Badatelství na louce

Ročník:
2., 3., 4., 5.
Počet stran:
8
Velikost: 13.52 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
17. 8. 2022
Sdílet:
  • Pracovní listy/materiál pro výuku v přírodě
  • Založeno na principu badatelství - žáci formulují své myšlenky a ověřují je v praxi
  • Užívá prvky kritického myšlení
  • Formativní hodnocení
  • Obsahuje tipy do výuky a návrh vyučovací lekce
  • Využitelné pro 2. - 5. ročník ZŠ
  • Exitka, 3 - 2 - 1
  • Listy mohu použít při zaměření pouze na luční rostliny a zvířata nebo obecně na téma louky podle toho, jakého cíle chci dosáhnout. Je potřeba daným směrem jít už od pokládání prvních otázek.
  • Je důležité, mít k dispozici zdroje, ve kterých žáci vyhledají doplňující informace: atlasy, časopisy, tablety s internetem, popřípadě konkrétní webové portály.
  • Materiál je vhodný k využití v počátcích zařazování badatelství do výuky pro jeho jednoduchost.

Další produkty od autora Iveta Ficnerová

169448
Český jazyk
3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Výzdoba třídy
Nástěnný materiál jako funkční výzdoba třídy Motiv: cihlová zeď, domečky, venkovský styl, použito při tematické výzdobě
50.00 Kč
173580
Český jazyk - čtení
3., 4., 5.
Postřehovky
Zábavnou formou reflektuje zážitky z prázdnin Pro 3. - 6. třídu/ 20 - 60 minut Venkovní nebo vnitřní pohybová aktivita
35.00 Kč
173677
Český jazyk
3., 4., 5.
Výzdoba třídy
Nástěnný materiál jako funkční výzdoba třídy Motiv: vesmír Pomáhá žákům s orientací v běžném chodu třídy - změny služeb
70.00 Kč
160347
Český jazyk - čtení
4., 5., 6.
Pracovní listy
LITERÁRNÍ VYCHÁZKA aneb PUTOVÁNÍ ZA KOUZELNOU FONTÁNOU Na motivy příběhu J. K. Rowlingové - Fontána příznivé sudby z
0.00 Kč
Badatelství na louce Badatelství na louce
Pracovní listy/materiál pro výuku v přírodě Založeno na principu badatelství - žáci formulují své myšlenky a ověřují je v praxi Užívá prvky kritického myšlení Formativní hodnocení Obsahuje tipy do výuky a návrh vyučovací lekce Využitelné pro 2. - 5. ročník ZŠ Exitka, 3 - 2 - 1 Listy mohu použít při zaměření pouze na luční rostliny a zvířata nebo obecně na téma louky podle toho, jakého cíle chci dosáhnout. Je potřeba daným směrem jít už od pokládání prvních otázek. Je důležité, mít k dispozici zdroje, ve kterých žáci vyhledají doplňující informace: atlasy, časopisy, tablety s internetem, popřípadě konkrétní webové portály. Materiál je vhodný k využití v počátcích zařazování badatelství do výuky pro jeho jednoduchost.
UUCZ-160289
Přírodověda>Prvouka>Pracovní listy>Přípravy hodiny/lekce>Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka>2.>3.>4.>5.>Jaro>Léto>Rostliny>Živočichové
30.00