Badatelství na louce

Ročník:
2., 3., 4., 5.
Počet stran:
8
Velikost: 13.52 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
17. 8. 2022
Sdílet:
  • Pracovní listy/materiál pro výuku v přírodě
  • Založeno na principu badatelství - žáci formulují své myšlenky a ověřují je v praxi
  • Užívá prvky kritického myšlení
  • Formativní hodnocení
  • Obsahuje tipy do výuky a návrh vyučovací lekce
  • Využitelné pro 2. - 5. ročník ZŠ
  • Exitka, 3 - 2 - 1
  • Listy mohu použít při zaměření pouze na luční rostliny a zvířata nebo obecně na téma louky podle toho, jakého cíle chci dosáhnout. Je potřeba daným směrem jít už od pokládání prvních otázek.
  • Je důležité, mít k dispozici zdroje, ve kterých žáci vyhledají doplňující informace: atlasy, časopisy, tablety s internetem, popřípadě konkrétní webové portály.
  • Materiál je vhodný k využití v počátcích zařazování badatelství do výuky pro jeho jednoduchost.

Další produkty od autora Iveta Vránová Ficnerová

190363
Nezařazené k předmětu
1., 2., 3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Přípravy hodiny/lekce
Kompletní příprava vícedenní akce na námět knihy AGNES A ZAKÁZANÁ HORA Lze využít jako program na ŠVP, adaptační kurz
149.00 Kč
169448
Český jazyk
3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Výzdoba třídy
Nástěnný materiál jako funkční výzdoba třídy Motiv: cihlová zeď, domečky, venkovský styl, použito při tematické výzdobě
50.00 Kč
325193
Český jazyk
ZŠ – 1. STUPEŇ
Ostatní
Prázdninový deník 2023 Barevný prázdninový deník vhodný pro žáky 1. stupně, především pak pro 3. - 5. třídu, umožní
50.00 Kč
173580
Český jazyk - čtení
3., 4., 5.
Postřehovky
Zábavnou formou reflektuje zážitky z prázdnin Pro 3. - 6. třídu/ 20 - 60 minut Venkovní nebo vnitřní pohybová aktivita
35.00 Kč
Badatelství na louce Badatelství na louce
Pracovní listy/materiál pro výuku v přírodě Založeno na principu badatelství - žáci formulují své myšlenky a ověřují je v praxi Užívá prvky kritického myšlení Formativní hodnocení Obsahuje tipy do výuky a návrh vyučovací lekce Využitelné pro 2. - 5. ročník ZŠ Exitka, 3 - 2 - 1 Listy mohu použít při zaměření pouze na luční rostliny a zvířata nebo obecně na téma louky podle toho, jakého cíle chci dosáhnout. Je potřeba daným směrem jít už od pokládání prvních otázek. Je důležité, mít k dispozici zdroje, ve kterých žáci vyhledají doplňující informace: atlasy, časopisy, tablety s internetem, popřípadě konkrétní webové portály. Materiál je vhodný k využití v počátcích zařazování badatelství do výuky pro jeho jednoduchost.
UUCZ-160289
Přírodověda>Prvouka>Pracovní listy>Přípravy hodiny/lekce>Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka>2.>3.>4.>5.>🌸 Jaro>☀️ Léto>🌱 Rostliny>🐾 Živočichové
30.00