JARO - hádanky

Ročník:
Kategorie:
Počet stran:
12
Velikost: 7.16 MB
Typ souboru: zip
Prodávající Tereza Vítková
Nahráno:
Naposledy upraveno:
9. 4. 2024
Sdílet:

Materiál obsahuje 12 obrázků jarních květin, 12 názvů a 12 popisů, které ale nejsou zcela zřejmé po přečtení prvních vět. Je to opravdu pro zdatnější čtenáře, kteří vnímají text a dokáží zachytit i drobnější "nápovědu", která je v textu. :)

Ověřeno ve 4. ročníku. Pro děti s podpůrnými opatřeními jsem vybrala jen ty nejzákladnější, které jsou snažší na přečtení - např. tulipán, česnek, narcis.

Jak jsem s materiálem pracovala?

  • Děti pracovaly ve skupině (po 4), nikoliv samostatně. Vybraly si text, který si v párovém čtení přečetly a našly obrázek, který odpovídá popisu. Nakonec přiřadily název. Skupina měla za úkol dát dokupy všech 12 hádanek.
  • Využily jsme na stanovišti, když jsme v přírodovědě měli téma JARNÍ ROSTLINY.

Další produkty od autora Tereza Vítková

163764
Nezařazené k předmětu
ZŠ – 1. STUPEŇ
Výzdoba třídy
Při tvorbě společného plakátu potřebují děti plánovat, diskutovat, spolupracovat a dodržet vzájemně domluvená pravidla
45.00 Kč
631861
Nezařazené k předmětu
ZŠ – 1. STUPEŇ
Ostatní
Reflexe z prázdnin v podobě kooperativního obrazu. Při tvorbě společného plakátu potřebují děti plánovat, diskutovat
50.00 Kč
143744
Matematika
2., 3.
Ostatní
Běhací hra do matematiky, která procvičí základní početní operace sčítání, odčítání, násobení a dělení do 70. (primárně
40.00 Kč
542607
Přírodověda
3., 4., 5.
Ostatní
Informační karty o jarních květinách, badatelství - pozorování, proč kvetou na jaře tak brzy? Materiál obsahuje: 8 info
50.00 Kč
JARO - hádanky JARO - hádanky
Materiál obsahuje 12 obrázků jarních květin, 12 názvů a 12 popisů, které ale nejsou zcela zřejmé po přečtení prvních vět. Je to opravdu pro zdatnější čtenáře, kteří vnímají text a dokáží zachytit i drobnější "nápovědu", která je v textu. :) Ověřeno ve 4. ročníku. Pro děti s podpůrnými opatřeními jsem vybrala jen ty nejzákladnější, které jsou snažší na přečtení - např. tulipán, česnek, narcis. Jak jsem s materiálem pracovala? Děti pracovaly ve skupině (po 4), nikoliv samostatně. Vybraly si text, který si v párovém čtení přečetly a našly obrázek, který odpovídá popisu. Nakonec přiřadily název. Skupina měla za úkol dát dokupy všech 12 hádanek. Využily jsme na stanovišti, když jsme v přírodovědě měli téma JARNÍ ROSTLINY.
UUCZ-542609
Přírodověda>Prvouka>Ostatní>4.>5.
44.00