Naše tělo a zdraví

Kategorie:
Počet stran:
32
Velikost: 19.75 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Náměty do školky
Nahráno:
Naposledy upraveno:
13. 2. 2024
Sdílet:

Jedná se o brožuru, ve které naleznete informace, náměty, pracovní listy a tipy na vyrábění k tématu NAŠE TĚLO A ZDRAVÍ.

V souboru najdete: co je dobré pro tělo, co potřebuje lékař, počítání věcí v lékárničce, přiřazování obrázků k jejich stínům, hledání cesty do nemocnice, zdravé a méně zdravé potraviny, grafomotoriku - čištění zubů, zdravý x zkažený zub, počítání kartáčků, předměty denní potřeby, popsání těla a opis slova tělo a další viz. průvodní list. 

Děti si prostřednictvím tohoto souboru procvičují zrakové vnímání, sluchové vnímání, předmatematické představy, prostorové vnímání, rozvíjí si slovní zásobu a jemnou motoriku. 

Děti si rozvíjí: 

V oblasti dítě a jeho tělo si zdokonalují dovednosti v oblasti jemné motoriky - držení tužky, pastelek. Děti si rozvíjí a užívají smysly - rozvoj zrakového a sluchového vnímání. 

V oblasti dítě a jeho psychika si děti rozvíjí tvořivost - tvořivé myšlení a řešení problémů, děti si posilují přirozené poznávající city jako je zvídavost a radost z objevování. 

V oblasti dítě a ten druhý děti posilují prosociálního chování ve vztahu k ostatním lidem, například ke kamarádům, se kterými úkoly řeší nebo s rodiči a také si rozvíjí kooperativní dovednosti - učí se spolupracovat s vrstevníky. 

V oblasti dítě a společnost si děti rozvíjí schopnost žít ve společenství ostatních lidí - spolupracovat s ostatními, podílet se na dokončení úkolu.

V oblasti dítě a svět se děti seznamují s místem a prostředím, ve kterém žijí, v tomto případě se seznamují s TĚLEM A ZDRAVÍM.

 

Další produkty od autora Anna Šmeralová

474846
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., Speciální pedagogika
Já mám, kdo má
Hra já mám - kdo má k tématu VALENTÝN, slouží k rozvoji poznávání, komunikačních dovedností, spolupráce a dodržování
30.00 Kč
412400
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., 2., Speciální pedagogika
Já mám, kdo má
Hra já mám - kdo má k tématu SVATÝ MARTIN slouží k rozvoji poznávání, komunikačních dovedností, spolupráce a dodržování
30.00 Kč
483869
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1.
Přípravy hodiny/lekce
Jedná se o soubor, ve kterém najdete kartičky k Bee-botu na téma POVOLÁNÍ. Kartičky mají rozměr 14 cm x 14 cm, aby se
39.00 Kč
540260
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., Speciální pedagogika
Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka
Jedná se o brožuru, vzdělávací materiál, při kterém si děti rozvíjí: v oblasti dítě a jeho psychika si rozvíjí ř ečové
35.00 Kč
Naše tělo a zdraví Naše tělo a zdraví
Jedná se o brožuru, ve které naleznete informace, náměty, pracovní listy a tipy na vyrábění k tématu NAŠE TĚLO A ZDRAVÍ. V souboru najdete: co je dobré pro tělo, co potřebuje lékař, počítání věcí v lékárničce, přiřazování obrázků k jejich stínům, hledání cesty do nemocnice, zdravé a méně zdravé potraviny, grafomotoriku - čištění zubů, zdravý x zkažený zub, počítání kartáčků, předměty denní potřeby, popsání těla a opis slova tělo a další viz. průvodní list.  Děti si prostřednictvím tohoto souboru procvičují zrakové vnímání, sluchové vnímání, předmatematické představy, prostorové vnímání, rozvíjí si slovní zásobu a jemnou motoriku.  Děti si rozvíjí:  V oblasti dítě a jeho tělo si zdokonalují dovednosti v oblasti jemné motoriky - držení tužky, pastelek. Děti si rozvíjí a užívají smysly - rozvoj zrakového a sluchového vnímání.  V oblasti dítě a jeho psychika si děti rozvíjí tvořivost - tvořivé myšlení a řešení problémů, děti si posilují přirozené poznávající city jako je zvídavost a radost z objevování.  V oblasti dítě a ten druhý děti posilují prosociálního chování ve vztahu k ostatním lidem, například ke kamarádům, se kterými úkoly řeší nebo s rodiči a také si rozvíjí kooperativní dovednosti - učí se spolupracovat s vrstevníky.  V oblasti dítě a společnost si děti rozvíjí schopnost žít ve společenství ostatních lidí - spolupracovat s ostatními, podílet se na dokončení úkolu. V oblasti dítě a svět se děti seznamují s místem a prostředím, ve kterém žijí, v tomto případě se seznamují s TĚLEM A ZDRAVÍM.  
UUCZ-493384
Nezařazené k předmětu>Pracovní listy>MŠ>Školní družina>MŠ - předškoláci>1.>Speciální pedagogika>🫁 Lidské tělo
45.00