Měsíční SEBEHODNOCENÍ DĚTÍ – začínáme…

Ročník:
1., 2., 3.
Kategorie:
Počet stran:
22
Velikost: 1.13 MB
Typ souboru: zip
Nahráno:
Naposledy upraveno:
28. 12. 2023
Sdílet:

„Jak se ti dařilo v září, říjnu…? Jakého smajlíka si vybarvíš?“

Materiál slouží k začátkům sebehodnocení dětí.

Materiál obsahuje:

– na každý měsíc škol. roku hodnocení – ve 3 a 5 stupňové škále (3 nebo 5 smajlíků)

– na A4 je: 3 smajlíci – 12 kartiček (pro 12 dětí)

5 smajlíků – 10 kartiček (pro 10 dětí)

 

Děti si nalepí do notýsku, žákovské…

Vybarví smajlíka, který podle nich nejlépe vystihuje, jak se jim dařilo v daném měsíci podle jejich pocitů.

Po čase mohou srovnat, jestli udělaly pokroky – zlepšení (nebo naopak zhoršení).

Povídejte si o tomto hodnocení, řekněte si s dětmi, co by v hodnocení mělo být obsaženo.

Některé děti mají se sebehodnocením problém – některé jsou k sobě velmi kritické, některé naopak.

Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ.

 

Další produkty od autora HRAVĚ VÝUKOU - Učitelka Věrka

318176
Nezařazené k předmětu
1., 2., 3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Diplomy, Pochvaly, Medaile
„Pochval pro děti není nikdy dost. Zvládly vaše děti celý pirátský školní rok? Určitě ano. Odměňte je. Přidejte
25.00 Kč
621
Český jazyk - čtení
1., 2., 3.
Pracovní listy
Děti si přečtou věty. Ke každé větě přiřadí správný obrázek a za větu do tabulky napíší písmeno, které u obrázku je
40.00 Kč
51036
Český jazyk - čtení
2., 3.
Pracovní listy
Hra, při které děti čtou s porozuměním, hýbou se, přemýšlí, rozvíjejí paměť, soustředění. Běhací hra: Rozvěste obrázky
39.00 Kč
536625
Český jazyk - čtení
1., 2.
Skládačky
„Znáš písmenka abecedy? Poskládej k sobě všechny 4 tvary písmen a slož obrázek.“ Materiál slouží k procvičení všech 4
49.00 Kč
Měsíční SEBEHODNOCENÍ DĚTÍ – začínáme… Měsíční SEBEHODNOCENÍ DĚTÍ – začínáme…
„Jak se ti dařilo v září, říjnu…? Jakého smajlíka si vybarvíš?“ Materiál slouží k začátkům sebehodnocení dětí. Materiál obsahuje: – na každý měsíc škol. roku hodnocení – ve 3 a 5 stupňové škále (3 nebo 5 smajlíků) – na A4 je: 3 smajlíci – 12 kartiček (pro 12 dětí) 5 smajlíků – 10 kartiček (pro 10 dětí)   Děti si nalepí do notýsku, žákovské… Vybarví smajlíka, který podle nich nejlépe vystihuje, jak se jim dařilo v daném měsíci podle jejich pocitů. Po čase mohou srovnat, jestli udělaly pokroky – zlepšení (nebo naopak zhoršení). Povídejte si o tomto hodnocení, řekněte si s dětmi, co by v hodnocení mělo být obsaženo. Některé děti mají se sebehodnocením problém – některé jsou k sobě velmi kritické, některé naopak. Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ.  
UUCZ-424850
Nezařazené k předmětu>Ostatní>1.>2.>3.
33.00