Měsíční SEBEHODNOCENÍ DĚTÍ – začínáme…

Ročník:
1., 2., 3.
Kategorie:
Počet stran:
22
Velikost: 1.13 MB
Typ souboru: zip
Nahráno:
Naposledy upraveno:
28. 12. 2023
Sdílet:

„Jak se ti dařilo v září, říjnu…? Jakého smajlíka si vybarvíš?“

Materiál slouží k začátkům sebehodnocení dětí.

Materiál obsahuje:

– na každý měsíc škol. roku hodnocení – ve 3 a 5 stupňové škále (3 nebo 5 smajlíků)

– na A4 je: 3 smajlíci – 12 kartiček (pro 12 dětí)

5 smajlíků – 10 kartiček (pro 10 dětí)

 

Děti si nalepí do notýsku, žákovské…

Vybarví smajlíka, který podle nich nejlépe vystihuje, jak se jim dařilo v daném měsíci podle jejich pocitů.

Po čase mohou srovnat, jestli udělaly pokroky – zlepšení (nebo naopak zhoršení).

Povídejte si o tomto hodnocení, řekněte si s dětmi, co by v hodnocení mělo být obsaženo.

Některé děti mají se sebehodnocením problém – některé jsou k sobě velmi kritické, některé naopak.

Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ.

 

Další produkty od autora HRAVĚ VÝUKOU - Učitelka Věrka

153799
Matematika
2., 3.
Výzdoba třídy
10 karet A4 s příklady násobení 1 - 10 k demonstraci při výuce násobení, násobilkových řad Karty můžete použít k
47.00 Kč
66361
Český jazyk
3.
Pracovní listy
„Vypočítej příklad, najdi obrázek s výsledkem. K obrázku najdi jiný obrázek s protikladem. Písmenko na této kartičce si
45.00 Kč
614211
Grafomotorika
MŠ - předškoláci, 1.
Ostatní
„Provlékejte obrázky, hrejte si, procvičujte jemnou motoriku.“ Materiál je určen k procvičení jemné motoriky. Jedná se o
43.00 Kč
25935
Český jazyk - čtení
1.
Skládačky
"Přečti si slova, poskládej větu. Pokud budeš pracovat správně, vyjde ti obrázek. Větu napiš. Piš slova k obrázku
43.00 Kč
Měsíční SEBEHODNOCENÍ DĚTÍ – začínáme… Měsíční SEBEHODNOCENÍ DĚTÍ – začínáme…
„Jak se ti dařilo v září, říjnu…? Jakého smajlíka si vybarvíš?“ Materiál slouží k začátkům sebehodnocení dětí. Materiál obsahuje: – na každý měsíc škol. roku hodnocení – ve 3 a 5 stupňové škále (3 nebo 5 smajlíků) – na A4 je: 3 smajlíci – 12 kartiček (pro 12 dětí) 5 smajlíků – 10 kartiček (pro 10 dětí)   Děti si nalepí do notýsku, žákovské… Vybarví smajlíka, který podle nich nejlépe vystihuje, jak se jim dařilo v daném měsíci podle jejich pocitů. Po čase mohou srovnat, jestli udělaly pokroky – zlepšení (nebo naopak zhoršení). Povídejte si o tomto hodnocení, řekněte si s dětmi, co by v hodnocení mělo být obsaženo. Některé děti mají se sebehodnocením problém – některé jsou k sobě velmi kritické, některé naopak. Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ.  
UUCZ-424850
Nezařazené k předmětu>Ostatní>1.>2.>3.
33.00