Nedokončené věty - reflexe hodin

Kategorie:
Počet stran:
17
Velikost: 160.81 KB
Typ souboru: pdf
Prodávající Martina Gardoňová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
24. 1. 2025
Sdílet:

Tento produkt je navržen jako efektivní nástroj pro podporu sebereflexe a komunikace ve třídě. Záměrem je umožnit žákům vyjádřit své pocity, dojmy a potřeby po konkrétní hodině. Současně poskytuje učitelům přehled o tom, co žáky zaujalo, co jim dělalo obtíže a jaké aktivity byly nejpřínosnější. Materiál pomáhá vytvářet přátelskou a otevřenou atmosféru ve třídě a zlepšuje propojení mezi učiteli a žáky.

Tento reflektivní materiál je efektivní pomůckou pro každodenní výuku, která podporuje hlubší zapojení žáků a otevřenou komunikaci. Hravé a praktické otázky umožňují dětem zamyslet se nad jejich pokroky, překážkami i radostmi během výuky. Učitelé získají cenné poznatky o tom, co v hodinách funguje a kde je prostor pro zlepšení. Produkt je snadno využitelný v jakémkoliv vzdělávacím prostředí a pro různé věkové skupiny.

Další produkty od autora Martina Gardoňová

919540
Český jazyk - gramatika
3., 4., 5.
Demonstrační obrázky - kartičky
Demonstrační karty s vyjmenovanými slovy představují výukový materiál, který žákům přehledně zprostředkovává jednotlivá
40.00 Kč
920798
Nezařazené k předmětu
1., 2., 3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Výzdoba třídy
Sada obsahuje 16 názorných karet s různými druhy třídních služeb, připravených ve dvou velikostech – A5 a A6. Na každé
25.00 Kč
716964
Český jazyk - čtení
3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Běhací diktát
Tento materiál na téma Sametová revoluce je vytvořen pro žáky 3.–5. tříd základní školy a využívá aktivní metodu
30.00 Kč
637278
Nezařazené k předmětu
1., 2., 3., ZŠ – 1. STUPEŇ
Výzdoba třídy
Plakáty abecedy se zvířaty obsahují 34 listů (plus průvodní list a jeden plakát shrnující celou abecedu), z nichž každý
39.00 Kč
Nedokončené věty - reflexe hodin Nedokončené věty - reflexe hodin
Tento produkt je navržen jako efektivní nástroj pro podporu sebereflexe a komunikace ve třídě. Záměrem je umožnit žákům vyjádřit své pocity, dojmy a potřeby po konkrétní hodině. Současně poskytuje učitelům přehled o tom, co žáky zaujalo, co jim dělalo obtíže a jaké aktivity byly nejpřínosnější. Materiál pomáhá vytvářet přátelskou a otevřenou atmosféru ve třídě a zlepšuje propojení mezi učiteli a žáky.Tento reflektivní materiál je efektivní pomůckou pro každodenní výuku, která podporuje hlubší zapojení žáků a otevřenou komunikaci. Hravé a praktické otázky umožňují dětem zamyslet se nad jejich pokroky, překážkami i radostmi během výuky. Učitelé získají cenné poznatky o tom, co v hodinách funguje a kde je prostor pro zlepšení. Produkt je snadno využitelný v jakémkoliv vzdělávacím prostředí a pro různé věkové skupiny.
UUCZ-771501
Nezařazené k předmětu>Ostatní>2.>3.>4.>5.>ZŠ – 1. STUPEŇ>ZŠ – 2. STUPEŇ>📝 Sebehodnocení
25.00