Zimní stopování - Informační stopovačka

Zimní stopování - Informační stopovačka
Část souboru Zimní stopování - Celá sada
Celkem získáte 30 stran, na kterých najdete: 20 karet s obrázky zvířat + 20 karet s obrázky zvířat a jejich názvem, 20 příslušných stop zvířat + 20 karet se stopami i názvem zvířete, 20 informačních karet k jednotlivým zvířatům (název, řád, velikost, váha, výskyt, potrava, doba aktivity, zajímavost), 2 obecné informační karty ke stopování, 1 zadní stranu pro tisk a seznamovou kartu se všemi zvířaty.

Na kartách jsou: liška, medvěd, jezevec, kuna, srnec, jelen, kos, vrána, vlk, bobr, ondatra, sýkora, vydra, veverka, zajíc, prase, bažant, mýval, labuť a kachna

Jak si karty dáte dohromady, je už zcela na vás. Můžete si slepit zvíře s textem se stopou nebo i naopak, zvíře bez textu dát dohromady s informacemi, stopy s textem hodit na kroužek a nosit v kapse na procházku nebo si to všelijak nakombinovat :) 

Výukový potenciál souboru: 
Tento soubor má výukový charakter v souladu s RVP PV s jehož pomocí můžete v rámci předškolního vzdělávání plnit vzdělávací cíle v rámci vzdělávacích rozvojových oblastí. 
Příklad kompetencí
- Díky obecnému i konkrétnímu povídání získá dítě elementární poznatky o přírodě v zimním období a především o zvířatech, která můžeme v zimě potkat, dítě se orientuje v prostředí, ve kterém žije
- Při poslechu si dítě klade otázky a hledá na ně odpovědi, aktivně si všímá drobností a zvláštností jednotlivých zvířat, chce  porozumět věcem, jevům a dějům, o kterých poslouchá; poznává, že se může mnohému naučit
- Díky poslechu o zvířatech, která třeba běžně dítě nepotkává si průběžně rozšiřuje svou slovní zásobu a aktivně ji používá k dokonalejší komunikaci s okolím

Příklad cílů
- Povídání s kartami v komunitním kruhu vede k rozvoji řečových schopností a jazykových dovedností receptivních (vnímání, naslouchání, porozumění) i produktivních (výslovnosti, vytváření pojmů, mluvního projevu, vyjadřování)
- Dítě si získáváním nových informací a převáděním si některých z nich do praktické podoby vytváří základy pro práci s načerpanými informacemi
- Rozvoj a kultivace mravního i estetického vnímání, cítění a prožívání nastává při poslechu i procházení jednotlivých obrázků

Tisk je ideální ve velikosti A4, ale obrázky ani na papíru A5 zcela nezaniknou. Obrázky jsou vysoce kvalitní a je dobré je tisknout ve fotorežimu a dále i laminovat.

Další produkty od autora Petra Miklová - Materiálovník

385743
Vlastivěda
Batole (1 - 3 roky), MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, ZŠ – 1. STUPEŇ
Přípravy hodiny/lekce
Svatý Martin - Informační a demonstrační karty Část souboru Svatý Martin - Celá sada Tento soubor je složený z barevných
50.00 Kč
337634
Matematika
Batole (1 - 3 roky), MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Malovaný podzim - Celá sada Soubor obsahuje: Podzimní čísla - První část je přiřazovací - složena celkem z 10 trojic
225.00 Kč
440392
Přírodověda
Batole (1 - 3 roky), MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, ZŠ – 1. STUPEŇ
Skládačky
Zimní stopování - Prosvětlovačka Část souboru Zimní stopování - Celá sada Prosvětlovací obrázky jsou takové obrázky
50.00 Kč
483645
Nezařazené k předmětu
Batole (1 - 3 roky), MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, ZŠ – 1. STUPEŇ
Výzdoba třídy
Masopustní girlanda Tato pestrobarevná girlanda je složena z 25 ručně malovaných obrázků týkajících se masopustu a
70.00 Kč
Zimní stopování - Informační stopovačka Zimní stopování - Informační stopovačka
Zimní stopování - Informační stopovačka Část souboru Zimní stopování - Celá sada Celkem získáte 30 stran, na kterých najdete: 20 karet s obrázky zvířat + 20 karet s obrázky zvířat a jejich názvem, 20 příslušných stop zvířat + 20 karet se stopami i názvem zvířete, 20 informačních karet k jednotlivým zvířatům (název, řád, velikost, váha, výskyt, potrava, doba aktivity, zajímavost), 2 obecné informační karty ke stopování, 1 zadní stranu pro tisk a seznamovou kartu se všemi zvířaty. Na kartách jsou: liška, medvěd, jezevec, kuna, srnec, jelen, kos, vrána, vlk, bobr, ondatra, sýkora, vydra, veverka, zajíc, prase, bažant, mýval, labuť a kachna Jak si karty dáte dohromady, je už zcela na vás. Můžete si slepit zvíře s textem se stopou nebo i naopak, zvíře bez textu dát dohromady s informacemi, stopy s textem hodit na kroužek a nosit v kapse na procházku nebo si to všelijak nakombinovat :)  Výukový potenciál souboru:  Tento soubor má výukový charakter v souladu s RVP PV s jehož pomocí můžete v rámci předškolního vzdělávání plnit vzdělávací cíle v rámci vzdělávacích rozvojových oblastí.  Příklad kompetencí - Díky obecnému i konkrétnímu povídání získá dítě elementární poznatky o přírodě v zimním období a především o zvířatech, která můžeme v zimě potkat, dítě se orientuje v prostředí, ve kterém žije - Při poslechu si dítě klade otázky a hledá na ně odpovědi, aktivně si všímá drobností a zvláštností jednotlivých zvířat, chce  porozumět věcem, jevům a dějům, o kterých poslouchá; poznává, že se může mnohému naučit - Díky poslechu o zvířatech, která třeba běžně dítě nepotkává si průběžně rozšiřuje svou slovní zásobu a aktivně ji používá k dokonalejší komunikaci s okolím Příklad cílů - Povídání s kartami v komunitním kruhu vede k rozvoji řečových schopností a jazykových dovedností receptivních (vnímání, naslouchání, porozumění) i produktivních (výslovnosti, vytváření pojmů, mluvního projevu, vyjadřování) - Dítě si získáváním nových informací a převáděním si některých z nich do praktické podoby vytváří základy pro práci s načerpanými informacemi - Rozvoj a kultivace mravního i estetického vnímání, cítění a prožívání nastává při poslechu i procházení jednotlivých obrázků Tisk je ideální ve velikosti A4, ale obrázky ani na papíru A5 zcela nezaniknou. Obrázky jsou vysoce kvalitní a je dobré je tisknout ve fotorežimu a dále i laminovat.
UUCZ-440405
Přírodověda>Prvouka>Nezařazené k předmětu>Didaktické hry>Pracovní listy>Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka>Batole (1 - 3 roky)>MŠ>Školní družina>MŠ - předškoláci>ZŠ – 1. STUPEŇ>Zima>Živočichové>Ptáci>Savci
65.00