Zimní stopování - Demonstrační karty

Zimní stopování - Demonstrační karty
Část souboru Zimní stopování - Celá sada
Celkem získáte 20 karet velikosti A4 + 2 informační karty s textem ke stopování a stopám obecně. 
Na kartách najdete zvířata s jejich rodovým a druhovým jménem a také jejich stopu: liška, medvěd, jezevec, kuna, srnec, jelen, kos, vrána, vlk, bobr, ondatra, sýkora, vydra, veverka, zajíc, prase, bažant, mýval, labuť a kachna

Karty lze využít jako klasické demonstrační karty k povídání. Také jako předlohu pro kreslení či malování, ale i pro modelování z plastelíny. Můžete je využít na nástěnku nebo k vyprávění příběhů. Možnosti využití jsou zkrátka čistě na vás a na dětské fantazii. 

Výukový potenciál souboru: 
Tento soubor má výukový charakter v souladu s RVP PV s jehož pomocí můžete v rámci předškolního vzdělávání plnit vzdělávací cíle v rámci vzdělávacích rozvojových oblastí. 
Příklad kompetencí
- Díky obecnému i konkrétnímu povídání získá dítě elementární poznatky o světě lidí, přírody a především zvířat, které dítě obklopují, o jejich rozmanitostech a proměnách; dítě se orientuje v prostředí, ve kterém žije a zajímá se i okolí - v tomto případě vesmír
- Při poslechu si dítě klade otázky a hledá na ně odpovědi, aktivně si všímá drobností a zvláštností jednotlivých zvířat, chce  porozumět věcem, jevům a dějům, o kterých poslouchá; poznává, že se může mnohému naučit
- Díky poslechu o zvířatech, hvězdách či kosmonautech dítě průběžně rozšiřuje svou slovní zásobu a aktivně ji používá k dokonalejší komunikaci s okolím

Příklad cílů
- Povídání s kartami v komunitním kruhu vede k rozvoji řečových schopností a jazykových dovedností receptivních (vnímání, naslouchání, porozumění) i produktivních (výslovnosti, vytváření pojmů, mluvního projevu, vyjadřování)
- Dítě si získáváním nových informací a převáděním některých z nich do praktické podoby vytváří základy pro práci s načerpanými informacemi 
- Rozvoj a kultivace mravního i estetického vnímání, cítění a prožívání nastává při poslechu i procházení jednotlivých obrázků

Tisk je ideální ve velikosti A4, ale obrázky ani na papíru A5 zcela nezaniknou. Obrázky jsou vysoce kvalitní a je dobré je tisknout ve fotorežimu a dále i laminovat.

Další produkty od autora Petra Miklová - Materiálovník

432434
Prvouka
Batole (1 - 3 roky), MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, ZŠ – 1. STUPEŇ
Omalovánky
Mikulášské šablony Tento mini materiál je souborem celkem 3 šablon s kraťučkým návodem - i když určitě nebude ani
0.00 Kč
337558
Prvouka
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, ZŠ – 1. STUPEŇ
Pexeso
Malovaný podzim - Pexesa Pexesa jsou částí souboru Malovaný podzim - Celá sada. První pexeso je pexeso klasické, tedy
35.00 Kč
546687
Prvouka
Batole (1 - 3 roky), MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, ZŠ – 1. STUPEŇ
Omalovánky
Obří hledací omalovánka - Čarodějnická Jedná se o omalovánku, která je složena z 9 stran velikosti A4. Tato je ale navíc
40.00 Kč
224157
Výtvarná výchova
Batole (1 - 3 roky), MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, ZŠ – 1. STUPEŇ
Výzdoba třídy
Soubor těchto vánočních ozdob byl vytvořen pro tvořivé děti a prázdné vánoční stromečky. Materiál je složen ze dvou
35.00 Kč
Zimní stopování - Demonstrační karty Zimní stopování - Demonstrační karty
Zimní stopování - Demonstrační karty Část souboru Zimní stopování - Celá sada Celkem získáte 20 karet velikosti A4 + 2 informační karty s textem ke stopování a stopám obecně.  Na kartách najdete zvířata s jejich rodovým a druhovým jménem a také jejich stopu: liška, medvěd, jezevec, kuna, srnec, jelen, kos, vrána, vlk, bobr, ondatra, sýkora, vydra, veverka, zajíc, prase, bažant, mýval, labuť a kachnaKarty lze využít jako klasické demonstrační karty k povídání. Také jako předlohu pro kreslení či malování, ale i pro modelování z plastelíny. Můžete je využít na nástěnku nebo k vyprávění příběhů. Možnosti využití jsou zkrátka čistě na vás a na dětské fantazii. Výukový potenciál souboru:  Tento soubor má výukový charakter v souladu s RVP PV s jehož pomocí můžete v rámci předškolního vzdělávání plnit vzdělávací cíle v rámci vzdělávacích rozvojových oblastí.  Příklad kompetencí - Díky obecnému i konkrétnímu povídání získá dítě elementární poznatky o světě lidí, přírody a především zvířat, které dítě obklopují, o jejich rozmanitostech a proměnách; dítě se orientuje v prostředí, ve kterém žije a zajímá se i okolí - v tomto případě vesmír - Při poslechu si dítě klade otázky a hledá na ně odpovědi, aktivně si všímá drobností a zvláštností jednotlivých zvířat, chce  porozumět věcem, jevům a dějům, o kterých poslouchá; poznává, že se může mnohému naučit - Díky poslechu o zvířatech, hvězdách či kosmonautech dítě průběžně rozšiřuje svou slovní zásobu a aktivně ji používá k dokonalejší komunikaci s okolím Příklad cílů - Povídání s kartami v komunitním kruhu vede k rozvoji řečových schopností a jazykových dovedností receptivních (vnímání, naslouchání, porozumění) i produktivních (výslovnosti, vytváření pojmů, mluvního projevu, vyjadřování) - Dítě si získáváním nových informací a převáděním některých z nich do praktické podoby vytváří základy pro práci s načerpanými informacemi  - Rozvoj a kultivace mravního i estetického vnímání, cítění a prožívání nastává při poslechu i procházení jednotlivých obrázků Tisk je ideální ve velikosti A4, ale obrázky ani na papíru A5 zcela nezaniknou. Obrázky jsou vysoce kvalitní a je dobré je tisknout ve fotorežimu a dále i laminovat.
UUCZ-440386
Přírodověda>Prvouka>Nezařazené k předmětu>Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka>Výzdoba třídy>Ostatní>Batole (1 - 3 roky)>MŠ>Školní družina>MŠ - předškoláci>ZŠ – 1. STUPEŇ>❄️ Zima>🐾 Živočichové>🦅 Ptáci>🐻 Savci
45.00