Opakování z přírodovědy

Předmět:
Ročník:
Kategorie:
Počet stran:
13
Velikost: 6.44 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
22. 8. 2024
Sdílet:

Jsem zvyklá dávat žákům v 5. třídě už rozdílné typy cvičení. Defacto jsou stejné, jen jsou určitým způsobem přeházené nebo modifikované. Máme domluvu s 2. stupněm, kteří v tomto modelu písemky píší. 

 

Jedná se o testy A a B, které jsou pro žáky bez obtíží a dávám je vždy do jedné lavice (ve třídě mám i hnízda - dávám testy křížem, pokud mi v nich nesedí někdo s PO)

 

Žákům s PO dávám zadání D, které je uzpůsobeno jejich potřebám tak, aby se docílilo podobného časového odevzdávání. 

 

Do testů dávám i BONUSOVKY – u těch je zcela na žácích, zda je doplní, pokud jsou však celé správně, zlepšuje jim vypracování známku ve chvíli, kdy se jim něco nepovede. Pokud mají správně test i bonus, dostávají dvě známky. 

 

Vždy žákům dopředu říkám, co mají předem čekat, mým cílem není nachytat je, mým cílem je, aby prokázali, jak se naučili kriticky přemýšlet. 

 

Je dobré se jich i na závěr zeptat v reflektivním kruhu, jak práce probíhala, zda bylo něco, co je překvapilo, nebo zda bylo něco, co by pro příště zlepšili. Tím se snažím vždy svoji další práci zlepšit. 

Další produkty od autora Kateřina Doležalová - Educaty

620507
Český jazyk
1., 2., 3.
Pracovní listy
Práce je koncipována jako PRÁCE NA STANOVIŠTÍCH Jedná se o stanoviště matematiky spojené s psaním –žáci počítají, čtou a
45.00 Kč
Opakování z přírodovědy Opakování z přírodovědy
Jsem zvyklá dávat žákům v 5. třídě už rozdílné typy cvičení. Defacto jsou stejné, jen jsou určitým způsobem přeházené nebo modifikované. Máme domluvu s 2. stupněm, kteří v tomto modelu písemky píší.  Jedná se o testy A a B, které jsou pro žáky bez obtíží a dávám je vždy do jedné lavice (ve třídě mám i hnízda - dávám testy křížem, pokud mi v nich nesedí někdo s PO) Žákům s PO dávám zadání D, které je uzpůsobeno jejich potřebám tak, aby se docílilo podobného časového odevzdávání.  Do testů dávám i BONUSOVKY – u těch je zcela na žácích, zda je doplní, pokud jsou však celé správně, zlepšuje jim vypracování známku ve chvíli, kdy se jim něco nepovede. Pokud mají správně test i bonus, dostávají dvě známky.  Vždy žákům dopředu říkám, co mají předem čekat, mým cílem není nachytat je, mým cílem je, aby prokázali, jak se naučili kriticky přemýšlet.  Je dobré se jich i na závěr zeptat v reflektivním kruhu, jak práce probíhala, zda bylo něco, co je překvapilo, nebo zda bylo něco, co by pro příště zlepšili. Tím se snažím vždy svoji další práci zlepšit. 
UUCZ-620492
Přírodověda>Testy a písemky>5.>6.>Lidské tělo
45.00