Pracovní list s vynechanými informaci o Národním obrození. Žáci vyhledávají na internetu chybějící informace. Součástí je i práce s vyhledávačem Google Lens - Kdo nebo co je na obrázku. Kartičky se jmény v malé tabulce si žáci rozstříhají a poté nalepí pod správný obrázek.
Součástí souboru je i řešení.
Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ.
Materiál rozvíjí dle RVP:
- ČJS-5-3-02 využívá knihovny, sbírky muzeí a galerie jako informační zdroje pro pochopení minulosti
- ČJS-5-3-03p rozeznává rozdíl mezi životem dnes a životem v dávných dobách
- ČJS-5-3-03p uvede významné události, které se vztahují k regionu a kraji
- I-5-4-01 najde a spustí aplikaci, pracuje s daty různého typu
- I-5-4-03 dodržuje bezpečnostní a jiná pravidla pro práci s digitálními technologiemi
Klíčové kompetence:
- Kompetence občanské – respektuje, chrání a ocení naše tradice a kulturní i historické dědictví, projevuje pozitivní postoj k uměleckým dílům, smysl pro kulturu a tvořivost, aktivně se zapojuje do kulturního dění a sportovních aktivit
- Kompetence digitální – získává, vyhledává, kriticky posuzuje, spravuje a sdílí data, informace a digitální obsah, k tomu volí postupy, způsoby a prostředky, které odpovídají konkrétní situaci a účelu
- Kompetence digitální – využívá digitální technologie, aby si usnadnil práci, zautomatizoval rutinní činnosti, zefektivnil či zjednodušil své pracovní postupy a zkvalitnil výsledky své práce