Semafor pokroku - FORMATIVNÍ HODNOCENÍ (motiv medvěda)

Kategorie:
Počet stran:
8
Velikost: 7.61 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
30. 7. 2024
Sdílet:

MATERIÁL OBSAHUJE:

  • čtyři karty s úrovní pokroku o velikosti A4
  • čtyři karty s úrovní pokroku o velikosti A6
  • malé obrázky sklenic medu - děti se do nich podepíší, následně můžeme zalaminovat. Sklenice medu poté žáci pokládají na kartu, která odpovídá jejich úrovni. Obrázky medu můžeme přilepit na dřevěný kolíček a ten pak žáci připínají na karty.

JAK S MATERIÁLEM PRACOVAT:

Karty vytiskněte a zalaminujte. Zvolte si, jak žáci budou označovat to, na jaké úrovni porozumění se nachází (v tomto materiálu je sklenice medu, kterou si podepíší). Při zavádění škály můžeme využít to, že žáci si na sklenici medu nakreslí svou značku, aby byla aktivita více anonymní. Po seznámení se škálou můžeme značky vyměnit za jména. Díky semaforu si na konci hodiny, dne, týdne ověříte, zda žáci učivu porozuměli. Semaforem můžeme také hodiny začínat - tedy žáci dají med na tu kartu, která vystihuje jejich úroveň porozumění. Na konci hodiny přemístí med ti žáci, kteří si vyhodnotili to, že se na škále posunuli. Semafor slouží také jako skvělá zpětná vazba pro učitele.

Další produkty od autora Úča na hrazdě - Adéla Něničková

743450
Nezařazené k předmětu
MŠ - předškoláci, 1., 2., 3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Ostatní
Co produkt obsahuje: 48 originálních brain break karet se zimní tematikou – Každá karta obsahuje nápad na krátkou, 1 až
27.00 Kč
673558
Český jazyk
2., 3., ZŠ – 1. STUPEŇ
Pracovní listy
Přečti si a vybarvi: dopravní prostředky (čtení s porozuměním, nevázané písmo) Tento materiál obsahuje 10 černobílých
35.00 Kč
831941
Přírodověda
1., 2., 3., 4., ZŠ – 1. STUPEŇ
Já mám, kdo má
📚 Popis materiálu: Tento vzdělávací materiál obsahuje 24 karet, které pomáhají dětem zábavnou formou procvičovat
35.00 Kč
690683
Pracovní činnosti
Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., 2., 3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Omalovánky
Kooperativní obraz slouží jako nástroj pro rozvoj spolupráce mezi žáky, podporu týmové práce, komunikace a vzájemného
27.00 Kč
Semafor pokroku - FORMATIVNÍ HODNOCENÍ (motiv medvěda) Semafor pokroku - FORMATIVNÍ HODNOCENÍ (motiv medvěda)
MATERIÁL OBSAHUJE:čtyři karty s úrovní pokroku o velikosti A4čtyři karty s úrovní pokroku o velikosti A6malé obrázky sklenic medu - děti se do nich podepíší, následně můžeme zalaminovat. Sklenice medu poté žáci pokládají na kartu, která odpovídá jejich úrovni. Obrázky medu můžeme přilepit na dřevěný kolíček a ten pak žáci připínají na karty.JAK S MATERIÁLEM PRACOVAT:Karty vytiskněte a zalaminujte. Zvolte si, jak žáci budou označovat to, na jaké úrovni porozumění se nachází (v tomto materiálu je sklenice medu, kterou si podepíší). Při zavádění škály můžeme využít to, že žáci si na sklenici medu nakreslí svou značku, aby byla aktivita více anonymní. Po seznámení se škálou můžeme značky vyměnit za jména. Díky semaforu si na konci hodiny, dne, týdne ověříte, zda žáci učivu porozuměli. Semaforem můžeme také hodiny začínat - tedy žáci dají med na tu kartu, která vystihuje jejich úroveň porozumění. Na konci hodiny přemístí med ti žáci, kteří si vyhodnotili to, že se na škále posunuli. Semafor slouží také jako skvělá zpětná vazba pro učitele.
UUCZ-608697
Nezařazené k předmětu>Ostatní>ZŠ – 1. STUPEŇ>Speciální pedagogika>📝 Sebehodnocení
35.00