KOMUNIKAČNÍ KARTY - pololetní sebehodnocení (1., 2. a 3. ročník)

Předmět:
Ročník:
1., 2., 3.
Kategorie:
Počet stran:
21
Velikost: 26.41 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající EduChicTeacher
Nahráno:
Naposledy upraveno:
18. 5. 2025
Sdílet:

Cílem materiálu je podpořit sebereflexi žáků, motivovat k dalšímu rozvoji, rozvíjet komunikační dovednosti, zlepšit vztahy ve třídě, podpořit osobní zodpovědnost a posílit pozitivní vztah ke škole.


Obsah materiálu:
  • 48 otázek, rozdělených do pěti tematických oblastí – školní předměty a dovednosti, spolupráce a vztahy ve třídě, chování a pravidla, osobní růst a cíle, pocity a škola jako celek
  • materiál je vhodný pro žáky 1.–3. ročníku

 

Využití materiálu:

  • sebehodnocení na konci pololetí – žáci reflektují své úspěchy, dovednosti a cíle
  • třídní diskuze – otázky lze využít jako podklady pro rozhovory o vztazích, pravidlech a osobním růstu
  • individuální práce – žáci odpovídají na otázky písemně, například v sešitech nebo na pracovních listech
  • skupinové aktivity – sdílení odpovědí ve dvojicích nebo skupinách posiluje spolupráci a komunikační dovednosti
  • podklad pro zpětnou vazbu – učitel získává lepší vhled do potřeb a pocitů žáků

 

Přínosy materiálu:

  • rozvoj sebereflexe – podporuje žáky v zamyšlení nad vlastními úspěchy a dovednostmi
  • podpora vztahů ve třídě – otázky zaměřené na spolupráci a respekt pomáhají budovat lepší klima ve třídě
  • motivace – žáci si stanovují cíle a uvědomují si svůj pokrok, což je motivuje k dalšímu učení
  • emoční rozvoj – materiál umožňuje žákům sdílet pocity a zážitky spojené se školou
  • flexibilita – Vhodný pro individuální práci, diskuse i třídní projekty

Další produkty od autora EduChicTeacher

745706
Český jazyk - čtení
2., 3.
Pracovní listy
Materiál je zaměřen na rozvoj čtení s porozuměním a představuje příběh v jednoduché formě, přizpůsobené pro druhý ročník
30.00 Kč
770775
Nezařazené k předmětu
4., 5.
Pracovní listy
Materiál je díky svému formátu KNÍŽKY snadno použitelný a motivuje žáky k zamyšlení nad vlastním pokrokem ve škole i v
30.00 Kč
760220
Český jazyk
4., 5.
Omalovánky
Materiál je vhodný pro žáky 4. a 5. ročníku jako zábavný, vzdělávací nástroj k reflexi a posílení vztahů ve třídě. Obsah
40.00 Kč
742048
Matematika
2., 3.
Pracovní listy
Adventní matematické rozcvičky - zábava se sčítáním a odčítáním DESÍTEK do 100! Barevné a ADVENTNĚ laděné matematické
40.00 Kč
KOMUNIKAČNÍ KARTY - pololetní sebehodnocení (1., 2. a 3. ročník) KOMUNIKAČNÍ KARTY - pololetní sebehodnocení (1., 2. a 3. ročník)
Cílem materiálu je podpořit sebereflexi žáků, motivovat k dalšímu rozvoji, rozvíjet komunikační dovednosti, zlepšit vztahy ve třídě, podpořit osobní zodpovědnost a posílit pozitivní vztah ke škole.
Obsah materiálu:
48 otázek, rozdělených do pěti tematických oblastí – školní předměty a dovednosti, spolupráce a vztahy ve třídě, chování a pravidla, osobní růst a cíle, pocity a škola jako celekmateriál je vhodný pro žáky 1.–3. ročníku Využití materiálu:sebehodnocení na konci pololetí – žáci reflektují své úspěchy, dovednosti a cíletřídní diskuze – otázky lze využít jako podklady pro rozhovory o vztazích, pravidlech a osobním růstuindividuální práce – žáci odpovídají na otázky písemně, například v sešitech nebo na pracovních listechskupinové aktivity – sdílení odpovědí ve dvojicích nebo skupinách posiluje spolupráci a komunikační dovednostipodklad pro zpětnou vazbu – učitel získává lepší vhled do potřeb a pocitů žáků Přínosy materiálu:rozvoj sebereflexe – podporuje žáky v zamyšlení nad vlastními úspěchy a dovednostmipodpora vztahů ve třídě – otázky zaměřené na spolupráci a respekt pomáhají budovat lepší klima ve tříděmotivace – žáci si stanovují cíle a uvědomují si svůj pokrok, což je motivuje k dalšímu učeníemoční rozvoj – materiál umožňuje žákům sdílet pocity a zážitky spojené se školouflexibilita – Vhodný pro individuální práci, diskuse i třídní projekty
UUCZ-761503
Český jazyk>Ostatní>1.>2.>3.>📝 Sebehodnocení
30.00