Semafor pokroku - FORMATIVNÍ HODNOCENÍ (motiv medvěda)

Kategorie:
Počet stran:
8
Velikost: 7.61 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
30. 7. 2024
Sdílet:

MATERIÁL OBSAHUJE:

  • čtyři karty s úrovní pokroku o velikosti A4
  • čtyři karty s úrovní pokroku o velikosti A6
  • malé obrázky sklenic medu - děti se do nich podepíší, následně můžeme zalaminovat. Sklenice medu poté žáci pokládají na kartu, která odpovídá jejich úrovni. Obrázky medu můžeme přilepit na dřevěný kolíček a ten pak žáci připínají na karty.

JAK S MATERIÁLEM PRACOVAT:

Karty vytiskněte a zalaminujte. Zvolte si, jak žáci budou označovat to, na jaké úrovni porozumění se nachází (v tomto materiálu je sklenice medu, kterou si podepíší). Při zavádění škály můžeme využít to, že žáci si na sklenici medu nakreslí svou značku, aby byla aktivita více anonymní. Po seznámení se škálou můžeme značky vyměnit za jména. Díky semaforu si na konci hodiny, dne, týdne ověříte, zda žáci učivu porozuměli. Semaforem můžeme také hodiny začínat - tedy žáci dají med na tu kartu, která vystihuje jejich úroveň porozumění. Na konci hodiny přemístí med ti žáci, kteří si vyhodnotili to, že se na škále posunuli. Semafor slouží také jako skvělá zpětná vazba pro učitele.

Další produkty od autora Úča na hrazdě - Adéla Něničková

784653
Pracovní činnosti
Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., 2., 3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Omalovánky
MATERIÁL OBSAHUJE: Kooperativní obraz (obraz rozdělen na 24 částí). Náhled kooperativního obrazu - možné také využít
33.00 Kč
645278
Český jazyk
1., 2., 3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Pravidla třídy
Materiál obsahuje 10 plakátů (pravidel) pro čtení vět. Listy barevně vytiskněte, zalaminujte a viditelně vystavte ve
25.00 Kč
634961
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., 2., 3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Výzdoba třídy
Chcete se s dětmi přivítat netradičně? Vyzkoušejte tyto karty, které jsou ideální jak do družiny, tak do třídy. Pomohou
30.00 Kč
683013
Český jazyk
1., ZŠ – 1. STUPEŇ
Pexeso
Tento materiál je určen pro děti v 1. třídě na procvičení krátkých a dlouhých samohlásek. Pexeso je tvořeno z dvojice
30.00 Kč
Semafor pokroku - FORMATIVNÍ HODNOCENÍ (motiv medvěda) Semafor pokroku - FORMATIVNÍ HODNOCENÍ (motiv medvěda)
MATERIÁL OBSAHUJE:čtyři karty s úrovní pokroku o velikosti A4čtyři karty s úrovní pokroku o velikosti A6malé obrázky sklenic medu - děti se do nich podepíší, následně můžeme zalaminovat. Sklenice medu poté žáci pokládají na kartu, která odpovídá jejich úrovni. Obrázky medu můžeme přilepit na dřevěný kolíček a ten pak žáci připínají na karty.JAK S MATERIÁLEM PRACOVAT:Karty vytiskněte a zalaminujte. Zvolte si, jak žáci budou označovat to, na jaké úrovni porozumění se nachází (v tomto materiálu je sklenice medu, kterou si podepíší). Při zavádění škály můžeme využít to, že žáci si na sklenici medu nakreslí svou značku, aby byla aktivita více anonymní. Po seznámení se škálou můžeme značky vyměnit za jména. Díky semaforu si na konci hodiny, dne, týdne ověříte, zda žáci učivu porozuměli. Semaforem můžeme také hodiny začínat - tedy žáci dají med na tu kartu, která vystihuje jejich úroveň porozumění. Na konci hodiny přemístí med ti žáci, kteří si vyhodnotili to, že se na škále posunuli. Semafor slouží také jako skvělá zpětná vazba pro učitele.
UUCZ-608697
Nezařazené k předmětu>Ostatní>ZŠ – 1. STUPEŇ>Speciální pedagogika>📝 Sebehodnocení
35.00