Badatelství na louce

Ročník:
2., 3., 4., 5.
Počet stran:
8
Velikost: 13.52 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
17. 8. 2022
Sdílet:
  • Pracovní listy/materiál pro výuku v přírodě
  • Založeno na principu badatelství - žáci formulují své myšlenky a ověřují je v praxi
  • Užívá prvky kritického myšlení
  • Formativní hodnocení
  • Obsahuje tipy do výuky a návrh vyučovací lekce
  • Využitelné pro 2. - 5. ročník ZŠ
  • Exitka, 3 - 2 - 1
  • Listy mohu použít při zaměření pouze na luční rostliny a zvířata nebo obecně na téma louky podle toho, jakého cíle chci dosáhnout. Je potřeba daným směrem jít už od pokládání prvních otázek.
  • Je důležité, mít k dispozici zdroje, ve kterých žáci vyhledají doplňující informace: atlasy, časopisy, tablety s internetem, popřípadě konkrétní webové portály.
  • Materiál je vhodný k využití v počátcích zařazování badatelství do výuky pro jeho jednoduchost.

Další produkty od autora Iveta Vránová Ficnerová

160347
Český jazyk - čtení
4., 5., 6.
Pracovní listy
LITERÁRNÍ VYCHÁZKA aneb PUTOVÁNÍ ZA KOUZELNOU FONTÁNOU Na motivy příběhu J. K. Rowlingové - Fontána příznivé sudby z
0.00 Kč
223215
Etická výchova
SŠ, ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Kalendář pro děti
Laskavé Vánoce jsou souborem, které vám pomohou navodit vánoční atmosféru. Je koncipován pro všední dny se zaměřením na
29.00 Kč
173677
Český jazyk
3., 4., 5.
Výzdoba třídy
Nástěnný materiál jako funkční výzdoba třídy Motiv: vesmír Pomáhá žákům s orientací v běžném chodu třídy - změny služeb
70.00 Kč
161921
Český jazyk
1., 2., 3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Výzdoba třídy
Nástěnný materiál sloužící žákům jako opora při psaní. Usnadňuje přepis a ulehčuje kontrolu napsaného textu. Žáci si
25.00 Kč
Badatelství na louce Badatelství na louce
Pracovní listy/materiál pro výuku v přírodě Založeno na principu badatelství - žáci formulují své myšlenky a ověřují je v praxi Užívá prvky kritického myšlení Formativní hodnocení Obsahuje tipy do výuky a návrh vyučovací lekce Využitelné pro 2. - 5. ročník ZŠ Exitka, 3 - 2 - 1 Listy mohu použít při zaměření pouze na luční rostliny a zvířata nebo obecně na téma louky podle toho, jakého cíle chci dosáhnout. Je potřeba daným směrem jít už od pokládání prvních otázek. Je důležité, mít k dispozici zdroje, ve kterých žáci vyhledají doplňující informace: atlasy, časopisy, tablety s internetem, popřípadě konkrétní webové portály. Materiál je vhodný k využití v počátcích zařazování badatelství do výuky pro jeho jednoduchost.
UUCZ-160289
Přírodověda>Prvouka>Pracovní listy>Přípravy hodiny/lekce>Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka>2.>3.>4.>5.>🌸 Jaro>☀️ Léto>🌱 Rostliny>🐾 Živočichové
30.00