Hospodářský rozvoj českých zemí - parní stroj

Předmět:
Ročník:
Kategorie:
Počet stran:
4
Velikost: 536.73 KB
Typ souboru: pdf
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
23. 4. 2024
-8 % 25 Kč
23 Kč
Sdílet:

Pracovní list s vynechanými informacemi k tématu Hospodářský rozvoj českých zemí v 19. století. Jedná se o století páry, kdy byly zpřístupěny vynálezy jako např. parní stroj, lokomotivy, první auta, oblouková lampa,...). Žáci vyhledávají na internetu chybějící informace. Součástí je i práce s vyhledávačem Google Lens - Kdo nebo co je na obrázku. Kartičky se jmény v malé tabulce si žáci rozstříhají a poté nalepí pod správný obrázek.

Součástí souboru je i řešení.

Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ.

Materiál rozvíjí dle RVP:

  • ČJS-5-3-02 využívá knihovny, sbírky muzeí a galerie jako informační zdroje pro pochopení minulosti
  • ČJS-5-3-03p rozeznává rozdíl mezi životem dnes a životem v dávných dobách
  • ČJS-5-3-03p uvede významné události, které se vztahují k regionu a kraji
  • I-5-4-01 najde a spustí aplikaci, pracuje s daty různého typu
  • I-5-4-03 dodržuje bezpečnostní a jiná pravidla pro práci s digitálními technologiemi

Klíčové kompetence:

  • Kompetence občanské – respektuje, chrání a ocení naše tradice a kulturní i historické dědictví, projevuje pozitivní postoj k uměleckým dílům, smysl pro kulturu a tvořivost, aktivně se zapojuje do kulturního dění a sportovních aktivit
  • Kompetence digitální – získává, vyhledává, kriticky posuzuje, spravuje a sdílí data, informace a digitální obsah, k tomu volí postupy, způsoby a prostředky, které odpovídají konkrétní situaci a účelu
  • Kompetence digitální – využívá digitální technologie, aby si usnadnil práci, zautomatizoval rutinní činnosti, zefektivnil či zjednodušil své pracovní postupy a zkvalitnil výsledky své práce

Obrázky použity z Wikimedia Commons.

Další produkty od autora Magdalena Weinerová

369955
Anglický jazyk
ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Karty na procvičování čísel a barev v anglickém jazyce. Jedná se o barvy: zelená, modrá, červená a žlutá a čísla od 1 do
32.00 Kč
-10 % 32 Kč
28,8 Kč
326299
Anglický jazyk
5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Pracovní listy
Aktivita pro práci ve dvojici. Každý žák má svůj list. Střídavě si popisují místnosti a jejich umístění. Hledají rozdíly
0.00 Kč
403773
Anglický jazyk
3., 4.
Pracovní listy
V materiálu se žáci seznámí s vybranou halloweenskou slovní zásobou. Zopakují si barvy, čísla. Při každém úkolu si
30.00 Kč
-10 % 30 Kč
27 Kč
514917
Anglický jazyk
3., 4.
Pracovní listy
Žáci si postupně vyrobí knihu se slovní zásobou částí těla a obličeje. V náhledových obrázcích jsou použity práce žáků
30.00 Kč
-10 % 30 Kč
27 Kč
Hospodářský rozvoj českých zemí - parní stroj Hospodářský rozvoj českých zemí - parní stroj
Pracovní list s vynechanými informacemi k tématu Hospodářský rozvoj českých zemí v 19. století. Jedná se o století páry, kdy byly zpřístupěny vynálezy jako např. parní stroj, lokomotivy, první auta, oblouková lampa,...). Žáci vyhledávají na internetu chybějící informace. Součástí je i práce s vyhledávačem Google Lens - Kdo nebo co je na obrázku. Kartičky se jmény v malé tabulce si žáci rozstříhají a poté nalepí pod správný obrázek. Součástí souboru je i řešení. Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ. Materiál rozvíjí dle RVP: ČJS-5-3-02 využívá knihovny, sbírky muzeí a galerie jako informační zdroje pro pochopení minulosti ČJS-5-3-03p rozeznává rozdíl mezi životem dnes a životem v dávných dobách ČJS-5-3-03p uvede významné události, které se vztahují k regionu a kraji I-5-4-01 najde a spustí aplikaci, pracuje s daty různého typu I-5-4-03 dodržuje bezpečnostní a jiná pravidla pro práci s digitálními technologiemi Klíčové kompetence: Kompetence občanské – respektuje, chrání a ocení naše tradice a kulturní i historické dědictví, projevuje pozitivní postoj k uměleckým dílům, smysl pro kulturu a tvořivost, aktivně se zapojuje do kulturního dění a sportovních aktivit Kompetence digitální – získává, vyhledává, kriticky posuzuje, spravuje a sdílí data, informace a digitální obsah, k tomu volí postupy, způsoby a prostředky, které odpovídají konkrétní situaci a účelu Kompetence digitální – využívá digitální technologie, aby si usnadnil práci, zautomatizoval rutinní činnosti, zefektivnil či zjednodušil své pracovní postupy a zkvalitnil výsledky své práce Obrázky použity z Wikimedia Commons.
UUCZ-538176
Vlastivěda>Pracovní listy>5.
25.00