JARO - hádanky

Ročník:
Kategorie:
Počet stran:
12
Velikost: 7.16 MB
Typ souboru: zip
Prodávající Tereza Vítková
Nahráno:
Naposledy upraveno:
9. 4. 2024
Sdílet:

Materiál obsahuje 12 obrázků jarních květin, 12 názvů a 12 popisů, které ale nejsou zcela zřejmé po přečtení prvních vět. Je to opravdu pro zdatnější čtenáře, kteří vnímají text a dokáží zachytit i drobnější "nápovědu", která je v textu. :)

Ověřeno ve 4. ročníku. Pro děti s podpůrnými opatřeními jsem vybrala jen ty nejzákladnější, které jsou snažší na přečtení - např. tulipán, česnek, narcis.

Jak jsem s materiálem pracovala?

  • Děti pracovaly ve skupině (po 4), nikoliv samostatně. Vybraly si text, který si v párovém čtení přečetly a našly obrázek, který odpovídá popisu. Nakonec přiřadily název. Skupina měla za úkol dát dokupy všech 12 hádanek.
  • Využily jsme na stanovišti, když jsme v přírodovědě měli téma JARNÍ ROSTLINY.

Další produkty od autora Tereza Vítková

160360
Český jazyk
1.
Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka
Čtení slabik v pohybu ve třídě nebo venku, možnost diferenciace výuky čtení. Materiál obsahuje 2 sady stop: stopy pouze
30.00 Kč
335558
Český jazyk
3., 4., 5.
Výzdoba třídy
Materiál obsahuje: 14 vlajek s VS po M (slovo + obrázek), vhodné k barevnému tisku na A5-A3 14 velkých karet s pozadím
50.00 Kč
258221
Informatika
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Výzdoba třídy
21 klávesových zkratek, které mohou pomoci dětem v hodinách INF při práci s počítačem Materiál obsahuje 21 klávesových
30.00 Kč
157317
Nezařazené k předmětu
ZŠ – 1. STUPEŇ
Ostatní
Balíček LES - rozvrh hodin, přání do školního roku, záložky do knížky, cedulky "vítejte", obal na sešity. Vše v jednom
40.00 Kč
JARO - hádanky JARO - hádanky
Materiál obsahuje 12 obrázků jarních květin, 12 názvů a 12 popisů, které ale nejsou zcela zřejmé po přečtení prvních vět. Je to opravdu pro zdatnější čtenáře, kteří vnímají text a dokáží zachytit i drobnější "nápovědu", která je v textu. :) Ověřeno ve 4. ročníku. Pro děti s podpůrnými opatřeními jsem vybrala jen ty nejzákladnější, které jsou snažší na přečtení - např. tulipán, česnek, narcis. Jak jsem s materiálem pracovala? Děti pracovaly ve skupině (po 4), nikoliv samostatně. Vybraly si text, který si v párovém čtení přečetly a našly obrázek, který odpovídá popisu. Nakonec přiřadily název. Skupina měla za úkol dát dokupy všech 12 hádanek. Využily jsme na stanovišti, když jsme v přírodovědě měli téma JARNÍ ROSTLINY.
UUCZ-542609
Přírodověda>Prvouka>Ostatní>4.>5.
44.00