FISH - memory game (30 species)

Kategorie:
Počet stran:
17
Velikost: 24.2 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Marie Daňková
Nahráno:
Naposledy upraveno:
15. 5. 2023
Sdílet:
  • 30 druhů paryb a ryb, 30 dvojic pexesa
  • PDF formát, připraveno k tisku
  • obsahuje metodiku s tipy do výuky

 

Kromě opakovací aktivity, rozcvičky nebo hry na procvičení tématu, je možné použít pexesové karty i následujícím způsobem:

·      Každé dítě dostane jednu kartu a hledá si k sobě dvojici (rozřazovací aktivita).

·      Děti si vytáhnou dvě náhodné karty a porovnávají je (co mají společného a co rozdílného).

·      Děti třídí kartičky pexesa podle zadaných kritérií (kde se živočich vyskytuje, co je jeho potrava…), případně si mohou kritéria pro třízení vymýšlet.

·      Děti řadí kartičky pexesa podle kritérií (od nejmenšího po největší, od nejčastěji se vyskytujícího...).

·      Děti si vytáhnou kartičku a popíší živočicha na ní (podle svých znalostí), ostatní hádají.

Další produkty od autora Marie Daňková

156494
Matematika
ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Sčítání desetinných čísel - hledej dvojice - 18 dvojic (příklad + výsledek) - včetně metodiky a tipů na použití v hodině
30.00 Kč
143488
Matematika
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Domino
Rozpoznávání zlomků - 36 karet domina včetně metodiky a tipů na použití v hodině možné použít na zopakování a procvičení
30.00 Kč
125053
Fyzika
6., 7., 8., 9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Já mám, kdo má
Já mám, kdo má - převody jednotek obsahu 3 strany v PDF, 18 karet obsahuje metodiku Možné použít na začátek hodiny jako
30.00 Kč
707316
Biologie
ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Tvrzení - hmyz karty s tvrzením o hmyzu děti určují, které jsou pravdivé a které ne rychlá kontrola na druhé straně
33.00 Kč
FISH - memory game (30 species) FISH - memory game (30 species)
30 druhů paryb a ryb, 30 dvojic pexesa PDF formát, připraveno k tisku obsahuje metodiku s tipy do výuky   Kromě opakovací aktivity, rozcvičky nebo hry na procvičení tématu, je možné použít pexesové karty i následujícím způsobem: ·      Každé dítě dostane jednu kartu a hledá si k sobě dvojici (rozřazovací aktivita). ·      Děti si vytáhnou dvě náhodné karty a porovnávají je (co mají společného a co rozdílného). ·      Děti třídí kartičky pexesa podle zadaných kritérií (kde se živočich vyskytuje, co je jeho potrava…), případně si mohou kritéria pro třízení vymýšlet. ·      Děti řadí kartičky pexesa podle kritérií (od nejmenšího po největší, od nejčastěji se vyskytujícího...). ·      Děti si vytáhnou kartičku a popíší živočicha na ní (podle svých znalostí), ostatní hádají.
UUCZ-308804
Anglický jazyk>CLIL>Přírodověda>Pexeso>ZŠ – 1. STUPEŇ>ZŠ – 2. STUPEŇ>🐾 Živočichové>🐟 Ryby
30.00