Známe se? Poznejme se.

Ročník:
Kategorie:
Počet stran:
4
Velikost: 9.4 MB
Typ souboru: zip
Prodávající Učitelka Míša
Nahráno:
Naposledy upraveno:
1. 4. 2025
Sdílet:

Materiál obsahuje 36 otázek, díky kterým se žáci o sobě navzájem (případně i o vyučujícím) dozvědí věci, které třeba netušili.

Žáci sedí v kruhu. Každý má u sebe pracovní list (nejlépe na nějaké tvrdé podložce), psací potřeby a zelenou a modrou pastelku. Po kruhu si postupně posíláme misku (sáček apod.) s připravenými kartičkami. Každý žák vždy vylosuje jednu kartičku a přečte otázku. Všichni (může se zapojit i vyučující) zapíší své číselné odpovědi do pracovních listů (do 1. sloupečku). “Kontrolu” provedeme ihned po zapsání odpovědí. Ti, kteří by na otázku odpověděli “ano” se přihlásí, postaví, apod. Sečteme odpovědi a počet zapíšeme do 2. sloupečku v pracovním listu. Když se žáci s počtem trefili (+/-1), vybarví si čtvereček zeleně. Pakliže je počet překvapil, vybarví si políčko modře. Nakonec můžeme vyhodnotit, u kterých otázek se žáci s odpovědí trefili a které je překvapili.

Aktivitu můžeme dělat postupně v několika hodinách.

Materiál obsahuje prázdné kartičky připravené k dopsání vlastních otázek.

Další produkty od autora Učitelka Míša

680119
Anglický jazyk
3., 4., 5.
Pracovní listy
Tento materiál je zaměřený na mluvení a procvičuje vazby „Is there…? Yes, there is. / No, there isn’t.“ a slovní zásobu
30.00 Kč
864113
Český jazyk
3., 4., 5.
Didaktické hry
Tento materiál procvičuje pády podstatných jmen, rozvíjí tvořivost, kreativitu a spolupráci žáků. Je určený pro práci ve
35.00 Kč
677210
Anglický jazyk
3., 4., 5.
Skládačky
Materiál slouží k tvoření vět kladných, záporných a tázacích s vazbou „have got“. Kartičky s obrázky vytiskneme
35.00 Kč
738681
Český jazyk
3., 4.
Pracovní listy
Materiál procvičuje určování slovních druhů hrou s kostkou. Kostky doporučuji vytisknout na tvrdý papír a po rozstříhání
40.00 Kč
Známe se? Poznejme se. Známe se? Poznejme se.
Materiál obsahuje 36 otázek, díky kterým se žáci o sobě navzájem (případně i o vyučujícím) dozvědí věci, které třeba netušili.Žáci sedí v kruhu. Každý má u sebe pracovní list (nejlépe na nějaké tvrdé podložce), psací potřeby a zelenou a modrou pastelku. Po kruhu si postupně posíláme misku (sáček apod.) s připravenými kartičkami. Každý žák vždy vylosuje jednu kartičku a přečte otázku. Všichni (může se zapojit i vyučující) zapíší své číselné odpovědi do pracovních listů (do 1. sloupečku). “Kontrolu” provedeme ihned po zapsání odpovědí. Ti, kteří by na otázku odpověděli “ano” se přihlásí, postaví, apod. Sečteme odpovědi a počet zapíšeme do 2. sloupečku v pracovním listu. Když se žáci s počtem trefili (+/-1), vybarví si čtvereček zeleně. Pakliže je počet překvapil, vybarví si políčko modře. Nakonec můžeme vyhodnotit, u kterých otázek se žáci s odpovědí trefili a které je překvapili.Aktivitu můžeme dělat postupně v několika hodinách.Materiál obsahuje prázdné kartičky připravené k dopsání vlastních otázek.
UUCZ-840319
Nezařazené k předmětu>Ostatní>1.>2.>3.>4.>5.>ZŠ – 1. STUPEŇ>🌈 Wellbeing
45.00