JARO - hádanky

Ročník:
Kategorie:
Počet stran:
12
Velikost: 7.16 MB
Typ souboru: zip
Prodávající Tereza Vítková
Nahráno:
Naposledy upraveno:
9. 4. 2024
Sdílet:

Materiál obsahuje 12 obrázků jarních květin, 12 názvů a 12 popisů, které ale nejsou zcela zřejmé po přečtení prvních vět. Je to opravdu pro zdatnější čtenáře, kteří vnímají text a dokáží zachytit i drobnější "nápovědu", která je v textu. :)

Ověřeno ve 4. ročníku. Pro děti s podpůrnými opatřeními jsem vybrala jen ty nejzákladnější, které jsou snažší na přečtení - např. tulipán, česnek, narcis.

Jak jsem s materiálem pracovala?

  • Děti pracovaly ve skupině (po 4), nikoliv samostatně. Vybraly si text, který si v párovém čtení přečetly a našly obrázek, který odpovídá popisu. Nakonec přiřadily název. Skupina měla za úkol dát dokupy všech 12 hádanek.
  • Využily jsme na stanovišti, když jsme v přírodovědě měli téma JARNÍ ROSTLINY.

Další produkty od autora Tereza Vítková

123814
Matematika
2., 3.
Ostatní
Najdi stavbu, kterou si myslím podle zadaných indicií - propojení matematiky se čtením s porozuměním. Materiál obsahuje
40.00 Kč
119207
Český jazyk - gramatika
2.
Kolíčkování
Co materiál obsahuje? 80 kartiček se slovy na doplnění I/Í, Y/Ý po měkkých a tvrdých souhláskách + karty se slovy cizího
49.00 Kč
335583
Český jazyk
3., 4., 5.
Výzdoba třídy
Materiál obsahuje: 14 vlajek s VS po L (slovo + obrázek), vhodné k barevnému tisku na A5-A3 14 velkých karet s pozadím
50.00 Kč
258221
Informatika
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Výzdoba třídy
21 klávesových zkratek, které mohou pomoci dětem v hodinách INF při práci s počítačem Materiál obsahuje 21 klávesových
30.00 Kč
JARO - hádanky JARO - hádanky
Materiál obsahuje 12 obrázků jarních květin, 12 názvů a 12 popisů, které ale nejsou zcela zřejmé po přečtení prvních vět. Je to opravdu pro zdatnější čtenáře, kteří vnímají text a dokáží zachytit i drobnější "nápovědu", která je v textu. :) Ověřeno ve 4. ročníku. Pro děti s podpůrnými opatřeními jsem vybrala jen ty nejzákladnější, které jsou snažší na přečtení - např. tulipán, česnek, narcis. Jak jsem s materiálem pracovala? Děti pracovaly ve skupině (po 4), nikoliv samostatně. Vybraly si text, který si v párovém čtení přečetly a našly obrázek, který odpovídá popisu. Nakonec přiřadily název. Skupina měla za úkol dát dokupy všech 12 hádanek. Využily jsme na stanovišti, když jsme v přírodovědě měli téma JARNÍ ROSTLINY.
UUCZ-542609
Přírodověda>Prvouka>Ostatní>4.>5.
44.00