouží k začátkům sebehodnocení dětí.

Materiál obsahuje:

– na každý měsíc škol. roku hodnocení – ve 3 a 5 stupňové škále (3 nebo 5 smajlíků)

– na A4 je: 3 smajlíci – 12 kartiček (pro 12 dětí)

5 smajlíků – 10 kartiček (pro 10 dětí)

 

Děti si nalepí do notýsku, žákovské…

Vybarví smajlíka, který podle nich nejlépe vystihuje, jak se jim dařilo v daném měsíci podle jejich pocitů.

Po čase mohou srovnat, jestli udělaly pokroky – zlepšení (nebo naopak zhoršení).

Povídejte si o tomto hodnocení, řekněte si s dětmi, co by v hodnocení mělo být obsaženo.

Některé děti mají se sebehodnocením problém – některé jsou k sobě velmi kritické, některé naopak.

 

Další produkty od autora HRAVĚ VÝUKOU - Učitelka Věrka

324737
Český jazyk - čtení
1., 2., 3.
Didaktické hry
„Přečti si pozorně letní příběhy o dětech, a rozhodni, zda jsou tvrzení pravdivá.“ Materiál slouží k procvičování čtení
56.00 Kč
225936
Český jazyk - čtení
1.
Ostatní
„Hrajte si se slabikami, slova – soubor několika aktivit s kartičkami.“ Materiál obsahuje: – 125 kartiček – slabiky +
57.00 Kč
78658
Český jazyk
3., 4.
Domino
Materiál slouží k výuce a procvičení vyjmenovaných slov a jejich významu. Pravidla jako u klasické hry DOMINO. Skládáním
33.00 Kč
229143
Matematika
1., 2.
Didaktické hry
„Rozkládej číslo a zapisuj do tabulky. Pomohou ti obrázky, které můžeš fixem škrtat. Správnost si zkontroluj na zadní
51.00 Kč
Měsíční SEBEHODNOCENÍ DĚTÍ – začínáme… Měsíční SEBEHODNOCENÍ DĚTÍ – začínáme…
„Jak se ti dařilo v září, říjnu…? Jakého smajlíka si vybarvíš?“ Materiál slouží k začátkům sebehodnocení dětí. Materiál obsahuje: – na každý měsíc škol. roku hodnocení – ve 3 a 5 stupňové škále (3 nebo 5 smajlíků) – na A4 je: 3 smajlíci – 12 kartiček (pro 12 dětí) 5 smajlíků – 10 kartiček (pro 10 dětí)   Děti si nalepí do notýsku, žákovské… Vybarví smajlíka, který podle nich nejlépe vystihuje, jak se jim dařilo v daném měsíci podle jejich pocitů. Po čase mohou srovnat, jestli udělaly pokroky – zlepšení (nebo naopak zhoršení). Povídejte si o tomto hodnocení, řekněte si s dětmi, co by v hodnocení mělo být obsaženo. Některé děti mají se sebehodnocením problém – některé jsou k sobě velmi kritické, některé naopak.  
UUCZ-424850
Nezařazené k předmětu>Ostatní>1.>2.>3.
33.00