Semafor

Kategorie:
Počet stran:
10
Velikost: 342.42 KB
Typ souboru: pdf
Prodávající Martina Gardoňová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
4. 9. 2024
Sdílet:

Semafor je nástroj pro reflexi a vyjádření pocitů žáků ve třídě. Obsahuje tři barevné smajlíky – oranžový, červený a zelený, které lze propojit papírem nebo provázkem a vyvěsit ve třídě. Děti mohou pomocí kolíčků se svými jmény připnout svůj pocit k příslušnému smajlíku.

Alternativně lze smajlíky položit na zem a děti pokládají malé smajlíky (které jsou součástí materiálu) podle toho, jak se cítí. Všechny malé smajlíky jsou usměvavé, aby děti pochopily, že každý jejich pocit je v pořádku, bez ohledu na to, jestli je spojen s pozitivním nebo negativním zážitkem.

Tento nástroj podporuje otevřenou komunikaci a vytváří respektující atmosféru ve třídě.

V barevné i černobílé variantě.

Další produkty od autora Martina Gardoňová

749814
Nezařazené k předmětu
2., 3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Já mám, kdo má
Tento materiál je sestaven z 27 barevných a černobílých kartiček, které mohou být použity v různých formách her a
25.00 Kč
762226
Anglický jazyk
MŠ - předškoláci, 1., 2., 3., ZŠ – 1. STUPEŇ
Demonstrační obrázky - kartičky
Tato sada 10 kartiček je navržena tak, aby dětem pomohla snadno a rychle rozpoznávat barvy a učit se jejich názvy. Každá
25.00 Kč
762228
Anglický jazyk
MŠ - předškoláci, 1., 2., 3., ZŠ – 1. STUPEŇ
Demonstrační obrázky - kartičky
Sada 20 kartiček, které dětem pomohou snadno zvládnout čísla od 1 do 20. Každá kartička obsahuje nejen číslici, ale také
25.00 Kč
749139
Nezařazené k předmětu
ZŠ – 1. STUPEŇ
Ostatní
Metoda "Stoupne si ten, kdo…" je výborným nástrojem pro reflexi, který přináší aktivní zapojení všech členů skupiny
25.00 Kč
Semafor Semafor
Semafor je nástroj pro reflexi a vyjádření pocitů žáků ve třídě. Obsahuje tři barevné smajlíky – oranžový, červený a zelený, které lze propojit papírem nebo provázkem a vyvěsit ve třídě. Děti mohou pomocí kolíčků se svými jmény připnout svůj pocit k příslušnému smajlíku.Alternativně lze smajlíky položit na zem a děti pokládají malé smajlíky (které jsou součástí materiálu) podle toho, jak se cítí. Všechny malé smajlíky jsou usměvavé, aby děti pochopily, že každý jejich pocit je v pořádku, bez ohledu na to, jestli je spojen s pozitivním nebo negativním zážitkem.Tento nástroj podporuje otevřenou komunikaci a vytváří respektující atmosféru ve třídě.V barevné i černobílé variantě.
UUCZ-638521
Nezařazené k předmětu>Ostatní>MŠ>Školní družina>MŠ - předškoláci>1.>2.>3.>4.>5.>ZŠ – 1. STUPEŇ>📝 Sebehodnocení
39.00