Moře - Postřehovka

Ročník:
Kategorie:
Počet stran:
12
Velikost: 24.92 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Jaroslav Pytlíček
Nahráno:
Naposledy upraveno:
29. 5. 2024
Sdílet:

Hra na postřeh, kdy úkolem je co nejrychleji najít stejný symbol na dvou kartách. Tematicky zaměřená na mořské živočichy.

V sadě je 31 kulatých oboustranných karet a přehledová kartička s názvy mořských živočichů.

Na každé kartě je šest různých obrázků a vždy dvě karty mají jeden obrázek stejný. Cílem je obrázek co nejrychleji najít a pojmenovat. 

Varianty hry:

  • Každý hráč dostane jednu kartu obrázky dolu a zbytek balíčku se dá do středu stolu obrázky nahoru. Všichni najednou otočí svou kartu a hledají společný symbol na středové a své kartě. Kdo jej nalezne jako první, dá středovou kartu na svou a hra pokračuje dál. Po dobrání balíčku hra končí a hráč s nejvíce kartami vyhrává.
  • Karty se rozdají mezi hráče kromě poslední, která se dá do středu stolu obrázky nahoru. Hráči si dají balíčky před sebe a všichni najednou otočí vrchní kartu. Kdo první pojmenuje společný symbol na své a středové kartě, dá svou kartu doprostřed stolu a otočí další kartu ve svém balíčku. Hra pokračuje plynule dál. Vyhrává hráč, který se jako první zbaví všech svých karet.
  • Hráči natáhnou ruku a každý dostane jednu kartu. Poté své karty otočí a musí najít společný symbol na své a protihráčově kartě. Kdo jej nalezne jako první, dá svou kartu protihráči. Kolo končí, když všechny karty zůstanou v ruce jednomu hráči. Poté se rozdají karty znovu a začíná další kolo. Hráč s největším počtem karet prohrává.
  • Karty se rozdají mezi hráče kromě poslední, která se dá do středu stolu obrázky nahoru. Hráči musí najít společný symbol na středové a své či protihráčově kartě. Kdo jej nalezne jako první, kartu si ponechá, ale středovou nechá na místě. Poté, co jsou všechny karty sebrány, středová se umístí dospod balíčku a rozdává se nové kolo. Když se dobere balíček, hra končí. Hráč s nejvíce kartami vyhrává.

Další produkty od autora Jaroslav Pytlíček

209190
Dějepis
4., 5., 6.
Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka
Šifrovací hra a přehledové karty tematicky zaměřeno na 17. listopad 1989 a sametovou revoluci. Stezka obsahuje 15 listů
135.00 Kč
820
Přírodověda
MŠ - předškoláci, 1., 2., 3., 4., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Aktivita zaměřená na rozlišování jednotlivých smyslů - sluch, chuť, zrak, čich a hmat. Obsahem je 30 obrázků a třídící
125.00 Kč
17704
Vlastivěda
5., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Projekty
Součástí aktivity jsou třísložkové karty a mapa světa. Světadíly mají barvu dle montessori kódování. Každý světadíl má
175.00 Kč
231028
Nezařazené k předmětu
Školní družina, ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Kalendář pro děti
Přehled 20 významných dnů slavených či připomínaných v České republice. Každý den je ve formě plakátu A4 a obsahuje
135.00 Kč
Moře - Postřehovka Moře - Postřehovka
Hra na postřeh, kdy úkolem je co nejrychleji najít stejný symbol na dvou kartách. Tematicky zaměřená na mořské živočichy. V sadě je 31 kulatých oboustranných karet a přehledová kartička s názvy mořských živočichů. Na každé kartě je šest různých obrázků a vždy dvě karty mají jeden obrázek stejný. Cílem je obrázek co nejrychleji najít a pojmenovat.  Varianty hry: Každý hráč dostane jednu kartu obrázky dolu a zbytek balíčku se dá do středu stolu obrázky nahoru. Všichni najednou otočí svou kartu a hledají společný symbol na středové a své kartě. Kdo jej nalezne jako první, dá středovou kartu na svou a hra pokračuje dál. Po dobrání balíčku hra končí a hráč s nejvíce kartami vyhrává. Karty se rozdají mezi hráče kromě poslední, která se dá do středu stolu obrázky nahoru. Hráči si dají balíčky před sebe a všichni najednou otočí vrchní kartu. Kdo první pojmenuje společný symbol na své a středové kartě, dá svou kartu doprostřed stolu a otočí další kartu ve svém balíčku. Hra pokračuje plynule dál. Vyhrává hráč, který se jako první zbaví všech svých karet. Hráči natáhnou ruku a každý dostane jednu kartu. Poté své karty otočí a musí najít společný symbol na své a protihráčově kartě. Kdo jej nalezne jako první, dá svou kartu protihráči. Kolo končí, když všechny karty zůstanou v ruce jednomu hráči. Poté se rozdají karty znovu a začíná další kolo. Hráč s největším počtem karet prohrává. Karty se rozdají mezi hráče kromě poslední, která se dá do středu stolu obrázky nahoru. Hráči musí najít společný symbol na středové a své či protihráčově kartě. Kdo jej nalezne jako první, kartu si ponechá, ale středovou nechá na místě. Poté, co jsou všechny karty sebrány, středová se umístí dospod balíčku a rozdává se nové kolo. Když se dobere balíček, hra končí. Hráč s nejvíce kartami vyhrává.
UUCZ-149050
Přírodověda>Prvouka>Postřehovky>2.>3.>🏖️ Prázdniny>🐾 Živočichové
80.00