FISH - memory game (30 species)

Kategorie:
Počet stran:
17
Velikost: 24.2 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
15. 5. 2023
Sdílet:
  • 30 druhů paryb a ryb, 30 dvojic pexesa
  • PDF formát, připraveno k tisku
  • obsahuje metodiku s tipy do výuky

 

Kromě opakovací aktivity, rozcvičky nebo hry na procvičení tématu, je možné použít pexesové karty i následujícím způsobem:

·      Každé dítě dostane jednu kartu a hledá si k sobě dvojici (rozřazovací aktivita).

·      Děti si vytáhnou dvě náhodné karty a porovnávají je (co mají společného a co rozdílného).

·      Děti třídí kartičky pexesa podle zadaných kritérií (kde se živočich vyskytuje, co je jeho potrava…), případně si mohou kritéria pro třízení vymýšlet.

·      Děti řadí kartičky pexesa podle kritérií (od nejmenšího po největší, od nejčastěji se vyskytujícího...).

·      Děti si vytáhnou kartičku a popíší živočicha na ní (podle svých znalostí), ostatní hádají.

Další produkty od autora Marie Daňková

121280
Matematika
6., 7., 8., 9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
DESETINNÁ ČÍSLA - odčítání sestavování příkladů - kartičková hra Děti sestavují příklady z jednotlivých částí tak, aby
30.00 Kč
124943
Matematika
6., 7., 8., 9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Skládačky
HLEDÁNÍ ČTVEŘICE - sčítání desetinných čísel 3 strany v PDF formátu 32 kartiček k přiřazení do čtveřic Možné použít na
30.00 Kč
306471
Anglický jazyk
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Třísložkové karty
Třísložkové karty - REPTILES, AMPHIBIANS 30 druhů plazů a obojživelníků děti přiřazují obrázek k názvu možná samostatná
49.00 Kč
603055
Biologie
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Stopy zvířat - najdi dvojici Děti hledají správné dvojice (název zvířete + jeho stopa) Možná práce samostatně, ve
25.00 Kč
FISH - memory game (30 species) FISH - memory game (30 species)
30 druhů paryb a ryb, 30 dvojic pexesa PDF formát, připraveno k tisku obsahuje metodiku s tipy do výuky   Kromě opakovací aktivity, rozcvičky nebo hry na procvičení tématu, je možné použít pexesové karty i následujícím způsobem: ·      Každé dítě dostane jednu kartu a hledá si k sobě dvojici (rozřazovací aktivita). ·      Děti si vytáhnou dvě náhodné karty a porovnávají je (co mají společného a co rozdílného). ·      Děti třídí kartičky pexesa podle zadaných kritérií (kde se živočich vyskytuje, co je jeho potrava…), případně si mohou kritéria pro třízení vymýšlet. ·      Děti řadí kartičky pexesa podle kritérií (od nejmenšího po největší, od nejčastěji se vyskytujícího...). ·      Děti si vytáhnou kartičku a popíší živočicha na ní (podle svých znalostí), ostatní hádají.
UUCZ-308804
Anglický jazyk>CLIL>Přírodověda>Pexeso>ZŠ – 1. STUPEŇ>ZŠ – 2. STUPEŇ>🐾 Živočichové>🐟 Ryby
30.00