Jedná se o výukově–vzdělávací materiál/brožuru pro MŠ podle RVP PV a je vytvořen tak, aby sloužil k naplňování vzdělávacích záměrů a dosahování vzdělávacích cílů.
Hlavní vzdělávací oblast RVP PV:
Dítě a psychika
- Cíl: Podpořit u dětí osvojení si elementárních poznatků o znakových systémech a jejich funkcí.
Předpokládané vztahy k jiným oblastem RVP PV:
- Dítě a jeho tělo – Cíl: Rozvinout u dětí jemnou motoriku.
- Dítě a ten druhý – Cíl: Rozvinout u dětí schopnost spolupracovat s ostatními dětmi.
- Dítě a společnost – Cíl: Rozvinout u dětí dovednost dodržovat pravidla při komunikaci s ostatními.
Předpokládaný výstup:
a) předpokládaný produkt – edukační (procvičení počítání)
b) předpokládané kompetence:
- Kompetence k učení – Předpokládám, že dítě bude poznávat, že se může mnohému naučit a že se bude radovat z toho, co samo dokázalo a zvládlo. Komponenta zkušenost
- Kompetence k řešení problémů – Předpokládám, že dítě bude postupovat cestou pokusu a omylu, bude zkoušet a experimentovat. Komponenta zkušenost
- Kompetence komunikativní - Předpokládám, že dítě se bude domlouvat gesty i slovy, rozlišovat některé symboly, rozumět jejich významu a funkci. Komponenta dovednost
Soubor obsahuje 10 stran se 40 kartičkami kolíčkování.