Bylinky - projekt MŠ

Kategorie:
Počet stran:
21
Velikost: 4.07 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
23. 1. 2025
Sdílet:

 

Bylinkový projekt rozvíjí u dětí přírodovědné znalosti, smyslové vnímání a jemnou motoriku. Učí je zodpovědnosti při péči o rostliny a základům zdravé výživy. Děti si zlepšují sociální a jazykové dovednosti, seznamují se s jednoduchými matematickými koncepty a rozvíjejí kreativitu. Projekt také podporuje environmentální povědomí, trpělivost a základy vědeckého myšlení. Celkově jde o komplexní vzdělávací zkušenost, která přispívá k všestrannému rozvoji dětí.

co můžete očekávat?

1. Všestranný rozvoj dětí:

- Projekt rozvíjí smyslové vnímání, jemnou motoriku, poznávací schopnosti a další klíčové dovednosti.

 

2. Praktické zkušenosti:

- Děti se učí péči o rostliny a základy zahradničení, což jsou cenné životní dovednosti.

 

3. Environmentální výchova:

- Projekt podporuje pozitivní vztah k přírodě a učí děti o udržitelnosti.

 

4. Zdravý životní styl:

- Seznámení s bylinkami podporuje zájem o zdravé stravování.

 

5. Snadná implementace:

- Projekt je flexibilní a lze ho přizpůsobit různým podmínkám a potřebám školky

 

Další produkty od autora Barbora SENDERÁKOVÁ

804374
Občanská výchova
8., 9.
Já mám, kdo má
Hra „Já mám, kdo má?“ je skvělý způsob, jak žákům zábavnou formou přiblížit práva a povinnosti v demokratické
25.00 Kč
796432
Prvouka
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1.
Já mám, kdo má
Didaktický materiál "Já mám, kdo má - Velikonoce" je zábavná hra zaměřená na velikonoční tradice a symboly. Děti se učí
25.00 Kč
791025
Přírodověda
Školní družina
Přípravy hodiny/lekce
Celoroční projekt: Les a jeho ekosystém Cíl projektu: Seznámit děti se základy lesního ekosystému, jeho rostlinami
39.00 Kč
804258
Logopedie
Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., 2.
Já mám, kdo má
Didaktický materiál "Já mám, kdo má - ČARODĚJNICE" je zábavná hra zaměřená na čaroodějné tradice a symboly. Děti se učí
25.00 Kč
Bylinky - projekt MŠ Bylinky - projekt MŠ
 Bylinkový projekt rozvíjí u dětí přírodovědné znalosti, smyslové vnímání a jemnou motoriku. Učí je zodpovědnosti při péči o rostliny a základům zdravé výživy. Děti si zlepšují sociální a jazykové dovednosti, seznamují se s jednoduchými matematickými koncepty a rozvíjejí kreativitu. Projekt také podporuje environmentální povědomí, trpělivost a základy vědeckého myšlení. Celkově jde o komplexní vzdělávací zkušenost, která přispívá k všestrannému rozvoji dětí.co můžete očekávat?1. Všestranný rozvoj dětí:- Projekt rozvíjí smyslové vnímání, jemnou motoriku, poznávací schopnosti a další klíčové dovednosti. 2. Praktické zkušenosti:- Děti se učí péči o rostliny a základy zahradničení, což jsou cenné životní dovednosti. 3. Environmentální výchova:- Projekt podporuje pozitivní vztah k přírodě a učí děti o udržitelnosti. 4. Zdravý životní styl:- Seznámení s bylinkami podporuje zájem o zdravé stravování. 5. Snadná implementace:- Projekt je flexibilní a lze ho přizpůsobit různým podmínkám a potřebám školky 
UUCZ-706087
Pracovní činnosti>Přírodověda>Projekty>MŠ>Školní družina>MŠ - předškoláci>Speciální pedagogika>🌱 Rostliny>🌳 Stromy
50.00