Naše školka

Počet stran:
34
Velikost: 31.33 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Náměty do školky
Nahráno:
Naposledy upraveno:
16. 4. 2024
Sdílet:

Jedná se o brožuru, které je plná informací, pracovních listů, obrázků k dokreslení, obrázků k vykreslení a námětů činností a tvoření. 

Děti si prostřednictvím tohoto souboru procvičují zrakové vnímání, sluchové vnímání, předmatematické představy, prostorové vnímání, rozvíjí si slovní zásobu a jemnou motoriku. 

V brožuře najdete: demonstrační obrázky, co se ve školce dělá, přiřazování dobrého a nevhodného chování k usměvavému a zamračenému smajlíku, dva pracovní listy k napsání jména/nakreslení značky, pracovní list zaměřený na vytleskávání slabik, pracovní list zaměřený na počítání, čtyři skládačky, náměty na tvoření, aktivity a pohybové hry, autorskou básničku, ozdobné stránky, kam děti mohou nakreslit, co děti zažily první den ve školce, pamětní listy - Vítej ve školce, Jsem předškolák, Jsem předškolačka a omalovánky. 

Děti si rozvíjí: 

V oblasti dítě a jeho tělo si zdokonalují dovednosti v oblasti jemné motoriky - držení tužky, pastelek. Děti si rozvíjí a užívají smysly - rozvoj zrakového a sluchového vnímání. 

V oblasti dítě a jeho psychika si děti rozvíjí tvořivost - tvořivé myšlení a řešení problémů, děti si posilují přirozené poznávající city jako je zvídavost a radost z objevování. 

V oblasti dítě a ten druhý děti posilují prosociálního chování ve vztahu k ostatním lidem, například ke kamarádům, se kterými úkoly řeší nebo s rodiči a také si rozvíjí kooperativní dovednosti - učí se spolupracovat s vrstevníky. 

V oblasti dítě a společnost si děti rozvíjí schopnost žít ve společenství ostatních lidí - spolupracovat s ostatními, podílet se na dokončení úkolu.

V oblasti dítě a svět se děti seznamují s místem a prostředím, ve kterém žijí, v tomto případě se seznamují s prostory MŠ a aktivity v MŠ. 

Další produkty od autora Anna Šmeralová

733644
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., Speciální pedagogika
Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka
Tento soubor obsahuje 13 kolíčkovacích úkolů. Úkoly můžete pověsit na plot po cestě ke školce nebo ve školce. Děti mají
37.00 Kč
441203
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., Speciální pedagogika
Pracovní listy
Jedná se o brožuru, které je plná informací, pracovních listů, obrázků k dokreslení, obrázků k vykreslení a námětů
49.00 Kč
524395
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., Speciální pedagogika
Já mám, kdo má
Hra já mám - kdo má k tématu DEN ZEMĚ, slouží k rozvoji poznávání, komunikačních dovedností, spolupráce a dodržování
27.00 Kč
674917
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Já mám, kdo má
Hra já mám - kdo má k tématu LES slouží k rozvoji poznávání, komunikačních dovedností, spolupráce a dodržování herních
30.00 Kč
Naše školka Naše školka
Jedná se o brožuru, které je plná informací, pracovních listů, obrázků k dokreslení, obrázků k vykreslení a námětů činností a tvoření.  Děti si prostřednictvím tohoto souboru procvičují zrakové vnímání, sluchové vnímání, předmatematické představy, prostorové vnímání, rozvíjí si slovní zásobu a jemnou motoriku.  V brožuře najdete: demonstrační obrázky, co se ve školce dělá, přiřazování dobrého a nevhodného chování k usměvavému a zamračenému smajlíku, dva pracovní listy k napsání jména/nakreslení značky, pracovní list zaměřený na vytleskávání slabik, pracovní list zaměřený na počítání, čtyři skládačky, náměty na tvoření, aktivity a pohybové hry, autorskou básničku, ozdobné stránky, kam děti mohou nakreslit, co děti zažily první den ve školce, pamětní listy - Vítej ve školce, Jsem předškolák, Jsem předškolačka a omalovánky.  Děti si rozvíjí:  V oblasti dítě a jeho tělo si zdokonalují dovednosti v oblasti jemné motoriky - držení tužky, pastelek. Děti si rozvíjí a užívají smysly - rozvoj zrakového a sluchového vnímání.  V oblasti dítě a jeho psychika si děti rozvíjí tvořivost - tvořivé myšlení a řešení problémů, děti si posilují přirozené poznávající city jako je zvídavost a radost z objevování.  V oblasti dítě a ten druhý děti posilují prosociálního chování ve vztahu k ostatním lidem, například ke kamarádům, se kterými úkoly řeší nebo s rodiči a také si rozvíjí kooperativní dovednosti - učí se spolupracovat s vrstevníky.  V oblasti dítě a společnost si děti rozvíjí schopnost žít ve společenství ostatních lidí - spolupracovat s ostatními, podílet se na dokončení úkolu. V oblasti dítě a svět se děti seznamují s místem a prostředím, ve kterém žijí, v tomto případě se seznamují s prostory MŠ a aktivity v MŠ. 
UUCZ-345739
Nezařazené k předmětu>Pracovní listy>Přípravy hodiny/lekce>MŠ>MŠ - předškoláci>Speciální pedagogika>🛌 Denní režim
45.00