Třídní zrcadlo: Reflexe a sebereflexe

Kategorie:
Počet stran:
14
Velikost: 5.63 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Radka ze Základky
Nahráno:
Naposledy upraveno:
14. 1. 2025
Sdílet:

Tento materiál je navržen jako pomůcka pro rozvoj reflexe a sebereflexe u žáků.

Aktivita "Třídní zrcadlo" pomáhá žákům zamyslet se nad jejich výkonem, atmosférou ve třídě a možnostmi zlepšení. Zároveň poskytuje prostor pro zpětnou vazbu na úrovni celé třídy i jednotlivce.

Pomocí otázek v "Třídním zrcadle" žáci:

  • Učí se rozpoznávat své silné a slabé stránky.
  • Posilují schopnost spolupráce a naslouchání.
  • Rozvíjejí dovednost poskytovat i přijímat zpětnou vazbu.

Materiál obsahuje 48 otázek rozvržených do celkem 12 témat:

1. Co vidím, že jsme jako třída zvládli dobře?

2. Co bychom mohli zlepšit?

3. Jak jsem přispěl/a k atmosféře ve třídě?

4. Jak jsem vnímal/a dnešní atmosféru?

5. Co bych chtěl/a, aby ostatní věděli?

6. Otázky k budoucnosti (pro plánování a motivaci)

7. Reflexe emocí a pocitů

8. Sebereflexe výkonu

9. Spolupráce a zapojení

10. Hodnocení komunikace

11. Přednosti a výzvy třídy

12. Tvořivější otázky

Není nutné využít všechny otázky.

Další produkty od autora Radka ze Základky

819279
Český jazyk - čtení
4., 5., 6.
Přípravy hodiny/lekce
Tento materiál je určen pro žáky 4.–6. třídy ZŠ, ale lze jej přizpůsobit i mladším dětem. Materiál slouží jako
40.00 Kč
698631
Matematika
4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Rychlá didaktická hra na opakování učiva o pamětném násobení, sčítání a odčítání. Kartičky jsou zábavnou didaktickou
25.00 Kč
753179
Matematika
4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Tento výukový materiál je určen pro žáky 4. a 5. tříd základních škol a zaměřuje se na procvičování zlomků zábavnou
34.00 Kč
706334
Etická výchova
3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Pracovní listy
Materiál „Den nevidomých“ je navržen pro žáky od 3. do 5. třídy a obsahuje čtyři pracovní listy o životě lidí se
30.00 Kč
Třídní zrcadlo: Reflexe a sebereflexe Třídní zrcadlo: Reflexe a sebereflexe
Tento materiál je navržen jako pomůcka pro rozvoj reflexe a sebereflexe u žáků.Aktivita "Třídní zrcadlo" pomáhá žákům zamyslet se nad jejich výkonem, atmosférou ve třídě a možnostmi zlepšení. Zároveň poskytuje prostor pro zpětnou vazbu na úrovni celé třídy i jednotlivce.Pomocí otázek v "Třídním zrcadle" žáci:Učí se rozpoznávat své silné a slabé stránky.Posilují schopnost spolupráce a naslouchání.Rozvíjejí dovednost poskytovat i přijímat zpětnou vazbu.Materiál obsahuje 48 otázek rozvržených do celkem 12 témat:1. Co vidím, že jsme jako třída zvládli dobře?2. Co bychom mohli zlepšit?3. Jak jsem přispěl/a k atmosféře ve třídě?4. Jak jsem vnímal/a dnešní atmosféru?5. Co bych chtěl/a, aby ostatní věděli?6. Otázky k budoucnosti (pro plánování a motivaci)7. Reflexe emocí a pocitů8. Sebereflexe výkonu9. Spolupráce a zapojení10. Hodnocení komunikace11. Přednosti a výzvy třídy12. Tvořivější otázkyNení nutné využít všechny otázky.
UUCZ-762195
Nezařazené k předmětu>Ostatní>ZŠ – 1. STUPEŇ>ZŠ – 2. STUPEŇ>📝 Sebehodnocení
29.00