Nedokončené věty - reflexe hodin

Kategorie:
Počet stran:
17
Velikost: 160.81 KB
Typ souboru: pdf
Prodávající Martina Gardoňová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
24. 1. 2025
Sdílet:

Tento produkt je navržen jako efektivní nástroj pro podporu sebereflexe a komunikace ve třídě. Záměrem je umožnit žákům vyjádřit své pocity, dojmy a potřeby po konkrétní hodině. Současně poskytuje učitelům přehled o tom, co žáky zaujalo, co jim dělalo obtíže a jaké aktivity byly nejpřínosnější. Materiál pomáhá vytvářet přátelskou a otevřenou atmosféru ve třídě a zlepšuje propojení mezi učiteli a žáky.

Tento reflektivní materiál je efektivní pomůckou pro každodenní výuku, která podporuje hlubší zapojení žáků a otevřenou komunikaci. Hravé a praktické otázky umožňují dětem zamyslet se nad jejich pokroky, překážkami i radostmi během výuky. Učitelé získají cenné poznatky o tom, co v hodinách funguje a kde je prostor pro zlepšení. Produkt je snadno využitelný v jakémkoliv vzdělávacím prostředí a pro různé věkové skupiny.

Další produkty od autora Martina Gardoňová

782120
Nezařazené k předmětu
Školní družina, MŠ - předškoláci, ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Toto kvarteto přibližuje hráčům lidové tradice spojené s masopustem. Obsahuje ilustrace typických masek, hudebních
30.00 Kč
761096
Nezařazené k předmětu
1., 2., 3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Ostatní
Obohaťte své hodiny zábavným a interaktivními kartičkami k reflexi víkendu. Tento materiál je ideální pro děti i dospělé
30.00 Kč
902655
Nezařazené k předmětu
1., 2., 3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Pracovní listy
„Mé plány na léto“ je pracovní list pro děti, který podporuje jejich schopnost plánovat, psát a přemýšlet o vlastních
26.00 Kč
805828
Nezařazené k předmětu
2., 3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Ostatní
Sada kartiček (celkem 15 párů) s tematicky propojenými dvojicemi je skvělou pomůckou pro učitele na prvním stupni
30.00 Kč
Nedokončené věty - reflexe hodin Nedokončené věty - reflexe hodin
Tento produkt je navržen jako efektivní nástroj pro podporu sebereflexe a komunikace ve třídě. Záměrem je umožnit žákům vyjádřit své pocity, dojmy a potřeby po konkrétní hodině. Současně poskytuje učitelům přehled o tom, co žáky zaujalo, co jim dělalo obtíže a jaké aktivity byly nejpřínosnější. Materiál pomáhá vytvářet přátelskou a otevřenou atmosféru ve třídě a zlepšuje propojení mezi učiteli a žáky.Tento reflektivní materiál je efektivní pomůckou pro každodenní výuku, která podporuje hlubší zapojení žáků a otevřenou komunikaci. Hravé a praktické otázky umožňují dětem zamyslet se nad jejich pokroky, překážkami i radostmi během výuky. Učitelé získají cenné poznatky o tom, co v hodinách funguje a kde je prostor pro zlepšení. Produkt je snadno využitelný v jakémkoliv vzdělávacím prostředí a pro různé věkové skupiny.
UUCZ-771501
Nezařazené k předmětu>Ostatní>2.>3.>4.>5.>ZŠ – 1. STUPEŇ>ZŠ – 2. STUPEŇ>📝 Sebehodnocení
25.00