Smajlíci

Počet stran:
18
Velikost: 7.91 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
5. 8. 2024
Sdílet:

Několik druhů pomocných a pocitových kartiček a záložky se smajlíky.

„SEMAFOR” smajlíci A4 - barevně i černobíle
SOS kartičky - barevně
POCITOVKY - barevně i černobíle
Cítím se: vesele, nic moc, bláznivě, naštvaně, smutně, překvapeně, rošťácky a stydím se
MINI smajlíci - barevně i černobíle
ZÁLOŽKY se smajlíky - barevně i černobíle

Výroba:
Vybrané stránky vytiskneme na barevné nebo bílé papíry formátu A4, záložky na čtvrtky. Dáme si pozor
na orientaci tisku na šířku/na výšku/aktuální stránka. Papíry zalaminujeme, aby materiály déle vydržely.

SOS kartičky, pocitové kartičky a záložky vystřihneme podle připravených linek. Mini smajlíky vystřihujeme
od oka mezi jednotlivými smajlíčky. A4 stránky semaforu zůstávají v celku.

Použití:
Smajlíkovský semafor používáme na hodnocení uplynulé hodiny. Děti umístí svůj kolíček na vybraného
smajlíka podle toho, jak se cítí po výkladu nového učiva nebo aby samy zhodnotili atmosféru,
která v hodině panovala ap.

Na SOS kartičky ze zadní strany důkladně připevníme špejli, brčko nebo dřívko od nanuku
průhlednou lepicí páskou.
Děti mohou pomocí smajlíka s držátkem diskrétně upozornit učitele nebo asistenta, že si neví rady.

Záložky používáme od 1. třídy do Slabikáře a dále potom v Čítance nebo oblíbené knížce.
Černobílé si děti mohou vybarvit samy podle vlastní fantazie.

Mini smajlíky můžeme používat například ke hlasování. (Když o něčem hlasujeme.)
Dále na sebehodnocení - zelený = všechno vím, žlutý = občas mi něco unikne
a červený = většinou nevím.
Případně při samostatné práci - Když mám hotovo nebo naopak nějaký problém,
dám na lavici.

Další produkty od autora Pavla Kolářová - Veselá nástěnka

445383
Matematika
ZŠ – 1. STUPEŇ
Přehled učiva
Barevné nebo bílé kartičky na procvičování malé násobilky. kartičky cca 145mm a 70mm x 85 mm násobky 2 až 10 násobení a
25.00 Kč
328937
Český jazyk
1., ZŠ – 1. STUPEŇ
Výzdoba třídy
Barevné domečky na písmenka na výzdobu třídy. Soubor obsahuje 5 prázdných domečků v různých barvách. Obsah: rozměr
29.00 Kč
604265
Anglický jazyk
Školní družina, ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
různé obrázky a 3 druhy kartiček - s českým, slovenským a anglickým textem pro přiřazování, tipování a procvičování
33.00 Kč
570391
Nezařazené k předmětu
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Narozeninovník
barevné vlaječky s písmenky nadpisu NAROZENINY a mašličky s názvy měsíců rozměr vlaječek po vystřižení - cca 80 x 110 mm
25.00 Kč
Smajlíci Smajlíci
Několik druhů pomocných a pocitových kartiček a záložky se smajlíky. „SEMAFOR” smajlíci A4 - barevně i černobíle SOS kartičky - barevně POCITOVKY - barevně i černobíle Cítím se: vesele, nic moc, bláznivě, naštvaně, smutně, překvapeně, rošťácky a stydím se MINI smajlíci - barevně i černobíle ZÁLOŽKY se smajlíky - barevně i černobíle Výroba: Vybrané stránky vytiskneme na barevné nebo bílé papíry formátu A4, záložky na čtvrtky. Dáme si pozor na orientaci tisku na šířku/na výšku/aktuální stránka. Papíry zalaminujeme, aby materiály déle vydržely. SOS kartičky, pocitové kartičky a záložky vystřihneme podle připravených linek. Mini smajlíky vystřihujeme od oka mezi jednotlivými smajlíčky. A4 stránky semaforu zůstávají v celku. Použití: Smajlíkovský semafor používáme na hodnocení uplynulé hodiny. Děti umístí svůj kolíček na vybraného smajlíka podle toho, jak se cítí po výkladu nového učiva nebo aby samy zhodnotili atmosféru, která v hodině panovala ap. Na SOS kartičky ze zadní strany důkladně připevníme špejli, brčko nebo dřívko od nanuku průhlednou lepicí páskou. Děti mohou pomocí smajlíka s držátkem diskrétně upozornit učitele nebo asistenta, že si neví rady. Záložky používáme od 1. třídy do Slabikáře a dále potom v Čítance nebo oblíbené knížce. Černobílé si děti mohou vybarvit samy podle vlastní fantazie. Mini smajlíky můžeme používat například ke hlasování. (Když o něčem hlasujeme.) Dále na sebehodnocení - zelený = všechno vím, žlutý = občas mi něco unikne a červený = většinou nevím. Případně při samostatné práci - Když mám hotovo nebo naopak nějaký problém, dám na lavici.
UUCZ-497459
Nezařazené k předmětu>Výzdoba třídy>Ostatní>ZŠ – 1. STUPEŇ>📝 Sebehodnocení
29.00