Zimní stopování - Informační stopovačka

Zimní stopování - Informační stopovačka
Část souboru Zimní stopování - Celá sada
Celkem získáte 30 stran, na kterých najdete: 20 karet s obrázky zvířat + 20 karet s obrázky zvířat a jejich názvem, 20 příslušných stop zvířat + 20 karet se stopami i názvem zvířete, 20 informačních karet k jednotlivým zvířatům (název, řád, velikost, váha, výskyt, potrava, doba aktivity, zajímavost), 2 obecné informační karty ke stopování, 1 zadní stranu pro tisk a seznamovou kartu se všemi zvířaty.

Na kartách jsou: liška, medvěd, jezevec, kuna, srnec, jelen, kos, vrána, vlk, bobr, ondatra, sýkora, vydra, veverka, zajíc, prase, bažant, mýval, labuť a kachna

Jak si karty dáte dohromady, je už zcela na vás. Můžete si slepit zvíře s textem se stopou nebo i naopak, zvíře bez textu dát dohromady s informacemi, stopy s textem hodit na kroužek a nosit v kapse na procházku nebo si to všelijak nakombinovat :) 

Výukový potenciál souboru: 
Tento soubor má výukový charakter v souladu s RVP PV s jehož pomocí můžete v rámci předškolního vzdělávání plnit vzdělávací cíle v rámci vzdělávacích rozvojových oblastí. 
Příklad kompetencí
- Díky obecnému i konkrétnímu povídání získá dítě elementární poznatky o přírodě v zimním období a především o zvířatech, která můžeme v zimě potkat, dítě se orientuje v prostředí, ve kterém žije
- Při poslechu si dítě klade otázky a hledá na ně odpovědi, aktivně si všímá drobností a zvláštností jednotlivých zvířat, chce  porozumět věcem, jevům a dějům, o kterých poslouchá; poznává, že se může mnohému naučit
- Díky poslechu o zvířatech, která třeba běžně dítě nepotkává si průběžně rozšiřuje svou slovní zásobu a aktivně ji používá k dokonalejší komunikaci s okolím

Příklad cílů
- Povídání s kartami v komunitním kruhu vede k rozvoji řečových schopností a jazykových dovedností receptivních (vnímání, naslouchání, porozumění) i produktivních (výslovnosti, vytváření pojmů, mluvního projevu, vyjadřování)
- Dítě si získáváním nových informací a převáděním si některých z nich do praktické podoby vytváří základy pro práci s načerpanými informacemi
- Rozvoj a kultivace mravního i estetického vnímání, cítění a prožívání nastává při poslechu i procházení jednotlivých obrázků

Tisk je ideální ve velikosti A4, ale obrázky ani na papíru A5 zcela nezaniknou. Obrázky jsou vysoce kvalitní a je dobré je tisknout ve fotorežimu a dále i laminovat.

Další produkty od autora Petra Miklová - Materiálovník

546675
Přírodověda
Batole (1 - 3 roky), MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci
Omalovánky
Obří hledací omalovánka - Den Země Jedná se o omalovánku, která je složena z 9 stran velikosti A4. Tato je ale navíc
40.00 Kč
231449
Prvouka
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, ZŠ – 1. STUPEŇ
Kalendář pro děti
Lednový pranostikář je souborem ručně malovaných pranostik na každý den v měsíci. Obsahuje 31 karet s pranostikami a
75.00 Kč
511531
Prvouka
Batole (1 - 3 roky), MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci
Pracovní listy
Tematická příprava: Jak to bylo s Moranou Příprava je složena celkem ze 20 stran textu, které doplňuje dalších 50 stran
225.00 Kč
235665
Nezařazené k předmětu
Batole (1 - 3 roky), MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Masopustní hledačka Soubor tématicky k masopustu je zaměřen na zrakové vnímání, které dítě procvičuje hledáním
65.00 Kč
Zimní stopování - Informační stopovačka Zimní stopování - Informační stopovačka
Zimní stopování - Informační stopovačka Část souboru Zimní stopování - Celá sada Celkem získáte 30 stran, na kterých najdete: 20 karet s obrázky zvířat + 20 karet s obrázky zvířat a jejich názvem, 20 příslušných stop zvířat + 20 karet se stopami i názvem zvířete, 20 informačních karet k jednotlivým zvířatům (název, řád, velikost, váha, výskyt, potrava, doba aktivity, zajímavost), 2 obecné informační karty ke stopování, 1 zadní stranu pro tisk a seznamovou kartu se všemi zvířaty. Na kartách jsou: liška, medvěd, jezevec, kuna, srnec, jelen, kos, vrána, vlk, bobr, ondatra, sýkora, vydra, veverka, zajíc, prase, bažant, mýval, labuť a kachna Jak si karty dáte dohromady, je už zcela na vás. Můžete si slepit zvíře s textem se stopou nebo i naopak, zvíře bez textu dát dohromady s informacemi, stopy s textem hodit na kroužek a nosit v kapse na procházku nebo si to všelijak nakombinovat :)  Výukový potenciál souboru:  Tento soubor má výukový charakter v souladu s RVP PV s jehož pomocí můžete v rámci předškolního vzdělávání plnit vzdělávací cíle v rámci vzdělávacích rozvojových oblastí.  Příklad kompetencí - Díky obecnému i konkrétnímu povídání získá dítě elementární poznatky o přírodě v zimním období a především o zvířatech, která můžeme v zimě potkat, dítě se orientuje v prostředí, ve kterém žije - Při poslechu si dítě klade otázky a hledá na ně odpovědi, aktivně si všímá drobností a zvláštností jednotlivých zvířat, chce  porozumět věcem, jevům a dějům, o kterých poslouchá; poznává, že se může mnohému naučit - Díky poslechu o zvířatech, která třeba běžně dítě nepotkává si průběžně rozšiřuje svou slovní zásobu a aktivně ji používá k dokonalejší komunikaci s okolím Příklad cílů - Povídání s kartami v komunitním kruhu vede k rozvoji řečových schopností a jazykových dovedností receptivních (vnímání, naslouchání, porozumění) i produktivních (výslovnosti, vytváření pojmů, mluvního projevu, vyjadřování) - Dítě si získáváním nových informací a převáděním si některých z nich do praktické podoby vytváří základy pro práci s načerpanými informacemi - Rozvoj a kultivace mravního i estetického vnímání, cítění a prožívání nastává při poslechu i procházení jednotlivých obrázků Tisk je ideální ve velikosti A4, ale obrázky ani na papíru A5 zcela nezaniknou. Obrázky jsou vysoce kvalitní a je dobré je tisknout ve fotorežimu a dále i laminovat.
UUCZ-440405
Přírodověda>Prvouka>Nezařazené k předmětu>Didaktické hry>Pracovní listy>Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka>Batole (1 - 3 roky)>MŠ>Školní družina>MŠ - předškoláci>ZŠ – 1. STUPEŇ>❄️ Zima>🐾 Živočichové>🦅 Ptáci>🐻 Savci
65.00