Nedokončené věty - reflexe hodin

Kategorie:
Počet stran:
17
Velikost: 160.81 KB
Typ souboru: pdf
Prodávající Martina Gardoňová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
24. 1. 2025
Sdílet:

Tento produkt je navržen jako efektivní nástroj pro podporu sebereflexe a komunikace ve třídě. Záměrem je umožnit žákům vyjádřit své pocity, dojmy a potřeby po konkrétní hodině. Současně poskytuje učitelům přehled o tom, co žáky zaujalo, co jim dělalo obtíže a jaké aktivity byly nejpřínosnější. Materiál pomáhá vytvářet přátelskou a otevřenou atmosféru ve třídě a zlepšuje propojení mezi učiteli a žáky.

Tento reflektivní materiál je efektivní pomůckou pro každodenní výuku, která podporuje hlubší zapojení žáků a otevřenou komunikaci. Hravé a praktické otázky umožňují dětem zamyslet se nad jejich pokroky, překážkami i radostmi během výuky. Učitelé získají cenné poznatky o tom, co v hodinách funguje a kde je prostor pro zlepšení. Produkt je snadno využitelný v jakémkoliv vzdělávacím prostředí a pro různé věkové skupiny.

Další produkty od autora Martina Gardoňová

782392
Český jazyk
3., 4., ZŠ – 1. STUPEŇ
Běhací diktát
Běhací diktát je vhodný pro žáky 1. stupně ZŠ, zejména pro 3.–4. ročník. Aktivita spojuje pohyb s učením a pomáhá dětem
35.00 Kč
761053
Český jazyk
1., 2., 3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Pracovní listy
Vydejte se s dětmi na interaktivní jazykové dobrodružství s pracovním listem „Jedeme na výlet!“. Tento materiál je určen
25.00 Kč
749812
Nezařazené k předmětu
2., 3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Pracovní listy
Pátračka je interaktivní vzdělávací materiál pro žáky, jehož cílem je podpořit komunikaci, spolupráci a sociální
25.00 Kč
762234
Český jazyk
3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Demonstrační obrázky - kartičky
Tento produkt představuje praktický a přehledný nástroj pro výuku shody přísudku s podmětem. Sada 4 karet pomáhá žákům
25.00 Kč
Nedokončené věty - reflexe hodin Nedokončené věty - reflexe hodin
Tento produkt je navržen jako efektivní nástroj pro podporu sebereflexe a komunikace ve třídě. Záměrem je umožnit žákům vyjádřit své pocity, dojmy a potřeby po konkrétní hodině. Současně poskytuje učitelům přehled o tom, co žáky zaujalo, co jim dělalo obtíže a jaké aktivity byly nejpřínosnější. Materiál pomáhá vytvářet přátelskou a otevřenou atmosféru ve třídě a zlepšuje propojení mezi učiteli a žáky.Tento reflektivní materiál je efektivní pomůckou pro každodenní výuku, která podporuje hlubší zapojení žáků a otevřenou komunikaci. Hravé a praktické otázky umožňují dětem zamyslet se nad jejich pokroky, překážkami i radostmi během výuky. Učitelé získají cenné poznatky o tom, co v hodinách funguje a kde je prostor pro zlepšení. Produkt je snadno využitelný v jakémkoliv vzdělávacím prostředí a pro různé věkové skupiny.
UUCZ-771501
Nezařazené k předmětu>Ostatní>2.>3.>4.>5.>ZŠ – 1. STUPEŇ>ZŠ – 2. STUPEŇ>📝 Sebehodnocení
25.00