NA CHVÍLI ROBOTEM - VÁNOCE - Aktivita, při které děti pochopí princip programování. (několik aktivit v jednom)

Kategorie:
Počet stran:
53
Velikost: 57.99 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
27. 11. 2023
Sdílet:

NA CHVÍLI ROBOTEM - VÁNOCE - několik aktivit v jednom

  • Aktivita, při které děti pochopí princip programování.
  • Několik aktivit v jednom. 

Soubor obsahuje:

 - 53 stran

  • obrázky na A4 (2x10 - rolnička, zvonečky, vánoční stromeček, lucernička, perníček, linecké cukroví, věnec, vánoční ozdoba, vánoční dárek, vánoční hvězda)
  • navigační karty A4 (10x + 1 karta pro dopisování vlastní trasy)
  • obrázky do bee-bot podložky
  • šipky
  • navigační karty k bee-botu (A5)

Příklady způsobu použití: 

1. způsob

Dítě si zahraje na “robota” a samo se “programuje” pomocí navigační karty. Po tom, co děti zvládly trasu projít správně podle navigační karty, prošly si trasu ještě jednou a popisovaly kroky. (Jeden krok rovně, otočka doleva/doprava, dva kroky rovně, atd.,)

2. způsob

Jedno dítě je “robot” a druhé “navigátor”. "Robot" chodí podle pokynů "navigátora", který naviguje podle navigační karty.

3. způsob

Stejný jako 2. způsob, jen se do “hry” přidává další dítě, které programuje včelku podle pokynu “navigátora”.

4. způsob

Zapojení celé třídy. Ostatní děti se zapojují tím, že před sebe umístí šipky a to buď podle pokynu “navigátora nebo robota”. Na tento způsob je potřeba velké množství šipek, proto si děti vytvořily vlastní sadu šipek.

5. způsob - PEXESO

6. způsob - pro dva hráče + rozhodčí

-kartičky do bee-bota používáme u stolečku a karty A4 v herně.

Dětem rozdáme kartičky tak, aby mělo každé dítě jeden obrázek od každého.  Dítě si je poskládá vedle sebe a čeká na pokyn rozhodčího. Rozhodčí nahlas a zřetelně řekne název kartičky (záleží na vlastním výběru rozhodčího) a děti se snaží najít správný obrázek. Po nalezení správného obrázku, dítě předloží kartičku před sebe a jasným (předem domluveným) signálem upozorní na nalezení obrázku. (My používáme stolní zvoneček- ilustrační foto vkládám do fotografií). 

Další produkty od autora Lucie Kalakurová, DiS

245336
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci
Celoroční tematická hra
🐾🔎STOPY🔍🐾 ➡️ aktivita do třídy a na ven ➡️ Cílem je seznámit děti se stopami zvířat a následně se je pokusit při
30.00 Kč
254743
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci
Didaktické hry
🐝BEE-BOT VČELKA 🐝 ZIMNÍ OBLEČENÍ 👕👖👗👘 ➡️ děti s včelkou vybírají, jaké oblečení nosíme v zimě. ➡️ soubor obsahuje 20
45.00 Kč
1011887
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci
Didaktické hry
HALLOWEEN - PROSVĚTLOVACÍ OBRÁZKY -Oblibená aktivita dětí ➡️ vhodné na rozvoj zrakového vnímání, jemné motoriky
40.00 Kč
554173
Nezařazené k předmětu
Batole (1 - 3 roky), MŠ, MŠ - předškoláci
Přípravy hodiny/lekce
ČARODĚJNICE - KOMPLETNÍ PŘÍPRAVA PONDĚLÍ -PÁTEK aneb Pojďme si zahrát na čarodějnice ➡️ zahrajeme si na čarodějnice
80.00 Kč
NA CHVÍLI ROBOTEM - VÁNOCE - Aktivita, při které děti pochopí princip programování. (několik aktivit v jednom) NA CHVÍLI ROBOTEM - VÁNOCE - Aktivita, při které děti pochopí princip programování. (několik aktivit v jednom)
NA CHVÍLI ROBOTEM - VÁNOCE - několik aktivit v jednom Aktivita, při které děti pochopí princip programování. Několik aktivit v jednom.  Soubor obsahuje:  - 53 stran obrázky na A4 (2x10 - rolnička, zvonečky, vánoční stromeček, lucernička, perníček, linecké cukroví, věnec, vánoční ozdoba, vánoční dárek, vánoční hvězda) navigační karty A4 (10x + 1 karta pro dopisování vlastní trasy) obrázky do bee-bot podložky šipky navigační karty k bee-botu (A5) Příklady způsobu použití:  1. způsob Dítě si zahraje na “robota” a samo se “programuje” pomocí navigační karty. Po tom, co děti zvládly trasu projít správně podle navigační karty, prošly si trasu ještě jednou a popisovaly kroky. (Jeden krok rovně, otočka doleva/doprava, dva kroky rovně, atd.,) 2. způsob Jedno dítě je “robot” a druhé “navigátor”. "Robot" chodí podle pokynů "navigátora", který naviguje podle navigační karty. 3. způsob Stejný jako 2. způsob, jen se do “hry” přidává další dítě, které programuje včelku podle pokynu “navigátora”. 4. způsob Zapojení celé třídy. Ostatní děti se zapojují tím, že před sebe umístí šipky a to buď podle pokynu “navigátora nebo robota”. Na tento způsob je potřeba velké množství šipek, proto si děti vytvořily vlastní sadu šipek. 5. způsob - PEXESO 6. způsob - pro dva hráče + rozhodčí -kartičky do bee-bota používáme u stolečku a karty A4 v herně. Dětem rozdáme kartičky tak, aby mělo každé dítě jeden obrázek od každého.  Dítě si je poskládá vedle sebe a čeká na pokyn rozhodčího. Rozhodčí nahlas a zřetelně řekne název kartičky (záleží na vlastním výběru rozhodčího) a děti se snaží najít správný obrázek. Po nalezení správného obrázku, dítě předloží kartičku před sebe a jasným (předem domluveným) signálem upozorní na nalezení obrázku. (My používáme stolní zvoneček- ilustrační foto vkládám do fotografií). 
UUCZ-432091
Nezařazené k předmětu>Ostatní>MŠ>Školní družina>MŠ - předškoláci>1.>🎁 Vánoce
60.00