OBOJŽIVELNÍCI, PLAZI - pexeso (30 druhů)

Kategorie:
Počet stran:
17
Velikost: 28.65 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Marie Daňková
Nahráno:
Naposledy upraveno:
7. 5. 2023
Sdílet:
  • 30 druhů obojživelníků a plazů, 30 dvojic pexesa
  • PDF formát, připraveno k tisku
  • obsahuje metodiku s tipy do výuky

 

Kromě opakovací aktivity, rozcvičky nebo hry na procvičení tématu, je možné použít pexesové karty i následujícím způsobem:

·      Každé dítě dostane jednu kartu a hledá si k sobě dvojici (rozřazovací aktivita).

·      Děti si vytáhnou dvě náhodné karty a porovnávají je (co mají společného a co rozdílného).

·      Děti třídí kartičky pexesa podle zadaných kritérií (kde se živočich vyskytuje, co je jeho potrava…), případně si mohou kritéria pro třízení vymýšlet.

·      Děti řadí kartičky pexesa podle kritérií (od nejmenšího po největší, od nejčastěji se vyskytujícího...).

·      Děti si vytáhnou kartičku a popíší živočicha na ní (podle svých znalostí), ostatní hádají.

Další produkty od autora Marie Daňková

862519
Matematika
SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Početní labyrint - celá čísla děti trénují sčítání a odčítání celých čísel trénink orientace (sleduji šipku, kam počítám
30.00 Kč
315850
Fyzika
ZŠ – 2. STUPEŇ
Přípravy hodiny/lekce
JEDNOTKY DÉLKY A STATISTIK - připravená lekce na 4-6 vyučovacích hodin - vhodné pro třídu nebo větší skupinu, ale lze
80.00 Kč
156193
Matematika
ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Dělení desetinných čísel - selfcorrecting karty - 24 oboustranných karet (příklad dělení desetinných čísel + výsledek) -
30.00 Kč
124589
Matematika
6., 7., 8., 9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Skládačky
DRUHÁ MOCNINA - dvojice srdce PDF formát, včetně metodiky 16 dvojic k přiřazení, připraveno pro tisk Vhodná aktivita na
30.00 Kč
OBOJŽIVELNÍCI, PLAZI - pexeso (30 druhů) OBOJŽIVELNÍCI, PLAZI - pexeso (30 druhů)
30 druhů obojživelníků a plazů, 30 dvojic pexesa PDF formát, připraveno k tisku obsahuje metodiku s tipy do výuky   Kromě opakovací aktivity, rozcvičky nebo hry na procvičení tématu, je možné použít pexesové karty i následujícím způsobem: ·      Každé dítě dostane jednu kartu a hledá si k sobě dvojici (rozřazovací aktivita). ·      Děti si vytáhnou dvě náhodné karty a porovnávají je (co mají společného a co rozdílného). ·      Děti třídí kartičky pexesa podle zadaných kritérií (kde se živočich vyskytuje, co je jeho potrava…), případně si mohou kritéria pro třízení vymýšlet. ·      Děti řadí kartičky pexesa podle kritérií (od nejmenšího po největší, od nejčastěji se vyskytujícího...). ·      Děti si vytáhnou kartičku a popíší živočicha na ní (podle svých znalostí), ostatní hádají.
UUCZ-304970
Přírodověda>Prvouka>Pexeso>ZŠ – 1. STUPEŇ>ZŠ – 2. STUPEŇ>🐾 Živočichové>🐸 Obojživelníci (žáby, ...)>🦎 Plazi
30.00