Naše školka

Počet stran:
34
Velikost: 31.33 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Náměty do školky
Nahráno:
Naposledy upraveno:
16. 4. 2024
Sdílet:

Jedná se o brožuru, které je plná informací, pracovních listů, obrázků k dokreslení, obrázků k vykreslení a námětů činností a tvoření. 

Děti si prostřednictvím tohoto souboru procvičují zrakové vnímání, sluchové vnímání, předmatematické představy, prostorové vnímání, rozvíjí si slovní zásobu a jemnou motoriku. 

V brožuře najdete: demonstrační obrázky, co se ve školce dělá, přiřazování dobrého a nevhodného chování k usměvavému a zamračenému smajlíku, dva pracovní listy k napsání jména/nakreslení značky, pracovní list zaměřený na vytleskávání slabik, pracovní list zaměřený na počítání, čtyři skládačky, náměty na tvoření, aktivity a pohybové hry, autorskou básničku, ozdobné stránky, kam děti mohou nakreslit, co děti zažily první den ve školce, pamětní listy - Vítej ve školce, Jsem předškolák, Jsem předškolačka a omalovánky. 

Děti si rozvíjí: 

V oblasti dítě a jeho tělo si zdokonalují dovednosti v oblasti jemné motoriky - držení tužky, pastelek. Děti si rozvíjí a užívají smysly - rozvoj zrakového a sluchového vnímání. 

V oblasti dítě a jeho psychika si děti rozvíjí tvořivost - tvořivé myšlení a řešení problémů, děti si posilují přirozené poznávající city jako je zvídavost a radost z objevování. 

V oblasti dítě a ten druhý děti posilují prosociálního chování ve vztahu k ostatním lidem, například ke kamarádům, se kterými úkoly řeší nebo s rodiči a také si rozvíjí kooperativní dovednosti - učí se spolupracovat s vrstevníky. 

V oblasti dítě a společnost si děti rozvíjí schopnost žít ve společenství ostatních lidí - spolupracovat s ostatními, podílet se na dokončení úkolu.

V oblasti dítě a svět se děti seznamují s místem a prostředím, ve kterém žijí, v tomto případě se seznamují s prostory MŠ a aktivity v MŠ. 

Další produkty od autora Náměty do školky

546242
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka
Jedná se o brožuru, vzdělávací materiál, při kterém si děti rozvíjí: v oblasti dítě a jeho psychika si rozvíjí ř ečové
38.00 Kč
748341
Nezařazené k předmětu
MŠ, SŠ, ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Výzdoba třídy
Jedná se o kalendář na rok 2025. Na každé stránce naleznete název měsíce, plánovací kalendář a prostor pro poznámky.
0.00 Kč
766652
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., Speciální pedagogika
Didaktické hry
Jedná se o soubor, který obsahuje pomůcky k tématu ZIMA A ZIMNÍ SPORTY. V souboru naleznete tyto pomůcky: přiřazování
49.00 Kč
551414
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., ZŠ – 1. STUPEŇ
Přípravy hodiny/lekce
Jedná se o soubor, ve kterém najdete kartičky k Bee-botu na téma DOPRAVA. Kartičky mají rozměr 14 cm x 14 cm, aby se
38.00 Kč
Naše školka Naše školka
Jedná se o brožuru, které je plná informací, pracovních listů, obrázků k dokreslení, obrázků k vykreslení a námětů činností a tvoření.  Děti si prostřednictvím tohoto souboru procvičují zrakové vnímání, sluchové vnímání, předmatematické představy, prostorové vnímání, rozvíjí si slovní zásobu a jemnou motoriku.  V brožuře najdete: demonstrační obrázky, co se ve školce dělá, přiřazování dobrého a nevhodného chování k usměvavému a zamračenému smajlíku, dva pracovní listy k napsání jména/nakreslení značky, pracovní list zaměřený na vytleskávání slabik, pracovní list zaměřený na počítání, čtyři skládačky, náměty na tvoření, aktivity a pohybové hry, autorskou básničku, ozdobné stránky, kam děti mohou nakreslit, co děti zažily první den ve školce, pamětní listy - Vítej ve školce, Jsem předškolák, Jsem předškolačka a omalovánky.  Děti si rozvíjí:  V oblasti dítě a jeho tělo si zdokonalují dovednosti v oblasti jemné motoriky - držení tužky, pastelek. Děti si rozvíjí a užívají smysly - rozvoj zrakového a sluchového vnímání.  V oblasti dítě a jeho psychika si děti rozvíjí tvořivost - tvořivé myšlení a řešení problémů, děti si posilují přirozené poznávající city jako je zvídavost a radost z objevování.  V oblasti dítě a ten druhý děti posilují prosociálního chování ve vztahu k ostatním lidem, například ke kamarádům, se kterými úkoly řeší nebo s rodiči a také si rozvíjí kooperativní dovednosti - učí se spolupracovat s vrstevníky.  V oblasti dítě a společnost si děti rozvíjí schopnost žít ve společenství ostatních lidí - spolupracovat s ostatními, podílet se na dokončení úkolu. V oblasti dítě a svět se děti seznamují s místem a prostředím, ve kterém žijí, v tomto případě se seznamují s prostory MŠ a aktivity v MŠ. 
UUCZ-345739
Nezařazené k předmětu>Pracovní listy>Přípravy hodiny/lekce>MŠ>MŠ - předškoláci>Speciální pedagogika>🛌 Denní režim
45.00