Naše školka

Počet stran:
34
Velikost: 31.33 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Náměty do školky
Nahráno:
Naposledy upraveno:
16. 4. 2024
Sdílet:

Jedná se o brožuru, které je plná informací, pracovních listů, obrázků k dokreslení, obrázků k vykreslení a námětů činností a tvoření. 

Děti si prostřednictvím tohoto souboru procvičují zrakové vnímání, sluchové vnímání, předmatematické představy, prostorové vnímání, rozvíjí si slovní zásobu a jemnou motoriku. 

V brožuře najdete: demonstrační obrázky, co se ve školce dělá, přiřazování dobrého a nevhodného chování k usměvavému a zamračenému smajlíku, dva pracovní listy k napsání jména/nakreslení značky, pracovní list zaměřený na vytleskávání slabik, pracovní list zaměřený na počítání, čtyři skládačky, náměty na tvoření, aktivity a pohybové hry, autorskou básničku, ozdobné stránky, kam děti mohou nakreslit, co děti zažily první den ve školce, pamětní listy - Vítej ve školce, Jsem předškolák, Jsem předškolačka a omalovánky. 

Děti si rozvíjí: 

V oblasti dítě a jeho tělo si zdokonalují dovednosti v oblasti jemné motoriky - držení tužky, pastelek. Děti si rozvíjí a užívají smysly - rozvoj zrakového a sluchového vnímání. 

V oblasti dítě a jeho psychika si děti rozvíjí tvořivost - tvořivé myšlení a řešení problémů, děti si posilují přirozené poznávající city jako je zvídavost a radost z objevování. 

V oblasti dítě a ten druhý děti posilují prosociálního chování ve vztahu k ostatním lidem, například ke kamarádům, se kterými úkoly řeší nebo s rodiči a také si rozvíjí kooperativní dovednosti - učí se spolupracovat s vrstevníky. 

V oblasti dítě a společnost si děti rozvíjí schopnost žít ve společenství ostatních lidí - spolupracovat s ostatními, podílet se na dokončení úkolu.

V oblasti dítě a svět se děti seznamují s místem a prostředím, ve kterém žijí, v tomto případě se seznamují s prostory MŠ a aktivity v MŠ. 

Další produkty od autora Náměty do školky

270630
Český jazyk
MŠ, MŠ - předškoláci, 1., Speciální pedagogika
Pracovní listy
Jedná se o brožuru a zároveň omalovánky, kde najdete všechny písmena abecedy. Ve vzdělávacím materiálu jsou pracovní
30.00 Kč
565994
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Já mám, kdo má
Hra já mám - kdo má k tématu VČELY slouží k rozvoji poznávání, komunikačních dovedností, spolupráce a dodržování herních
29.00 Kč
377319
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka
Jedná se o brožuru, vzdělávací materiál, při kterém si děti rozvíjí: v oblasti dítě a jeho psychika si rozvíjí ř ečové
35.00 Kč
498515
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka
Tento soubor obsahuje 10 kolíčkovacích úkolů. Úkoly můžete pověsit na plot po cestě ke školce nebo ve školce. Děti mají
35.00 Kč
Naše školka Naše školka
Jedná se o brožuru, které je plná informací, pracovních listů, obrázků k dokreslení, obrázků k vykreslení a námětů činností a tvoření.  Děti si prostřednictvím tohoto souboru procvičují zrakové vnímání, sluchové vnímání, předmatematické představy, prostorové vnímání, rozvíjí si slovní zásobu a jemnou motoriku.  V brožuře najdete: demonstrační obrázky, co se ve školce dělá, přiřazování dobrého a nevhodného chování k usměvavému a zamračenému smajlíku, dva pracovní listy k napsání jména/nakreslení značky, pracovní list zaměřený na vytleskávání slabik, pracovní list zaměřený na počítání, čtyři skládačky, náměty na tvoření, aktivity a pohybové hry, autorskou básničku, ozdobné stránky, kam děti mohou nakreslit, co děti zažily první den ve školce, pamětní listy - Vítej ve školce, Jsem předškolák, Jsem předškolačka a omalovánky.  Děti si rozvíjí:  V oblasti dítě a jeho tělo si zdokonalují dovednosti v oblasti jemné motoriky - držení tužky, pastelek. Děti si rozvíjí a užívají smysly - rozvoj zrakového a sluchového vnímání.  V oblasti dítě a jeho psychika si děti rozvíjí tvořivost - tvořivé myšlení a řešení problémů, děti si posilují přirozené poznávající city jako je zvídavost a radost z objevování.  V oblasti dítě a ten druhý děti posilují prosociálního chování ve vztahu k ostatním lidem, například ke kamarádům, se kterými úkoly řeší nebo s rodiči a také si rozvíjí kooperativní dovednosti - učí se spolupracovat s vrstevníky.  V oblasti dítě a společnost si děti rozvíjí schopnost žít ve společenství ostatních lidí - spolupracovat s ostatními, podílet se na dokončení úkolu. V oblasti dítě a svět se děti seznamují s místem a prostředím, ve kterém žijí, v tomto případě se seznamují s prostory MŠ a aktivity v MŠ. 
UUCZ-345739
Nezařazené k předmětu>Pracovní listy>Přípravy hodiny/lekce>MŠ>MŠ - předškoláci>Speciální pedagogika>🛌 Denní režim
45.00