Měsíční SEBEHODNOCENÍ DĚTÍ – začínáme…

Ročník:
1., 2., 3.
Kategorie:
Počet stran:
22
Velikost: 1.13 MB
Typ souboru: zip
Nahráno:
Naposledy upraveno:
28. 12. 2023
Sdílet:

„Jak se ti dařilo v září, říjnu…? Jakého smajlíka si vybarvíš?“

Materiál slouží k začátkům sebehodnocení dětí.

Materiál obsahuje:

– na každý měsíc škol. roku hodnocení – ve 3 a 5 stupňové škále (3 nebo 5 smajlíků)

– na A4 je: 3 smajlíci – 12 kartiček (pro 12 dětí)

5 smajlíků – 10 kartiček (pro 10 dětí)

 

Děti si nalepí do notýsku, žákovské…

Vybarví smajlíka, který podle nich nejlépe vystihuje, jak se jim dařilo v daném měsíci podle jejich pocitů.

Po čase mohou srovnat, jestli udělaly pokroky – zlepšení (nebo naopak zhoršení).

Povídejte si o tomto hodnocení, řekněte si s dětmi, co by v hodnocení mělo být obsaženo.

Některé děti mají se sebehodnocením problém – některé jsou k sobě velmi kritické, některé naopak.

Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ.

 

Další produkty od autora HRAVĚ VÝUKOU - Učitelka Věrka

2227
Prvouka
1., 2., 3.
Didaktické hry
Výukové karty můžeme rozdat dětem do dvojic, skupin. Děti si prohlédnou a pročtou informace o zvířeti. Karty zvířat
65.00 Kč
244515
Český jazyk - čtení
1., 2.
Didaktické hry
„Procvičujte psaní slov hravou formou.“ – luštíme dětmi oblíbené křížovky Rychlovky můžeme použít pro „rychlíky“ (děti
55.00 Kč
217885
Český jazyk - čtení
1.
Skládačky
„Sestav kruh – přikládej k obrázkům slabiky, slova a další obrázky začínající stejnou slabikou.“ SLABIKY SE SOUHLÁSKAMI
49.00 Kč
64882
Český jazyk - čtení
1.
Pracovní listy
Křížovky k prvním písmenkům - samohlásky + M, L, S + P - 10 křížovek barevných + černobílých - 37 obrázků ke křížovkám
44.00 Kč
Měsíční SEBEHODNOCENÍ DĚTÍ – začínáme… Měsíční SEBEHODNOCENÍ DĚTÍ – začínáme…
„Jak se ti dařilo v září, říjnu…? Jakého smajlíka si vybarvíš?“ Materiál slouží k začátkům sebehodnocení dětí. Materiál obsahuje: – na každý měsíc škol. roku hodnocení – ve 3 a 5 stupňové škále (3 nebo 5 smajlíků) – na A4 je: 3 smajlíci – 12 kartiček (pro 12 dětí) 5 smajlíků – 10 kartiček (pro 10 dětí)   Děti si nalepí do notýsku, žákovské… Vybarví smajlíka, který podle nich nejlépe vystihuje, jak se jim dařilo v daném měsíci podle jejich pocitů. Po čase mohou srovnat, jestli udělaly pokroky – zlepšení (nebo naopak zhoršení). Povídejte si o tomto hodnocení, řekněte si s dětmi, co by v hodnocení mělo být obsaženo. Některé děti mají se sebehodnocením problém – některé jsou k sobě velmi kritické, některé naopak. Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ.  
UUCZ-424850
Nezařazené k předmětu>Ostatní>1.>2.>3.
33.00