Hospodářský rozvoj českých zemí - parní stroj

Předmět:
Ročník:
Kategorie:
Počet stran:
4
Velikost: 536.73 KB
Typ souboru: pdf
Prodávající Magdalena Weinerová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
23. 4. 2024
Sdílet:

Pracovní list s vynechanými informacemi k tématu Hospodářský rozvoj českých zemí v 19. století. Jedná se o století páry, kdy byly zpřístupěny vynálezy jako např. parní stroj, lokomotivy, první auta, oblouková lampa,...). Žáci vyhledávají na internetu chybějící informace. Součástí je i práce s vyhledávačem Google Lens - Kdo nebo co je na obrázku. Kartičky se jmény v malé tabulce si žáci rozstříhají a poté nalepí pod správný obrázek.

Součástí souboru je i řešení.

Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ.

Materiál rozvíjí dle RVP:

  • ČJS-5-3-02 využívá knihovny, sbírky muzeí a galerie jako informační zdroje pro pochopení minulosti
  • ČJS-5-3-03p rozeznává rozdíl mezi životem dnes a životem v dávných dobách
  • ČJS-5-3-03p uvede významné události, které se vztahují k regionu a kraji
  • I-5-4-01 najde a spustí aplikaci, pracuje s daty různého typu
  • I-5-4-03 dodržuje bezpečnostní a jiná pravidla pro práci s digitálními technologiemi

Klíčové kompetence:

  • Kompetence občanské – respektuje, chrání a ocení naše tradice a kulturní i historické dědictví, projevuje pozitivní postoj k uměleckým dílům, smysl pro kulturu a tvořivost, aktivně se zapojuje do kulturního dění a sportovních aktivit
  • Kompetence digitální – získává, vyhledává, kriticky posuzuje, spravuje a sdílí data, informace a digitální obsah, k tomu volí postupy, způsoby a prostředky, které odpovídají konkrétní situaci a účelu
  • Kompetence digitální – využívá digitální technologie, aby si usnadnil práci, zautomatizoval rutinní činnosti, zefektivnil či zjednodušil své pracovní postupy a zkvalitnil výsledky své práce

Obrázky použity z Wikimedia Commons.

Další produkty od autora Magdalena Weinerová

371710
Informatika
6., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Kartičky pro offline aktivitu. Žáci se seznámí s různými druhy souborů, s tím, co je ikona, složka, disk, adresář. Žáci
25.00 Kč
370921
Dějepis
5., 8., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Pracovní list s vynechanými informaci na téma Reovluční rok 1848. Žáci vyhledávají na internetu chybějící informace
25.00 Kč
404558
Anglický jazyk
4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Pracovní listy
Materiál obsahuje soubor sedmi plakátků s ikonami počasí na mapě Spojeného království s vybranými městy, dále sadu 14
35.00 Kč
433807
Anglický jazyk
3., 4., 5., 6., 7.
Didaktické hry
Soubor se skládá se 80 kartiček vánočních zvyků, aktivit či dekorací včetně pozadí. Lze vytisknout i jednostranně
30.00 Kč
Hospodářský rozvoj českých zemí - parní stroj Hospodářský rozvoj českých zemí - parní stroj
Pracovní list s vynechanými informacemi k tématu Hospodářský rozvoj českých zemí v 19. století. Jedná se o století páry, kdy byly zpřístupěny vynálezy jako např. parní stroj, lokomotivy, první auta, oblouková lampa,...). Žáci vyhledávají na internetu chybějící informace. Součástí je i práce s vyhledávačem Google Lens - Kdo nebo co je na obrázku. Kartičky se jmény v malé tabulce si žáci rozstříhají a poté nalepí pod správný obrázek.Součástí souboru je i řešení.Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ.Materiál rozvíjí dle RVP:ČJS-5-3-02 využívá knihovny, sbírky muzeí a galerie jako informační zdroje pro pochopení minulostiČJS-5-3-03p rozeznává rozdíl mezi životem dnes a životem v dávných dobáchČJS-5-3-03p uvede významné události, které se vztahují k regionu a krajiI-5-4-01 najde a spustí aplikaci, pracuje s daty různého typuI-5-4-03 dodržuje bezpečnostní a jiná pravidla pro práci s digitálními technologiemiKlíčové kompetence:Kompetence občanské – respektuje, chrání a ocení naše tradice a kulturní i historické dědictví, projevuje pozitivní postoj k uměleckým dílům, smysl pro kulturu a tvořivost, aktivně se zapojuje do kulturního dění a sportovních aktivitKompetence digitální – získává, vyhledává, kriticky posuzuje, spravuje a sdílí data, informace a digitální obsah, k tomu volí postupy, způsoby a prostředky, které odpovídají konkrétní situaci a účeluKompetence digitální – využívá digitální technologie, aby si usnadnil práci, zautomatizoval rutinní činnosti, zefektivnil či zjednodušil své pracovní postupy a zkvalitnil výsledky své práceObrázky použity z Wikimedia Commons.
UUCZ-538176
Vlastivěda>Pracovní listy>5.
25.00