NA CHVÍLI ROBOTEM - VÁNOCE - Aktivita, při které děti pochopí princip programování. (několik aktivit v jednom)

Kategorie:
Téma:
Počet stran:
53
Velikost: 57.99 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
27. 11. 2023
Sdílet:

NA CHVÍLI ROBOTEM - VÁNOCE - několik aktivit v jednom

  • Aktivita, při které děti pochopí princip programování.
  • Několik aktivit v jednom. 

Soubor obsahuje:

 - 53 stran

  • obrázky na A4 (2x10 - rolnička, zvonečky, vánoční stromeček, lucernička, perníček, linecké cukroví, věnec, vánoční ozdoba, vánoční dárek, vánoční hvězda)
  • navigační karty A4 (10x + 1 karta pro dopisování vlastní trasy)
  • obrázky do bee-bot podložky
  • šipky
  • navigační karty k bee-botu (A5)

Příklady způsobu použití: 

1. způsob

Dítě si zahraje na “robota” a samo se “programuje” pomocí navigační karty. Po tom, co děti zvládly trasu projít správně podle navigační karty, prošly si trasu ještě jednou a popisovaly kroky. (Jeden krok rovně, otočka doleva/doprava, dva kroky rovně, atd.,)

2. způsob

Jedno dítě je “robot” a druhé “navigátor”. "Robot" chodí podle pokynů "navigátora", který naviguje podle navigační karty.

3. způsob

Stejný jako 2. způsob, jen se do “hry” přidává další dítě, které programuje včelku podle pokynu “navigátora”.

4. způsob

Zapojení celé třídy. Ostatní děti se zapojují tím, že před sebe umístí šipky a to buď podle pokynu “navigátora nebo robota”. Na tento způsob je potřeba velké množství šipek, proto si děti vytvořily vlastní sadu šipek.

5. způsob - PEXESO

6. způsob - pro dva hráče + rozhodčí

-kartičky do bee-bota používáme u stolečku a karty A4 v herně.

Dětem rozdáme kartičky tak, aby mělo každé dítě jeden obrázek od každého.  Dítě si je poskládá vedle sebe a čeká na pokyn rozhodčího. Rozhodčí nahlas a zřetelně řekne název kartičky (záleží na vlastním výběru rozhodčího) a děti se snaží najít správný obrázek. Po nalezení správného obrázku, dítě předloží kartičku před sebe a jasným (předem domluveným) signálem upozorní na nalezení obrázku. (My používáme stolní zvoneček- ilustrační foto vkládám do fotografií). 

Další produkty od autora Lucie Kalakurová, DiS

391775
Nezařazené k předmětu
MŠ, MŠ - předškoláci, Speciální pedagogika
Já mám, kdo má
🍂🍁Podzim 🍁🍂 Soubor obsahuje: - 37 stran ➡️ demonstrační obrázky (8x) ➡️ číselná řada 1-5 - skládačky (5x A4, 4 x cca A5)
48.00 Kč
536022
Prvouka
MŠ, MŠ - předškoláci
Přípravy hodiny/lekce
NA FARMĚ - KOMPLETNÍ PŘÍPRAVA PONDĚLÍ -PÁTEK Cílem tohoto souboru je: ➡️zapamatovat si konkrétní informace o Farmě
120.00 Kč
424460
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci
Já mám, kdo má
ČERTÍK BERTÍK Soubor obsahuje: 49 stran 7 x pracovní listy - slabiky, sudoku, počty, stíny, pokračování v řadě, bludiště
48.00 Kč
271923
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, Speciální pedagogika
Ostatní
➡️ Soubor obsahuje 21 kartiček ➡️letadlo, auto, loď, vrtulník, motorka, kolo, autobus, ponorka, vlak, traktor, balón
40.00 Kč
NA CHVÍLI ROBOTEM - VÁNOCE - Aktivita, při které děti pochopí princip programování. (několik aktivit v jednom) NA CHVÍLI ROBOTEM - VÁNOCE -  Aktivita, při které děti pochopí princip programování. (několik aktivit v jednom)
NA CHVÍLI ROBOTEM - VÁNOCE - několik aktivit v jednom Aktivita, při které děti pochopí princip programování. Několik aktivit v jednom.  Soubor obsahuje:  - 53 stran obrázky na A4 (2x10 - rolnička, zvonečky, vánoční stromeček, lucernička, perníček, linecké cukroví, věnec, vánoční ozdoba, vánoční dárek, vánoční hvězda) navigační karty A4 (10x + 1 karta pro dopisování vlastní trasy) obrázky do bee-bot podložky šipky navigační karty k bee-botu (A5) Příklady způsobu použití:  1. způsob Dítě si zahraje na “robota” a samo se “programuje” pomocí navigační karty. Po tom, co děti zvládly trasu projít správně podle navigační karty, prošly si trasu ještě jednou a popisovaly kroky. (Jeden krok rovně, otočka doleva/doprava, dva kroky rovně, atd.,) 2. způsob Jedno dítě je “robot” a druhé “navigátor”. "Robot" chodí podle pokynů "navigátora", který naviguje podle navigační karty. 3. způsob Stejný jako 2. způsob, jen se do “hry” přidává další dítě, které programuje včelku podle pokynu “navigátora”. 4. způsob Zapojení celé třídy. Ostatní děti se zapojují tím, že před sebe umístí šipky a to buď podle pokynu “navigátora nebo robota”. Na tento způsob je potřeba velké množství šipek, proto si děti vytvořily vlastní sadu šipek. 5. způsob - PEXESO 6. způsob - pro dva hráče + rozhodčí -kartičky do bee-bota používáme u stolečku a karty A4 v herně. Dětem rozdáme kartičky tak, aby mělo každé dítě jeden obrázek od každého.  Dítě si je poskládá vedle sebe a čeká na pokyn rozhodčího. Rozhodčí nahlas a zřetelně řekne název kartičky (záleží na vlastním výběru rozhodčího) a děti se snaží najít správný obrázek. Po nalezení správného obrázku, dítě předloží kartičku před sebe a jasným (předem domluveným) signálem upozorní na nalezení obrázku. (My používáme stolní zvoneček- ilustrační foto vkládám do fotografií). 
UUCZ-432091
Nezařazené k předmětu>Ostatní>MŠ>Školní družina>MŠ - předškoláci>1.>Vánoce
60.00