AMPHIBIANS, REPTILES - memory game (30 species)

Kategorie:
Počet stran:
17
Velikost: 28.66 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Marie Daňková
Nahráno:
Naposledy upraveno:
11. 5. 2023
Sdílet:
  • 30 druhů plazů a obojživelníků, 30 dvojic pexesa
  • PDF formát, připraveno k tisku
  • obsahuje metodiku s tipy do výuky

 

Kromě opakovací aktivity, rozcvičky nebo hry na procvičení tématu, je možné použít pexesové karty i následujícím způsobem:

·      Každé dítě dostane jednu kartu a hledá si k sobě dvojici (rozřazovací aktivita).

·      Děti si vytáhnou dvě náhodné karty a porovnávají je (co mají společného a co rozdílného).

·      Děti třídí kartičky pexesa podle zadaných kritérií (kde se živočich vyskytuje, co je jeho potrava…), případně si mohou kritéria pro třízení vymýšlet.

·      Děti řadí kartičky pexesa podle kritérií (od nejmenšího po největší, od nejčastěji se vyskytujícího...).

·      Děti si vytáhnou kartičku a popíší živočicha na ní (podle svých znalostí), ostatní hádají.

Další produkty od autora Marie Daňková

221634
Matematika
4., 5., 6., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Přirozená čísla - písemné dělení 20 karet na procvičení, obsahuje správné výsledky PDF formát, připraveno k tisku včetně
30.00 Kč
332176
Matematika
ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Pracovní listy - poměr sada pracovních listů připraveno k tisku černobílý tisk obsahuje výsledky PDF formát děti si
30.00 Kč
259092
Matematika
ZŠ – 2. STUPEŇ
Skládačky
VYTVOŘ SRDCE: hledání čtveřice - základní početní operace s desetinnými čísly 12 srdcí - každé rozdělené do 4 částí (48
30.00 Kč
709099
Biologie
ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Tvrzení - obojživelníci karty s tvrzením o obojživelnících děti určují, které jsou pravdivé a které ne rychlá kontrola
33.00 Kč
AMPHIBIANS, REPTILES - memory game (30 species) AMPHIBIANS, REPTILES - memory game (30 species)
30 druhů plazů a obojživelníků, 30 dvojic pexesa PDF formát, připraveno k tisku obsahuje metodiku s tipy do výuky   Kromě opakovací aktivity, rozcvičky nebo hry na procvičení tématu, je možné použít pexesové karty i následujícím způsobem: ·      Každé dítě dostane jednu kartu a hledá si k sobě dvojici (rozřazovací aktivita). ·      Děti si vytáhnou dvě náhodné karty a porovnávají je (co mají společného a co rozdílného). ·      Děti třídí kartičky pexesa podle zadaných kritérií (kde se živočich vyskytuje, co je jeho potrava…), případně si mohou kritéria pro třízení vymýšlet. ·      Děti řadí kartičky pexesa podle kritérií (od nejmenšího po největší, od nejčastěji se vyskytujícího...). ·      Děti si vytáhnou kartičku a popíší živočicha na ní (podle svých znalostí), ostatní hádají.
UUCZ-306470
Biologie>CLIL>Přírodověda>Pexeso>ZŠ – 1. STUPEŇ>ZŠ – 2. STUPEŇ>🐾 Živočichové>🐸 Obojživelníci (žáby, ...)>🦎 Plazi
30.00