KOMUNIKAČNÍ KARTY - pololetní sebehodnocení (1., 2. a 3. ročník)

Předmět:
Ročník:
1., 2., 3.
Kategorie:
Počet stran:
21
Velikost: 26.41 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající EduChicTeacher
Nahráno:
Naposledy upraveno:
18. 5. 2025
Sdílet:

Cílem materiálu je podpořit sebereflexi žáků, motivovat k dalšímu rozvoji, rozvíjet komunikační dovednosti, zlepšit vztahy ve třídě, podpořit osobní zodpovědnost a posílit pozitivní vztah ke škole.


Obsah materiálu:
  • 48 otázek, rozdělených do pěti tematických oblastí – školní předměty a dovednosti, spolupráce a vztahy ve třídě, chování a pravidla, osobní růst a cíle, pocity a škola jako celek
  • materiál je vhodný pro žáky 1.–3. ročníku

 

Využití materiálu:

  • sebehodnocení na konci pololetí – žáci reflektují své úspěchy, dovednosti a cíle
  • třídní diskuze – otázky lze využít jako podklady pro rozhovory o vztazích, pravidlech a osobním růstu
  • individuální práce – žáci odpovídají na otázky písemně, například v sešitech nebo na pracovních listech
  • skupinové aktivity – sdílení odpovědí ve dvojicích nebo skupinách posiluje spolupráci a komunikační dovednosti
  • podklad pro zpětnou vazbu – učitel získává lepší vhled do potřeb a pocitů žáků

 

Přínosy materiálu:

  • rozvoj sebereflexe – podporuje žáky v zamyšlení nad vlastními úspěchy a dovednostmi
  • podpora vztahů ve třídě – otázky zaměřené na spolupráci a respekt pomáhají budovat lepší klima ve třídě
  • motivace – žáci si stanovují cíle a uvědomují si svůj pokrok, což je motivuje k dalšímu učení
  • emoční rozvoj – materiál umožňuje žákům sdílet pocity a zážitky spojené se školou
  • flexibilita – Vhodný pro individuální práci, diskuse i třídní projekty

Další produkty od autora EduChicTeacher

747275
Český jazyk - čtení
3., 4., 5., 6.
Pracovní listy
Materiál určený pro žáky 3. až 6. ročníku obsahuje: 3 rozhovory s třemi králi: Kašparem, Melicharem a Baltazarem 3
50.00 Kč
747674
Český jazyk
2., 3., 4., 5.
Pracovní listy
Opakování a upevňování učiva - druhy vět. Vhodný pro 2. a 3. ročník, ale také ve vyšších ročnících pro opakování
40.00 Kč
761507
Český jazyk
6., 7., 8., 9.
Ostatní
Tento materiál je efektivním nástrojem, který přispívá nejen k lepším školním výsledkům, ale také k osobnostnímu růstu
30.00 Kč
742316
Matematika
2., 3., 4.
Běhací diktát
Kartičky na NÁSOBENÍ promění učení v zábavu! Barevné a VÁNOČNĚ laděné karty s příklady rozvíjejí logické myšlení a
30.00 Kč
KOMUNIKAČNÍ KARTY - pololetní sebehodnocení (1., 2. a 3. ročník) KOMUNIKAČNÍ KARTY - pololetní sebehodnocení (1., 2. a 3. ročník)
Cílem materiálu je podpořit sebereflexi žáků, motivovat k dalšímu rozvoji, rozvíjet komunikační dovednosti, zlepšit vztahy ve třídě, podpořit osobní zodpovědnost a posílit pozitivní vztah ke škole.
Obsah materiálu:
48 otázek, rozdělených do pěti tematických oblastí – školní předměty a dovednosti, spolupráce a vztahy ve třídě, chování a pravidla, osobní růst a cíle, pocity a škola jako celekmateriál je vhodný pro žáky 1.–3. ročníku Využití materiálu:sebehodnocení na konci pololetí – žáci reflektují své úspěchy, dovednosti a cíletřídní diskuze – otázky lze využít jako podklady pro rozhovory o vztazích, pravidlech a osobním růstuindividuální práce – žáci odpovídají na otázky písemně, například v sešitech nebo na pracovních listechskupinové aktivity – sdílení odpovědí ve dvojicích nebo skupinách posiluje spolupráci a komunikační dovednostipodklad pro zpětnou vazbu – učitel získává lepší vhled do potřeb a pocitů žáků Přínosy materiálu:rozvoj sebereflexe – podporuje žáky v zamyšlení nad vlastními úspěchy a dovednostmipodpora vztahů ve třídě – otázky zaměřené na spolupráci a respekt pomáhají budovat lepší klima ve tříděmotivace – žáci si stanovují cíle a uvědomují si svůj pokrok, což je motivuje k dalšímu učeníemoční rozvoj – materiál umožňuje žákům sdílet pocity a zážitky spojené se školouflexibilita – Vhodný pro individuální práci, diskuse i třídní projekty
UUCZ-761503
Český jazyk>Ostatní>1.>2.>3.>📝 Sebehodnocení
30.00