Nedokončené věty - reflexe hodin

Kategorie:
Počet stran:
17
Velikost: 160.81 KB
Typ souboru: pdf
Prodávající Martina Gardoňová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
24. 1. 2025
-8 % 25 Kč
23 Kč
Sdílet:

Tento produkt je navržen jako efektivní nástroj pro podporu sebereflexe a komunikace ve třídě. Záměrem je umožnit žákům vyjádřit své pocity, dojmy a potřeby po konkrétní hodině. Současně poskytuje učitelům přehled o tom, co žáky zaujalo, co jim dělalo obtíže a jaké aktivity byly nejpřínosnější. Materiál pomáhá vytvářet přátelskou a otevřenou atmosféru ve třídě a zlepšuje propojení mezi učiteli a žáky.

Tento reflektivní materiál je efektivní pomůckou pro každodenní výuku, která podporuje hlubší zapojení žáků a otevřenou komunikaci. Hravé a praktické otázky umožňují dětem zamyslet se nad jejich pokroky, překážkami i radostmi během výuky. Učitelé získají cenné poznatky o tom, co v hodinách funguje a kde je prostor pro zlepšení. Produkt je snadno využitelný v jakémkoliv vzdělávacím prostředí a pro různé věkové skupiny.

Další produkty od autora Martina Gardoňová

722363
Nezařazené k předmětu
ZŠ – 1. STUPEŇ
Ostatní
Metoda "Stoupne si ten, kdo…" je výborným nástrojem pro reflexi, který přináší aktivní zapojení všech členů skupiny
39.00 Kč
-19 % 39 Kč
31,59 Kč
640244
Anglický jazyk
3., 4., 5.
Výzdoba třídy
Plakáty anglické abecedy jsou ideální učební pomůckou pro děti, které se učí abecedu a nová slova. Každý plakát
30.00 Kč
-19 % 30 Kč
24,3 Kč
922679
Nezařazené k předmětu
1., 2., 3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Ostatní
Tento soubor 56 kartiček „Vymění si místa ti, kdo…“ na téma letních prázdnin je ideální pohybovou aktivitou pro první
25.00 Kč
-8 % 25 Kč
23 Kč
783564
Český jazyk
3., 4., ZŠ – 1. STUPEŇ
Běhací diktát
Běhací diktát je vhodný pro žáky 1. stupně ZŠ, zejména pro 3.–4. ročník. Aktivita spojuje pohyb s učením a pomáhá dětem
35.00 Kč
-19 % 35 Kč
28,35 Kč
Nedokončené věty - reflexe hodin Nedokončené věty - reflexe hodin
Tento produkt je navržen jako efektivní nástroj pro podporu sebereflexe a komunikace ve třídě. Záměrem je umožnit žákům vyjádřit své pocity, dojmy a potřeby po konkrétní hodině. Současně poskytuje učitelům přehled o tom, co žáky zaujalo, co jim dělalo obtíže a jaké aktivity byly nejpřínosnější. Materiál pomáhá vytvářet přátelskou a otevřenou atmosféru ve třídě a zlepšuje propojení mezi učiteli a žáky.Tento reflektivní materiál je efektivní pomůckou pro každodenní výuku, která podporuje hlubší zapojení žáků a otevřenou komunikaci. Hravé a praktické otázky umožňují dětem zamyslet se nad jejich pokroky, překážkami i radostmi během výuky. Učitelé získají cenné poznatky o tom, co v hodinách funguje a kde je prostor pro zlepšení. Produkt je snadno využitelný v jakémkoliv vzdělávacím prostředí a pro různé věkové skupiny.
UUCZ-771501
Nezařazené k předmětu>Ostatní>2.>3.>4.>5.>ZŠ – 1. STUPEŇ>ZŠ – 2. STUPEŇ>📝 Sebehodnocení
25.00