Stoupne si ten, kdo... nový rok

Kategorie:
Počet stran:
11
Velikost: 6.44 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Martina Gardoňová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
3. 1. 2025
Sdílet:

Metoda "Stoupne si ten, kdo…" je výborným nástrojem pro reflexi, který přináší aktivní zapojení všech členů skupiny. Sada obsahuje 40 předem připravených kartiček s různorodými tématy, připravené pro oboustranný barevný tisk. Kartičky mohou být použity k reflexi uplynulého roku i očekávání roku následujícího. Jsou vhodné pro školy, volnočasové aktivity, pracovní týmy i rodinné prostředí.

Hra podporuje zapojení každého účastníka, rozvíjí empatii a pomáhá vytvářet prostor pro sdílení osobních prožitků. Díky jednoduchým pravidlům a širokým možnostem využití ji lze snadno přizpůsobit věku a potřebám skupiny.

Další produkty od autora Martina Gardoňová

768811
Nezařazené k předmětu
2., 3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Ostatní
Tato sada 25 karet zaměřených na reflexi hodin je ideálním nástrojem pro učitele, kteří chtějí podpořit zpětnou vazbu a
30.00 Kč
919963
Nezařazené k předmětu
1., 2., 3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Kalendář pro děti
Tento měsíční kalendář pro školní rok 2025/2026 slouží jako praktická pomůcka pro plánování ve škole i doma. Každý měsíc
30.00 Kč
644105
Český jazyk - gramatika
1., 2.
Pracovní listy
Tato sada 32 kartiček je navržena pro rozvoj jazykových dovedností dětí. Na každé kartičce jsou dvě slova, z nichž každé
25.00 Kč
749148
Nezařazené k předmětu
ZŠ – 1. STUPEŇ
Já mám, kdo má
Tento materiál je sestaven z 27 barevných a černobílých kartiček, které mohou být použity v různých formách her a
25.00 Kč
Stoupne si ten, kdo... nový rok Stoupne si ten, kdo... nový rok
Metoda "Stoupne si ten, kdo…" je výborným nástrojem pro reflexi, který přináší aktivní zapojení všech členů skupiny. Sada obsahuje 40 předem připravených kartiček s různorodými tématy, připravené pro oboustranný barevný tisk. Kartičky mohou být použity k reflexi uplynulého roku i očekávání roku následujícího. Jsou vhodné pro školy, volnočasové aktivity, pracovní týmy i rodinné prostředí.Hra podporuje zapojení každého účastníka, rozvíjí empatii a pomáhá vytvářet prostor pro sdílení osobních prožitků. Díky jednoduchým pravidlům a širokým možnostem využití ji lze snadno přizpůsobit věku a potřebám skupiny.
UUCZ-749139
Nezařazené k předmětu>Ostatní>ZŠ – 1. STUPEŇ>📝 Sebehodnocení
25.00