KOMUNIKAČNÍ KARTY - 50 karet - (emoce, klima ve třídě, přátelství......)

Počet stran:
15
Velikost: 6.8 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
15. 1. 2025
Sdílet:
 

Komunikační karty 

Tento soubor obsahuje 50 komunikačních karet, které jsou navrženy pro práci s dětmi na 1. stupni základní školy. Každá karta obsahuje otázku nebo úkol, které podporují rozvoj emocí, komunikace, sebereflexe a vztahů mezi dětmi. Karty jsou skvělým nástrojem pro učitele, vychovatele i rodiče, kteří chtějí podpořit pozitivní klima ve třídě nebo doma.

Proč používat komunikační karty?

  • Podpora emocí a sebereflexe: Karty pomáhají dětem lépe porozumět vlastním pocitům a sdílet je s ostatními.
  • Zlepšení vztahů: Diskuse nad otázkami a plnění úkolů posiluje empatii a spolupráci.
  • Kreativita a zábava: Úkoly na kartách podporují představivost a umožňují dětem se vyjádřit různými způsoby (kreslení, pantomima, diskuse).
  • Flexibilní použití: Lze je využít ve třídnických hodinách, při skupinových aktivitách, v ranním kruhu nebo během odpoledních programů.

Jak karty používat?

  1. Příprava:
    • Vystřihněte karty a zalaminujte je pro delší životnost.
    • Uložte je do krabičky nebo obálky, aby byly vždy po ruce.
  2. Aktivity s kartami:
    • Ranní kruh: Vyberte kartu jako téma dne a nechte děti sdílet své odpovědi.
    • Skupinová práce: Rozdělte děti do skupin, kde společně odpoví na otázku nebo splní úkol.
    • Individuální práce: Každé dítě si vybere kartu a odpoví na ni písemně, kresbou nebo pohybem.
    • Diskuse o pravidlech: Použijte karty zaměřené na třídní pravidla a nechte děti navrhnout, jak by se měla uplatňovat.
    • Kreativní hry: Karty s otázkami o zvířatech nebo pohybu využijte pro dramatické hry nebo pantomimu.

Co tato aktivita rozvíjí?

  • Emoční inteligenci: Děti se učí pojmenovávat a vyjadřovat své pocity.
  • Sociální dovednosti: Podporuje spolupráci, respekt a naslouchání.
  • Kreativní myšlení: Otázky a úkoly inspirují děti k originálním nápadům.
  • Pozitivní klima: Pomáhá budovat důvěru a přátelskou atmosféru ve skupině.

Další produkty od autora Učíme se hrou s Luckou

853941
Český jazyk
Školní družina, 1., 2., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
„Já mám, kdo má?“ – hrací karty pro 1.–2. třídu ZŠ Tato karetní hra je známá a oblíbená mezi dětmi i učiteli. V tomto
30.00 Kč
612946
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., 2., 3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Výzdoba třídy
Výzdoba do oken, oboustranný tisk.Velikost A3,A4 dle vaší volby.
30.00 Kč
606996
Český jazyk
1., 2., 3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Pracovní listy
SEZNAMOVACÍ SRDÍČKA (dvě srdce na velikosti A3, lze vytisknou i na A4, ale podle jsou pak malé) Soubor obsahuje srdíčko
25.00 Kč
771121
Český jazyk
1., ZŠ – 1. STUPEŇ
Lapbook
Tento soubor je vytvořen tak, aby vám pomohl podpořit děti ve vnímání vlastních pokroků a schopností. Věřím, že pro vás
30.00 Kč
KOMUNIKAČNÍ KARTY - 50 karet - (emoce, klima ve třídě, přátelství......) KOMUNIKAČNÍ KARTY - 50 karet - (emoce, klima ve třídě, přátelství......)
 
Komunikační karty Tento soubor obsahuje 50 komunikačních karet, které jsou navrženy pro práci s dětmi na 1. stupni základní školy. Každá karta obsahuje otázku nebo úkol, které podporují rozvoj emocí, komunikace, sebereflexe a vztahů mezi dětmi. Karty jsou skvělým nástrojem pro učitele, vychovatele i rodiče, kteří chtějí podpořit pozitivní klima ve třídě nebo doma.Proč používat komunikační karty?Podpora emocí a sebereflexe: Karty pomáhají dětem lépe porozumět vlastním pocitům a sdílet je s ostatními.Zlepšení vztahů: Diskuse nad otázkami a plnění úkolů posiluje empatii a spolupráci.Kreativita a zábava: Úkoly na kartách podporují představivost a umožňují dětem se vyjádřit různými způsoby (kreslení, pantomima, diskuse).Flexibilní použití: Lze je využít ve třídnických hodinách, při skupinových aktivitách, v ranním kruhu nebo během odpoledních programů.Jak karty používat?Příprava:Vystřihněte karty a zalaminujte je pro delší životnost.Uložte je do krabičky nebo obálky, aby byly vždy po ruce.Aktivity s kartami:Ranní kruh: Vyberte kartu jako téma dne a nechte děti sdílet své odpovědi.Skupinová práce: Rozdělte děti do skupin, kde společně odpoví na otázku nebo splní úkol.Individuální práce: Každé dítě si vybere kartu a odpoví na ni písemně, kresbou nebo pohybem.Diskuse o pravidlech: Použijte karty zaměřené na třídní pravidla a nechte děti navrhnout, jak by se měla uplatňovat.Kreativní hry: Karty s otázkami o zvířatech nebo pohybu využijte pro dramatické hry nebo pantomimu.Co tato aktivita rozvíjí?Emoční inteligenci: Děti se učí pojmenovávat a vyjadřovat své pocity.Sociální dovednosti: Podporuje spolupráci, respekt a naslouchání.Kreativní myšlení: Otázky a úkoly inspirují děti k originálním nápadům.Pozitivní klima: Pomáhá budovat důvěru a přátelskou atmosféru ve skupině.
UUCZ-762665
Prvouka>Nezařazené k předmětu>Demonstrační obrázky - kartičky>Didaktické hry>MŠ>Školní družina>1.>2.>3.>4.>5.>ZŠ – 1. STUPEŇ>Speciální pedagogika>📖 Čtenářská gramotnost 1. stupeň>😀 Emoce
30.00