OBOJŽIVELNÍCI, PLAZI - pexeso (30 druhů)

Kategorie:
Počet stran:
17
Velikost: 28.65 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Marie Daňková
Nahráno:
Naposledy upraveno:
7. 5. 2023
Sdílet:
  • 30 druhů obojživelníků a plazů, 30 dvojic pexesa
  • PDF formát, připraveno k tisku
  • obsahuje metodiku s tipy do výuky

 

Kromě opakovací aktivity, rozcvičky nebo hry na procvičení tématu, je možné použít pexesové karty i následujícím způsobem:

·      Každé dítě dostane jednu kartu a hledá si k sobě dvojici (rozřazovací aktivita).

·      Děti si vytáhnou dvě náhodné karty a porovnávají je (co mají společného a co rozdílného).

·      Děti třídí kartičky pexesa podle zadaných kritérií (kde se živočich vyskytuje, co je jeho potrava…), případně si mohou kritéria pro třízení vymýšlet.

·      Děti řadí kartičky pexesa podle kritérií (od nejmenšího po největší, od nejčastěji se vyskytujícího...).

·      Děti si vytáhnou kartičku a popíší živočicha na ní (podle svých znalostí), ostatní hádají.

Další produkty od autora Marie Daňková

358039
Matematika
ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
ÚNIKOVKA se zlomky - určování části z celku děti si procvičují zlomky - určování části z celku děti trénují komunikaci a
45.00 Kč
279840
Přírodověda
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pexeso
32 druhů živočichů, 32 dvojic pexesa PDF formát, připraveno k tisku obsahuje metodiku s tipy do výuky Kromě opakovací
30.00 Kč
595857
Matematika
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Matematické pojmy obsahuje karet s matematickými pojmy geometrie i aritmetika děti mohou pojem na kartě popisovat /
30.00 Kč
252429
Matematika
ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Slovní úlohy - přímá a nepřímá úměrnost 20 karet se slovními úlohami přímá a nepřímá úměrnost správné řešení metodika s
30.00 Kč
OBOJŽIVELNÍCI, PLAZI - pexeso (30 druhů) OBOJŽIVELNÍCI, PLAZI - pexeso (30 druhů)
30 druhů obojživelníků a plazů, 30 dvojic pexesa PDF formát, připraveno k tisku obsahuje metodiku s tipy do výuky   Kromě opakovací aktivity, rozcvičky nebo hry na procvičení tématu, je možné použít pexesové karty i následujícím způsobem: ·      Každé dítě dostane jednu kartu a hledá si k sobě dvojici (rozřazovací aktivita). ·      Děti si vytáhnou dvě náhodné karty a porovnávají je (co mají společného a co rozdílného). ·      Děti třídí kartičky pexesa podle zadaných kritérií (kde se živočich vyskytuje, co je jeho potrava…), případně si mohou kritéria pro třízení vymýšlet. ·      Děti řadí kartičky pexesa podle kritérií (od nejmenšího po největší, od nejčastěji se vyskytujícího...). ·      Děti si vytáhnou kartičku a popíší živočicha na ní (podle svých znalostí), ostatní hádají.
UUCZ-304970
Přírodověda>Prvouka>Pexeso>ZŠ – 1. STUPEŇ>ZŠ – 2. STUPEŇ>🐾 Živočichové>🐸 Obojživelníci (žáby, ...)>🦎 Plazi
30.00