Měsíční SEBEHODNOCENÍ DĚTÍ – začínáme…

Ročník:
1., 2., 3.
Kategorie:
Počet stran:
22
Velikost: 1.13 MB
Typ souboru: zip
Nahráno:
Naposledy upraveno:
28. 12. 2023
Sdílet:

„Jak se ti dařilo v září, říjnu…? Jakého smajlíka si vybarvíš?“

Materiál slouží k začátkům sebehodnocení dětí.

Materiál obsahuje:

– na každý měsíc škol. roku hodnocení – ve 3 a 5 stupňové škále (3 nebo 5 smajlíků)

– na A4 je: 3 smajlíci – 12 kartiček (pro 12 dětí)

5 smajlíků – 10 kartiček (pro 10 dětí)

 

Děti si nalepí do notýsku, žákovské…

Vybarví smajlíka, který podle nich nejlépe vystihuje, jak se jim dařilo v daném měsíci podle jejich pocitů.

Po čase mohou srovnat, jestli udělaly pokroky – zlepšení (nebo naopak zhoršení).

Povídejte si o tomto hodnocení, řekněte si s dětmi, co by v hodnocení mělo být obsaženo.

Některé děti mají se sebehodnocením problém – některé jsou k sobě velmi kritické, některé naopak.

Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ.

 

Další produkty od autora HRAVĚ VÝUKOU - Učitelka Věrka

5468
Matematika
2., 3., 4.
Didaktické hry
Děti pomocí čísel vypočítají příklad a zapíší čtyři související příklady: 5 . 6 = 30 6 . 5 = 30 30 : 5 = 6 30 : 6 = 5 Na
44.00 Kč
274971
Český jazyk
1.
Projekty
„Ztratila se Jarní víla! Kde jen může být? Pomozte skřítkům vílu najít!“ Učíme se hrou… Ztratila se Jarní víla! Děti
75.00 Kč
330570
Nezařazené k předmětu
MŠ, MŠ - předškoláci, 1., 2., 3., 4., 5.
Ostatní
„Pozdravte se každé ráno s p. učitelkou (vychovatelkou) nebo s kamarády.“ arty použijte k ranním (odpoledním) rituálům
53.00 Kč
348145
Český jazyk - gramatika
2., 3., 4., 5.
Výzdoba třídy
Materiál obsahuje 36 výukových karet (34xA4, 2xA3): – psaní U – Ú – Ů – samohlásky – psaní BĚ, PĚ, VĚ – souhlásky tvrdé
85.00 Kč
Měsíční SEBEHODNOCENÍ DĚTÍ – začínáme… Měsíční SEBEHODNOCENÍ DĚTÍ – začínáme…
„Jak se ti dařilo v září, říjnu…? Jakého smajlíka si vybarvíš?“ Materiál slouží k začátkům sebehodnocení dětí. Materiál obsahuje: – na každý měsíc škol. roku hodnocení – ve 3 a 5 stupňové škále (3 nebo 5 smajlíků) – na A4 je: 3 smajlíci – 12 kartiček (pro 12 dětí) 5 smajlíků – 10 kartiček (pro 10 dětí)   Děti si nalepí do notýsku, žákovské… Vybarví smajlíka, který podle nich nejlépe vystihuje, jak se jim dařilo v daném měsíci podle jejich pocitů. Po čase mohou srovnat, jestli udělaly pokroky – zlepšení (nebo naopak zhoršení). Povídejte si o tomto hodnocení, řekněte si s dětmi, co by v hodnocení mělo být obsaženo. Některé děti mají se sebehodnocením problém – některé jsou k sobě velmi kritické, některé naopak. Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ.  
UUCZ-424850
Nezařazené k předmětu>Ostatní>1.>2.>3.
33.00