Moje rodina a můj domov

Kategorie:
Téma:
Počet stran:
29
Velikost: 21.53 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
16. 4. 2024
Sdílet:

Jedná se o brožuru, které je plná informací, pracovních listů, obrázků k dokreslení, obrázků k vykreslení a námětů činností a tvoření. 

Děti si prostřednictvím tohoto souboru procvičují zrakové vnímání, sluchové vnímání, předmatematické představy, prostorové vnímání, rozvíjí si slovní zásobu a jemnou motoriku. 

Soubor obsahuje: demonstrační obrázky rodinných příslušníků, listy k nakreslení maminky, tatínka a dopsání informací o nich, list ke kresbě rodiny, nakreslení domu, dokreslení druhé půlky domu, hledání rozdílů, obrázky místnosti, které mají děti popsat, vykreslování obrázků (př. vykresli, co používá maminka v kuchyni), prostorová orientace, malované čtení, řazení jak rosteme, skládačky, pár námětů činností a pár námětů na tvoření. 

Děti si rozvíjí: 

V oblasti dítě a jeho tělo si zdokonalují dovednosti v oblasti jemné motoriky - držení tužky, pastelek. Děti si rozvíjí a užívají smysly - rozvoj zrakového a sluchového vnímání. 

V oblasti dítě a jeho psychika si děti rozvíjí tvořivost - tvořivé myšlení a řešení problémů, děti si posilují přirozené poznávající city jako je zvídavost a radost z objevování. 

V oblasti dítě a ten druhý děti posilují prosociálního chování ve vztahu k ostatním lidem, například ke kamarádům, se kterými úkoly řeší nebo s rodiči a také si rozvíjí kooperativní dovednosti - učí se spolupracovat s vrstevníky. 

V oblasti dítě a společnost si děti rozvíjí schopnost žít ve společenství ostatních lidí - spolupracovat s ostatními, podílet se na dokončení úkolu.

V oblasti dítě a svět se děti seznamují s místem a prostředím, ve kterém žijí, v tomto případě se seznamují s okolím, kde žijí a kde žije jejich rodina. 

Další produkty od autora Náměty do školky

579471
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka
Jedná se o soubor, ve kterém najdete stezku ke Dni otců. Děti si společně s tatínky procvičují nářadí a mají za úkol
29.00 Kč
321798
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Já mám, kdo má
Hra já mám - kdo má k tématu Česká republika, která slouží k rozvoji poznávání, komunikačních dovedností, spolupráce a
30.00 Kč
273283
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Já mám, kdo má
Jedná se o hru já mám - kdo mám na téma povolání. Jsou zde povolání jako zedník, vodař, zpěvačka, učitelka, doktor
30.00 Kč
565994
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Já mám, kdo má
Hra já mám - kdo má k tématu VČELY slouží k rozvoji poznávání, komunikačních dovedností, spolupráce a dodržování herních
29.00 Kč
Moje rodina a můj domov Moje rodina a můj domov
Jedná se o brožuru, které je plná informací, pracovních listů, obrázků k dokreslení, obrázků k vykreslení a námětů činností a tvoření.  Děti si prostřednictvím tohoto souboru procvičují zrakové vnímání, sluchové vnímání, předmatematické představy, prostorové vnímání, rozvíjí si slovní zásobu a jemnou motoriku.  Soubor obsahuje: demonstrační obrázky rodinných příslušníků, listy k nakreslení maminky, tatínka a dopsání informací o nich, list ke kresbě rodiny, nakreslení domu, dokreslení druhé půlky domu, hledání rozdílů, obrázky místnosti, které mají děti popsat, vykreslování obrázků (př. vykresli, co používá maminka v kuchyni), prostorová orientace, malované čtení, řazení jak rosteme, skládačky, pár námětů činností a pár námětů na tvoření.  Děti si rozvíjí:  V oblasti dítě a jeho tělo si zdokonalují dovednosti v oblasti jemné motoriky - držení tužky, pastelek. Děti si rozvíjí a užívají smysly - rozvoj zrakového a sluchového vnímání.  V oblasti dítě a jeho psychika si děti rozvíjí tvořivost - tvořivé myšlení a řešení problémů, děti si posilují přirozené poznávající city jako je zvídavost a radost z objevování.  V oblasti dítě a ten druhý děti posilují prosociálního chování ve vztahu k ostatním lidem, například ke kamarádům, se kterými úkoly řeší nebo s rodiči a také si rozvíjí kooperativní dovednosti - učí se spolupracovat s vrstevníky.  V oblasti dítě a společnost si děti rozvíjí schopnost žít ve společenství ostatních lidí - spolupracovat s ostatními, podílet se na dokončení úkolu. V oblasti dítě a svět se děti seznamují s místem a prostředím, ve kterém žijí, v tomto případě se seznamují s okolím, kde žijí a kde žije jejich rodina. 
UUCZ-381220
Nezařazené k předmětu>Pracovní listy>MŠ>Školní družina>MŠ - předškoláci>1.>Speciální pedagogika>Rodina
45.00