Už půjdu do školy!

Kategorie:
Počet stran:
32
Velikost: 24.21 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
13. 3. 2024
Sdílet:

Jedná se o brožuru, ve které naleznete informace, náměty, pracovní listy a tipy na vyrábění k tématu UŽ PŮJDU DO ŠKOLY.

Najdete zde pracovní listy k procvičování věcí, které by měly děti zvládat - například barvy, prostorová orientace, geometrické tvary, vytleskání slov na slabiky, ... 

V souboru najdete:

  • pojmenování barev,
  • přiřazování barevných pastelek k předloze,
  • nakreslení obrázků dané barvy,
  • pojmenování geometrických tvarů,
  • vykreslení tvarů dle návodu,
  • hledání tvarů - překryté obrázky,
  • počítání tvarů, vykreslení určitého počtu,
  • pojmenování ovoce a zeleniny a jejich třídění,
  • pojmenování oblečení a jeho třídění,
  • orientace v čase - popsání činností + říct, kdy je během dne děláme,
  • posloupnost - postup umývání rukou,
  • pojmenovaní ročních období + říct, co je pro ně typické
  • a další viz. průvodní list. 

Děti si rozvíjí: 

V oblasti dítě a jeho tělo si zdokonalují dovednosti v oblasti jemné motoriky - držení tužky, pastelek. Děti si rozvíjí a užívají smysly - rozvoj zrakového a sluchového vnímání. 

V oblasti dítě a jeho psychika si děti rozvíjí tvořivost - tvořivé myšlení a řešení problémů, děti si posilují přirozené poznávající city jako je zvídavost a radost z objevování. 

V oblasti dítě a ten druhý děti posilují prosociálního chování ve vztahu k ostatním lidem, například ke kamarádům, se kterými úkoly řeší nebo s rodiči a také si rozvíjí kooperativní dovednosti - učí se spolupracovat s vrstevníky. 

V oblasti dítě a společnost si děti rozvíjí schopnost žít ve společenství ostatních lidí - spolupracovat s ostatními, podílet se na dokončení úkolu.

Další produkty od autora Náměty do školky

318557
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Já mám, kdo má
Hra já mám - kdo má k tématu Doprava, která slouží k rozvoji poznávání, komunikačních dovedností, spolupráce a
30.00 Kč
416093
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., 2., Speciální pedagogika
Já mám, kdo má
Hra já mám - kdo má k tématu MIKULÁŠ slouží k rozvoji poznávání, komunikačních dovedností, spolupráce a dodržování
30.00 Kč
517801
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, ZŠ – 1. STUPEŇ
Přehled učiva
Jedná se o soubor, ve kterém najdete kartičky k Bee-botu na téma VELIKONOCE. Kartičky mají rozměr 14 cm x 14 cm, aby se
38.00 Kč
330296
Nezařazené k předmětu
Školní družina, MŠ - předškoláci, ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Pracovní listy
Jedná se o brožuru, které je plná informací, pracovních listů, obrázků k dokreslení, obrázků k vykreslení a námětů
35.00 Kč
Už půjdu do školy! Už půjdu do školy!
Jedná se o brožuru, ve které naleznete informace, náměty, pracovní listy a tipy na vyrábění k tématu UŽ PŮJDU DO ŠKOLY. Najdete zde pracovní listy k procvičování věcí, které by měly děti zvládat - například barvy, prostorová orientace, geometrické tvary, vytleskání slov na slabiky, ...  V souboru najdete: pojmenování barev, přiřazování barevných pastelek k předloze, nakreslení obrázků dané barvy, pojmenování geometrických tvarů, vykreslení tvarů dle návodu, hledání tvarů - překryté obrázky, počítání tvarů, vykreslení určitého počtu, pojmenování ovoce a zeleniny a jejich třídění, pojmenování oblečení a jeho třídění, orientace v čase - popsání činností + říct, kdy je během dne děláme, posloupnost - postup umývání rukou, pojmenovaní ročních období + říct, co je pro ně typické a další viz. průvodní list.  Děti si rozvíjí:  V oblasti dítě a jeho tělo si zdokonalují dovednosti v oblasti jemné motoriky - držení tužky, pastelek. Děti si rozvíjí a užívají smysly - rozvoj zrakového a sluchového vnímání.  V oblasti dítě a jeho psychika si děti rozvíjí tvořivost - tvořivé myšlení a řešení problémů, děti si posilují přirozené poznávající city jako je zvídavost a radost z objevování.  V oblasti dítě a ten druhý děti posilují prosociálního chování ve vztahu k ostatním lidem, například ke kamarádům, se kterými úkoly řeší nebo s rodiči a také si rozvíjí kooperativní dovednosti - učí se spolupracovat s vrstevníky.  V oblasti dítě a společnost si děti rozvíjí schopnost žít ve společenství ostatních lidí - spolupracovat s ostatními, podílet se na dokončení úkolu.
UUCZ-521117
Nezařazené k předmětu>Pracovní listy>MŠ>MŠ - předškoláci>Speciální pedagogika>Barvy>Denní režim>Geometrické tvary>Hodiny - čas
45.00