JARO - hádanky

Ročník:
Kategorie:
Počet stran:
12
Velikost: 7.16 MB
Typ souboru: zip
Prodávající Tereza Vítková
Nahráno:
Naposledy upraveno:
9. 4. 2024
Sdílet:

Materiál obsahuje 12 obrázků jarních květin, 12 názvů a 12 popisů, které ale nejsou zcela zřejmé po přečtení prvních vět. Je to opravdu pro zdatnější čtenáře, kteří vnímají text a dokáží zachytit i drobnější "nápovědu", která je v textu. :)

Ověřeno ve 4. ročníku. Pro děti s podpůrnými opatřeními jsem vybrala jen ty nejzákladnější, které jsou snažší na přečtení - např. tulipán, česnek, narcis.

Jak jsem s materiálem pracovala?

  • Děti pracovaly ve skupině (po 4), nikoliv samostatně. Vybraly si text, který si v párovém čtení přečetly a našly obrázek, který odpovídá popisu. Nakonec přiřadily název. Skupina měla za úkol dát dokupy všech 12 hádanek.
  • Využily jsme na stanovišti, když jsme v přírodovědě měli téma JARNÍ ROSTLINY.

Další produkty od autora Tereza Vítková

163868
Anglický jazyk
ZŠ – 1. STUPEŇ
Kalendář pro děti
Česko-anglický kalendář a počasí. Vhodné k aktivní výzdobě a výuce ročního období, měsíců, dnů v týdnu a aktuálního
40.00 Kč
157315
Nezařazené k předmětu
ZŠ – 1. STUPEŇ
Ostatní
Školní diář nebo úkolníček? A co když se k tomu přidá místo pro hodnocení/sebehodnocení, reflexe týdne nebo editovatelné
60.00 Kč
160360
Český jazyk
1.
Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka
Čtení slabik v pohybu ve třídě nebo venku, možnost diferenciace výuky čtení. Materiál obsahuje 2 sady stop: stopy pouze
30.00 Kč
202911
Anglický jazyk
3., 4., 5.
Já mám, kdo má
Halloweenský materiál vhodný do anglického jazyka - karty se slovíčky, hra Ja mám/Kdo má... ?; krátké čtení o svátku a
49.00 Kč
JARO - hádanky JARO - hádanky
Materiál obsahuje 12 obrázků jarních květin, 12 názvů a 12 popisů, které ale nejsou zcela zřejmé po přečtení prvních vět. Je to opravdu pro zdatnější čtenáře, kteří vnímají text a dokáží zachytit i drobnější "nápovědu", která je v textu. :) Ověřeno ve 4. ročníku. Pro děti s podpůrnými opatřeními jsem vybrala jen ty nejzákladnější, které jsou snažší na přečtení - např. tulipán, česnek, narcis. Jak jsem s materiálem pracovala? Děti pracovaly ve skupině (po 4), nikoliv samostatně. Vybraly si text, který si v párovém čtení přečetly a našly obrázek, který odpovídá popisu. Nakonec přiřadily název. Skupina měla za úkol dát dokupy všech 12 hádanek. Využily jsme na stanovišti, když jsme v přírodovědě měli téma JARNÍ ROSTLINY.
UUCZ-542609
Přírodověda>Prvouka>Ostatní>4.>5.
44.00