Moje rodina a můj domov

Kategorie:
Počet stran:
29
Velikost: 21.53 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
23. 9. 2024
Sdílet:

Jedná se o brožuru, které je plná informací, pracovních listů, obrázků k dokreslení, obrázků k vykreslení a námětů činností a tvoření. 

Děti si prostřednictvím tohoto souboru procvičují zrakové vnímání, sluchové vnímání, předmatematické představy, prostorové vnímání, rozvíjí si slovní zásobu a jemnou motoriku. 

Soubor obsahuje: demonstrační obrázky rodinných příslušníků, listy k nakreslení maminky, tatínka a dopsání informací o nich, list ke kresbě rodiny, nakreslení domu, dokreslení druhé půlky domu, hledání rozdílů, obrázky místnosti, které mají děti popsat, vykreslování obrázků (př. vykresli, co používá maminka v kuchyni), prostorová orientace, malované čtení, řazení jak rosteme, skládačky, pár námětů činností a pár námětů na tvoření. 

Děti si rozvíjí: 

V oblasti dítě a jeho tělo si zdokonalují dovednosti v oblasti jemné motoriky - držení tužky, pastelek. Děti si rozvíjí a užívají smysly - rozvoj zrakového a sluchového vnímání. 

V oblasti dítě a jeho psychika si děti rozvíjí tvořivost - tvořivé myšlení a řešení problémů, děti si posilují přirozené poznávající city jako je zvídavost a radost z objevování. 

V oblasti dítě a ten druhý děti posilují prosociálního chování ve vztahu k ostatním lidem, například ke kamarádům, se kterými úkoly řeší nebo s rodiči a také si rozvíjí kooperativní dovednosti - učí se spolupracovat s vrstevníky. 

V oblasti dítě a společnost si děti rozvíjí schopnost žít ve společenství ostatních lidí - spolupracovat s ostatními, podílet se na dokončení úkolu.

V oblasti dítě a svět se děti seznamují s místem a prostředím, ve kterém žijí, v tomto případě se seznamují s okolím, kde žijí a kde žije jejich rodina. 

Další produkty od autora Náměty do školky

498515
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka
Tento soubor obsahuje 10 kolíčkovacích úkolů. Úkoly můžete pověsit na plot po cestě ke školce nebo ve školce. Děti mají
35.00 Kč
530316
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka
Jedná se o soubor, ve kterém najdete úkoly na plot. Celkem je v souboru 15 úkolů. Děti si procvičují informace ohledně
40.00 Kč
336537
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka
Jedná se o brožuru, vzdělávací materiál, při kterém si děti rozvíjí: v oblasti dítě a jeho psychika si rozvíjí ř ečové
35.00 Kč
505480
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Omalovánky
Jedná se o brožuru, ve které naleznete kartičky s rýmy. V souboru je: 15 stránek, na kterých je 60 barevných kartiček s
35.00 Kč
Moje rodina a můj domov Moje rodina a můj domov
Jedná se o brožuru, které je plná informací, pracovních listů, obrázků k dokreslení, obrázků k vykreslení a námětů činností a tvoření.  Děti si prostřednictvím tohoto souboru procvičují zrakové vnímání, sluchové vnímání, předmatematické představy, prostorové vnímání, rozvíjí si slovní zásobu a jemnou motoriku.  Soubor obsahuje: demonstrační obrázky rodinných příslušníků, listy k nakreslení maminky, tatínka a dopsání informací o nich, list ke kresbě rodiny, nakreslení domu, dokreslení druhé půlky domu, hledání rozdílů, obrázky místnosti, které mají děti popsat, vykreslování obrázků (př. vykresli, co používá maminka v kuchyni), prostorová orientace, malované čtení, řazení jak rosteme, skládačky, pár námětů činností a pár námětů na tvoření.  Děti si rozvíjí:  V oblasti dítě a jeho tělo si zdokonalují dovednosti v oblasti jemné motoriky - držení tužky, pastelek. Děti si rozvíjí a užívají smysly - rozvoj zrakového a sluchového vnímání.  V oblasti dítě a jeho psychika si děti rozvíjí tvořivost - tvořivé myšlení a řešení problémů, děti si posilují přirozené poznávající city jako je zvídavost a radost z objevování.  V oblasti dítě a ten druhý děti posilují prosociálního chování ve vztahu k ostatním lidem, například ke kamarádům, se kterými úkoly řeší nebo s rodiči a také si rozvíjí kooperativní dovednosti - učí se spolupracovat s vrstevníky.  V oblasti dítě a společnost si děti rozvíjí schopnost žít ve společenství ostatních lidí - spolupracovat s ostatními, podílet se na dokončení úkolu. V oblasti dítě a svět se děti seznamují s místem a prostředím, ve kterém žijí, v tomto případě se seznamují s okolím, kde žijí a kde žije jejich rodina. 
UUCZ-381220
Nezařazené k předmětu>Pracovní listy>MŠ>Školní družina>MŠ - předškoláci>1.>Speciální pedagogika>👨‍👩‍👧 Rodina
45.00