ZIMNÍ SPORTY - stíny (kolíčkování)

Kategorie:
Počet stran:
11
Velikost: 9.18 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
27. 12. 2023
Sdílet:

Soubor obsahuje 60 kartiček určených ke kolíčkovací aktivitě - určování správných stínů.

Děti mají za úkol určit, který stín odpovídá barevnému obrázku v horní části kartičky a na políčko se správným stínem připnout kolíček.

Aktivita je zaměřena na rozvoj zrakového vnímání.

Jedná se o vzdělávací materiál pro MŠ.

Aktivita rozvíjí následující kompetence dle RVP PV:

  • kompetence k učení
  • kompetence k řešení problému

Vzdělávací oblasti, které se k této aktivitě vztahují:

  • Dítě a jeho tělo
    • dílčí vzdělávací cíle - rozvoj pohybových schopností a zdokonalování dovedností v oblasti hrubé i jemné motoriky, rozvoj a užívání všech smyslů
    • očekávané výstupy - vnímat a rozlišovat pomocí všech smyslů (sluchově rozlišovat zvuky a tóny, zrakově rozlišovat tvary předmětů a jiné specifické znaky, rozlišovat vůně, chutě, vnímat hmatem apod.), ovládat koordinaci ruky a oka, zvládat jemnou motoriku (zacházet s předměty denní potřeby, s drobnými pomůckami, s nástroji, náčiním a materiálem, zacházet s grafickým a výtvarným materiálem, např. s tužkami, barvami, nůžkami, papírem, modelovací hmotou, zacházet s jednoduchými hudebními nástroji apod.)
  • Dítě a jeho psychika - "Poznávací schopnosti a funkce, představivost a fantazie, myšlenkové operace"
    • dílčí vzdělávací cíle - rozvoj, zpřesňování a kultivace smyslového vnímání, přechod od konkrétně názorného myšlení k myšlení slovně-logickému (pojmovému), rozvoj paměti a pozornosti, přechod od bezděčných forem těchto funkcí k úmyslným, rozvoj a kultivace představivosti a fantazie
    • očekávané výstupy - vědomě využívat všechny smysly, záměrně pozorovat, postřehovat, všímat si (nového, změněného, chybějícího), zaměřovat se na to, co je z poznávacího hlediska důležité (odhalovat podstatné znaky, vlastnosti předmětů, nacházet společné znaky, podobu a rozdíl, charakteristické rysy předmětů či jevů a vzájemné souvislosti mezi nimi)

Další produkty od autora Mgr. Barbora Růžičková

643551
Informatika
MŠ, MŠ - předškoláci
Ostatní
Soubor obsahuje 155 kartiček určených (nejen) pro práci s robotickými hračkami Bee-Bot / Blue-Bot. Soubor obsahuje
89.00 Kč
358808
Nezařazené k předmětu
MŠ, MŠ - předškoláci
Výzdoba třídy
Soubor obsahuje sady 48 poznávacích značek - 48 čtvercových, 48 kruhových - stačí jen vytisknout, zalaminovat a
49.00 Kč
357644
Nezařazené k předmětu
Ostatní
Soubor "PORTFOLIO dítěte v MŠ" slouží ke tvorbě portfolia dítěte v MŠ, na jehož podobě se mohou podílet i rodiče dětí
69.00 Kč
484384
Informatika
MŠ, MŠ - předškoláci, 1.
Ostatní
Soubor obsahuje 24 kartiček s obrázky k tématu "Karneval" a 20 kartiček s předlohou (graficky znázorněná cesta robota -
40.00 Kč
ZIMNÍ SPORTY - stíny (kolíčkování) ZIMNÍ SPORTY - stíny (kolíčkování)
Soubor obsahuje 60 kartiček určených ke kolíčkovací aktivitě - určování správných stínů. Děti mají za úkol určit, který stín odpovídá barevnému obrázku v horní části kartičky a na políčko se správným stínem připnout kolíček. Aktivita je zaměřena na rozvoj zrakového vnímání. Jedná se o vzdělávací materiál pro MŠ. Aktivita rozvíjí následující kompetence dle RVP PV: kompetence k učení kompetence k řešení problému Vzdělávací oblasti, které se k této aktivitě vztahují: Dítě a jeho tělo dílčí vzdělávací cíle - rozvoj pohybových schopností a zdokonalování dovedností v oblasti hrubé i jemné motoriky, rozvoj a užívání všech smyslů očekávané výstupy - vnímat a rozlišovat pomocí všech smyslů (sluchově rozlišovat zvuky a tóny, zrakově rozlišovat tvary předmětů a jiné specifické znaky, rozlišovat vůně, chutě, vnímat hmatem apod.), ovládat koordinaci ruky a oka, zvládat jemnou motoriku (zacházet s předměty denní potřeby, s drobnými pomůckami, s nástroji, náčiním a materiálem, zacházet s grafickým a výtvarným materiálem, např. s tužkami, barvami, nůžkami, papírem, modelovací hmotou, zacházet s jednoduchými hudebními nástroji apod.) Dítě a jeho psychika - "Poznávací schopnosti a funkce, představivost a fantazie, myšlenkové operace" dílčí vzdělávací cíle - rozvoj, zpřesňování a kultivace smyslového vnímání, přechod od konkrétně názorného myšlení k myšlení slovně-logickému (pojmovému), rozvoj paměti a pozornosti, přechod od bezděčných forem těchto funkcí k úmyslným, rozvoj a kultivace představivosti a fantazie očekávané výstupy - vědomě využívat všechny smysly, záměrně pozorovat, postřehovat, všímat si (nového, změněného, chybějícího), zaměřovat se na to, co je z poznávacího hlediska důležité (odhalovat podstatné znaky, vlastnosti předmětů, nacházet společné znaky, podobu a rozdíl, charakteristické rysy předmětů či jevů a vzájemné souvislosti mezi nimi)
UUCZ-448324
Nezařazené k předmětu>Kolíčkování>Batole (1 - 3 roky)>MŠ>MŠ - předškoláci>❄️ Zima>🏅 Sport
49.00