Nedokončené věty - reflexe hodin

Kategorie:
Počet stran:
17
Velikost: 160.81 KB
Typ souboru: pdf
Prodávající Martina Gardoňová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
24. 1. 2025
Sdílet:

Tento produkt je navržen jako efektivní nástroj pro podporu sebereflexe a komunikace ve třídě. Záměrem je umožnit žákům vyjádřit své pocity, dojmy a potřeby po konkrétní hodině. Současně poskytuje učitelům přehled o tom, co žáky zaujalo, co jim dělalo obtíže a jaké aktivity byly nejpřínosnější. Materiál pomáhá vytvářet přátelskou a otevřenou atmosféru ve třídě a zlepšuje propojení mezi učiteli a žáky.

Tento reflektivní materiál je efektivní pomůckou pro každodenní výuku, která podporuje hlubší zapojení žáků a otevřenou komunikaci. Hravé a praktické otázky umožňují dětem zamyslet se nad jejich pokroky, překážkami i radostmi během výuky. Učitelé získají cenné poznatky o tom, co v hodinách funguje a kde je prostor pro zlepšení. Produkt je snadno využitelný v jakémkoliv vzdělávacím prostředí a pro různé věkové skupiny.

Další produkty od autora Martina Gardoňová

716966
Nezařazené k předmětu
3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Pexeso
Tento materiál ve formě pexesa přibližuje žákům 3.–5. tříd základní školy symboly a události spojené se Sametovou
25.00 Kč
919964
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., 2., 3., 4., ZŠ – 1. STUPEŇ
Demonstrační obrázky - kartičky
Sada demonstračních karet s ročními obdobími, dny v týdnu a měsíci v roce slouží jako přehledná vizuální pomůcka pro
25.00 Kč
804158
Nezařazené k předmětu
2., 3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Ostatní
Tato sada obsahuje 40 diskuzních karet zaměřených na masopust, svátky, masky a oslavy. Každá karta nabízí otevřenou
30.00 Kč
902658
Nezařazené k předmětu
1., 2., 3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Pracovní listy
Pracovní materiál, který pomáhá žákům zhodnotit uplynulý školní rok, identifikovat své silné stránky, výzvy a
27.99 Kč
Nedokončené věty - reflexe hodin Nedokončené věty - reflexe hodin
Tento produkt je navržen jako efektivní nástroj pro podporu sebereflexe a komunikace ve třídě. Záměrem je umožnit žákům vyjádřit své pocity, dojmy a potřeby po konkrétní hodině. Současně poskytuje učitelům přehled o tom, co žáky zaujalo, co jim dělalo obtíže a jaké aktivity byly nejpřínosnější. Materiál pomáhá vytvářet přátelskou a otevřenou atmosféru ve třídě a zlepšuje propojení mezi učiteli a žáky.Tento reflektivní materiál je efektivní pomůckou pro každodenní výuku, která podporuje hlubší zapojení žáků a otevřenou komunikaci. Hravé a praktické otázky umožňují dětem zamyslet se nad jejich pokroky, překážkami i radostmi během výuky. Učitelé získají cenné poznatky o tom, co v hodinách funguje a kde je prostor pro zlepšení. Produkt je snadno využitelný v jakémkoliv vzdělávacím prostředí a pro různé věkové skupiny.
UUCZ-771501
Nezařazené k předmětu>Ostatní>2.>3.>4.>5.>ZŠ – 1. STUPEŇ>ZŠ – 2. STUPEŇ>📝 Sebehodnocení
25.00