Naše školka II.

Počet stran:
29
Velikost: 14.56 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Náměty do školky
Nahráno:
Naposledy upraveno:
5. 9. 2025
Sdílet:

Jedná se o soubor, ve kterém naleznete informace, náměty, pracovní listy a tipy na vyrábění k tématu NAŠE ŠKOLKA.

V souboru najdete: autorskou svolávací básničku, emoce dětí k povídání, obrázek ze školky – já, moje značka, moje oblíbená hračka, dokreslení skříňky, zakroužkování toho, co se nachází ve školce, dokreslení obrázku, na kterém ve třídě něco chybí, grafomotorické cvičení – cesta do školky, bludiště – cesta do školky, přiřazování stínů k hračkám a další viz. průvodní list. 

Děti si rozvíjí: 

V oblasti dítě a jeho tělo si zdokonalují dovednosti v oblasti jemné motoriky - držení tužky, pastelek. Děti si rozvíjí a užívají smysly - rozvoj zrakového a sluchového vnímání. 

V oblasti dítě a jeho psychika si děti rozvíjí tvořivost - tvořivé myšlení a řešení problémů, děti si posilují přirozené poznávající city jako je zvídavost a radost z objevování. 

V oblasti dítě a ten druhý děti posilují prosociálního chování ve vztahu k ostatním lidem, například ke kamarádům, se kterými úkoly řeší nebo s rodiči a také si rozvíjí kooperativní dovednosti - učí se spolupracovat s vrstevníky. 

V oblasti dítě a společnost si děti rozvíjí schopnost žít ve společenství ostatních lidí - spolupracovat s ostatními, podílet se na dokončení úkolu.

V oblasti dítě a svět se děti seznamují s místem a prostředím, ve kterém žijí, v tomto případě se seznamují s prostory MŠ a aktivity v MŠ. 

Další produkty od autora Náměty do školky

368488
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Já mám, kdo má
Hra já mám - kdo má k tématu Ovoce - zelenina, která slouží k rozvoji poznávání, komunikačních dovedností, spolupráce a
30.00 Kč
521117
Nezařazené k předmětu
MŠ, MŠ - předškoláci, Speciální pedagogika
Pracovní listy
Jedná se o brožuru, ve které naleznete informace, náměty, pracovní listy a tipy na vyrábění k tématu UŽ PŮJDU DO ŠKOLY
50.00 Kč
537911
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., Speciální pedagogika
Pracovní listy
Jedná se o soubor, ve kterém naleznete informace, náměty, pracovní listy a tipy na vyrábění k tématu ZVÍŘÁTKA NA STATKU
50.00 Kč
620988
Nezařazené k předmětu
MŠ, MŠ - předškoláci, Speciální pedagogika
Výzdoba třídy
Jedná se o soubor, ve kterém naleznete výzdobu do třídy a do šatny do třídy Koťátka V souboru najdete: název třídy
65.00 Kč
Naše školka II. Naše školka II.
Jedná se o soubor, ve kterém naleznete informace, náměty, pracovní listy a tipy na vyrábění k tématu NAŠE ŠKOLKA.V souboru najdete: autorskou svolávací básničku, emoce dětí k povídání, obrázek ze školky – já, moje značka, moje oblíbená hračka, dokreslení skříňky, zakroužkování toho, co se nachází ve školce, dokreslení obrázku, na kterém ve třídě něco chybí, grafomotorické cvičení – cesta do školky, bludiště – cesta do školky, přiřazování stínů k hračkám a další viz. průvodní list. Děti si rozvíjí: V oblasti dítě a jeho tělo si zdokonalují dovednosti v oblasti jemné motoriky - držení tužky, pastelek. Děti si rozvíjí a užívají smysly - rozvoj zrakového a sluchového vnímání. V oblasti dítě a jeho psychika si děti rozvíjí tvořivost - tvořivé myšlení a řešení problémů, děti si posilují přirozené poznávající city jako je zvídavost a radost z objevování. V oblasti dítě a ten druhý děti posilují prosociálního chování ve vztahu k ostatním lidem, například ke kamarádům, se kterými úkoly řeší nebo s rodiči a také si rozvíjí kooperativní dovednosti - učí se spolupracovat s vrstevníky. V oblasti dítě a společnost si děti rozvíjí schopnost žít ve společenství ostatních lidí - spolupracovat s ostatními, podílet se na dokončení úkolu.V oblasti dítě a svět se děti seznamují s místem a prostředím, ve kterém žijí, v tomto případě se seznamují s prostory MŠ a aktivity v MŠ. 
UUCZ-933992
Nezařazené k předmětu>Pracovní listy>Přípravy hodiny/lekce>Projekty>MŠ>MŠ - předškoláci>Speciální pedagogika>🛌 Denní režim
50.00