Jedná se o soubor, ve kterém naleznete informace, náměty, pracovní listy a tipy na vyrábění k tématu NAŠE ŠKOLKA.
V souboru najdete: autorskou svolávací básničku, emoce dětí k povídání, obrázek ze školky – já, moje značka, moje oblíbená hračka, dokreslení skříňky, zakroužkování toho, co se nachází ve školce, dokreslení obrázku, na kterém ve třídě něco chybí, grafomotorické cvičení – cesta do školky, bludiště – cesta do školky, přiřazování stínů k hračkám a další viz. průvodní list.
Děti si rozvíjí:
V oblasti dítě a jeho tělo si zdokonalují dovednosti v oblasti jemné motoriky - držení tužky, pastelek. Děti si rozvíjí a užívají smysly - rozvoj zrakového a sluchového vnímání.
V oblasti dítě a jeho psychika si děti rozvíjí tvořivost - tvořivé myšlení a řešení problémů, děti si posilují přirozené poznávající city jako je zvídavost a radost z objevování.
V oblasti dítě a ten druhý děti posilují prosociálního chování ve vztahu k ostatním lidem, například ke kamarádům, se kterými úkoly řeší nebo s rodiči a také si rozvíjí kooperativní dovednosti - učí se spolupracovat s vrstevníky.
V oblasti dítě a společnost si děti rozvíjí schopnost žít ve společenství ostatních lidí - spolupracovat s ostatními, podílet se na dokončení úkolu.
V oblasti dítě a svět se děti seznamují s místem a prostředím, ve kterém žijí, v tomto případě se seznamují s prostory MŠ a aktivity v MŠ.