Můj sebehodnoticí list

Kategorie:
Počet stran:
1
Velikost: 205.23 KB
Typ souboru: pdf
Prodávající Deny tvoří
Nahráno:
Naposledy upraveno:
3. 2. 2025
Sdílet:

Tento pracovní list je určen pro žáky 1. a 2. stupně ZŠ a slouží k podpoře jejich sebereflexe na konci pololetí. Pomáhá dětem zamyslet se nad tím, jak se jim dařilo, co se jim povedlo a na čem by chtěly zapracovat.

K čemu pracovní list slouží?

🔹 Učí děti hodnotit vlastní pokrok a stanovovat si cíle

🔹 Posiluje pozitivní přístup k učení a motivaci

🔹 Pomáhá učiteli lépe pochopit potřeby jednotlivých žáků

🔹 Může být podkladem pro individuální pohovory s dětmi nebo rodiči

Jak lze pracovní list využít?

🔹 Individuální reflexe – žáci mohou vyplnit samostatně

🔹 Diskuze ve dvojicích/skupinách – děti mohou diskutovat s kamarádem

🔹 Třídní kruh – společné zamyšlení nad tím, jak se ve škole cítíme

🔹 Domácí aktivita – žáci mohou vyplnit doma a sdílet s rodiči

Další produkty od autora Deny tvoří

868079
Český jazyk - gramatika
3., 4., 5., ZŠ – 2. STUPEŇ
Přehled učiva
Sada 8 výukových karet + přehledové karty na tabuli, která pomáhá žákům 3.–5. ročníku lépe pochopit a zapamatovat si
40.00 Kč
613855
Český jazyk
3., 4., 5.
Přehled učiva
Pomůcka pro snadnější zvládnutí pravopisu vyjmenovaných slov Tento materiál obsahuje 86 výukových karet, které pomáhají
80.00 Kč
828631
Český jazyk
ZŠ – 1. STUPEŇ
Přehled učiva
Tento praktický přehled pomáhá žákům 1.–5. třídy kontrolovat pravopis při psaní diktátů, slohových prací i běžných textů
40.00 Kč
619520
Český jazyk
ZŠ – 1. STUPEŇ
Výzdoba třídy
Jak zjistit, zda žáci učivu opravdu porozuměli? Tento materiál pomůže učitelům rychle a efektivně ověřit, jak dobře žáci
40.00 Kč
Můj sebehodnoticí list Můj sebehodnoticí list
Tento pracovní list je určen pro žáky 1. a 2. stupně ZŠ a slouží k podpoře jejich sebereflexe na konci pololetí. Pomáhá dětem zamyslet se nad tím, jak se jim dařilo, co se jim povedlo a na čem by chtěly zapracovat.K čemu pracovní list slouží?🔹 Učí děti hodnotit vlastní pokrok a stanovovat si cíle🔹 Posiluje pozitivní přístup k učení a motivaci🔹 Pomáhá učiteli lépe pochopit potřeby jednotlivých žáků🔹 Může být podkladem pro individuální pohovory s dětmi nebo rodičiJak lze pracovní list využít?🔹 Individuální reflexe – žáci mohou vyplnit samostatně🔹 Diskuze ve dvojicích/skupinách – děti mohou diskutovat s kamarádem🔹 Třídní kruh – společné zamyšlení nad tím, jak se ve škole cítíme🔹 Domácí aktivita – žáci mohou vyplnit doma a sdílet s rodiči
UUCZ-781783
Nezařazené k předmětu>Pracovní listy>ZŠ – 1. STUPEŇ>ZŠ – 2. STUPEŇ
0.00