Semafor

Kategorie:
Počet stran:
10
Velikost: 342.42 KB
Typ souboru: pdf
Prodávající Martina Gardoňová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
4. 9. 2024
Sdílet:

Semafor je nástroj pro reflexi a vyjádření pocitů žáků ve třídě. Obsahuje tři barevné smajlíky – oranžový, červený a zelený, které lze propojit papírem nebo provázkem a vyvěsit ve třídě. Děti mohou pomocí kolíčků se svými jmény připnout svůj pocit k příslušnému smajlíku.

Alternativně lze smajlíky položit na zem a děti pokládají malé smajlíky (které jsou součástí materiálu) podle toho, jak se cítí. Všechny malé smajlíky jsou usměvavé, aby děti pochopily, že každý jejich pocit je v pořádku, bez ohledu na to, jestli je spojen s pozitivním nebo negativním zážitkem.

Tento nástroj podporuje otevřenou komunikaci a vytváří respektující atmosféru ve třídě.

V barevné i černobílé variantě.

Další produkty od autora Martina Gardoňová

640244
Anglický jazyk
3., 4., 5.
Výzdoba třídy
Plakáty anglické abecedy jsou ideální učební pomůckou pro děti, které se učí abecedu a nová slova. Každý plakát
30.00 Kč
902607
Nezařazené k předmětu
1., 2., 3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Demonstrační obrázky - kartičky
Materiál „Nikdy jsem...“ nabízí netradiční způsob, jak s dětmi reflektovat školní rok. Pomocí více než 40 výroků, které
26.00 Kč
919540
Český jazyk - gramatika
3., 4., 5.
Demonstrační obrázky - kartičky
Demonstrační karty s vyjmenovanými slovy představují výukový materiál, který žákům přehledně zprostředkovává jednotlivá
40.00 Kč
716964
Český jazyk - čtení
3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Běhací diktát
Tento materiál na téma Sametová revoluce je vytvořen pro žáky 3.–5. tříd základní školy a využívá aktivní metodu
30.00 Kč
Semafor Semafor
Semafor je nástroj pro reflexi a vyjádření pocitů žáků ve třídě. Obsahuje tři barevné smajlíky – oranžový, červený a zelený, které lze propojit papírem nebo provázkem a vyvěsit ve třídě. Děti mohou pomocí kolíčků se svými jmény připnout svůj pocit k příslušnému smajlíku.Alternativně lze smajlíky položit na zem a děti pokládají malé smajlíky (které jsou součástí materiálu) podle toho, jak se cítí. Všechny malé smajlíky jsou usměvavé, aby děti pochopily, že každý jejich pocit je v pořádku, bez ohledu na to, jestli je spojen s pozitivním nebo negativním zážitkem.Tento nástroj podporuje otevřenou komunikaci a vytváří respektující atmosféru ve třídě.V barevné i černobílé variantě.
UUCZ-638521
Nezařazené k předmětu>Ostatní>MŠ>Školní družina>MŠ - předškoláci>1.>2.>3.>4.>5.>ZŠ – 1. STUPEŇ>📝 Sebehodnocení
39.00