Já mám, kdo má? Asijské vlajky

Předmět:
Ročník:
Počet stran:
15
Velikost: 9.56 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
31. 7. 2023
Sdílet:

Tato aktivita je vhodná do hodin zeměpisu - procvičení k učivu Asie. Ideální je spojit aktivitu s vyhledáváním států a vlajek v atlase. 

Kartičky s aktivitou "Já mám, kdo má" na téma Asijské vlajky jsou určené zejména do hodin zeměpisu. Slouží zejména k zopakování učiva, ideální je také aktivita spojená s prací s atlasem, kde mohou žáci hledat příslušné informace (vlajky, města, státy,..). Někdy se žáci dozvědí i o rozlohou menších státech nebo těch, které nejsou pro nás tak významné a nezbývá někdy čas se všem v hodinách věnovat.

Na 50 kartičkách jsou vlajky asijských států. Začíná (většinou) učitel s první kartou, kde se ptá, kdo má vlajku Turecka. Pokračuje žák s příslušnou vlajkou až se dostanou na konec - poslední kartu. Při oboustranném tisku je na druhé straně nápověda pro správné pořadí.

Co materiál obsahuje a jak s ním pracovat:

  • Materiál obsahuje 50 karet s vlajkami a státy Asie
  • Doporučuji soubor tisknout barevně a oboustranně na silnější papír či čtvrtku a následně je potřeba karty vystřihnout
  • Při oboustranném tisku nastavte tisk "překlápět po kratší straně", aby vám správně sedělo číslování na zadní straně.
  • Doporučuji také zalaminovat, aby vám karty déle vydržely.

 

Další produkty od autora Klára Dundrová - KD mudarisa

330336
Vlastivěda
5., 6., 7., 8., 9., SŠ
Já mám, kdo má
Kartičky s aktivitou "Já mám, kdo má" na téma Africká hlavní města jsou určené především do hodin zeměpisu. Slouží
35.00 Kč
277814
Občanská výchova
5., 6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Trimino je variantou hry domina. Na každé ze tří stran je pojem či obrázek a žáci mají přiřadit druhý trojúhelník tak
35.00 Kč
278921
Český jazyk - gramatika
ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Karty jsou určené pro práci s roboty typu Blue bot nebo Bee bot. Karty jsou připraveny ve verzi správně napsaná
35.00 Kč
333759
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Diář učitelský
Týdenní plánovač je nedatovaný, můžete ho tedy použít kdykoliv. Plánovač můžete dát do kroužkové vazby a mít ho na stole
45.00 Kč
Já mám, kdo má? Asijské vlajky Já mám, kdo má? Asijské vlajky
Tato aktivita je vhodná do hodin zeměpisu - procvičení k učivu Asie. Ideální je spojit aktivitu s vyhledáváním států a vlajek v atlase.  Kartičky s aktivitou "Já mám, kdo má" na téma Asijské vlajky jsou určené zejména do hodin zeměpisu. Slouží zejména k zopakování učiva, ideální je také aktivita spojená s prací s atlasem, kde mohou žáci hledat příslušné informace (vlajky, města, státy,..). Někdy se žáci dozvědí i o rozlohou menších státech nebo těch, které nejsou pro nás tak významné a nezbývá někdy čas se všem v hodinách věnovat. Na 50 kartičkách jsou vlajky asijských států. Začíná (většinou) učitel s první kartou, kde se ptá, kdo má vlajku Turecka. Pokračuje žák s příslušnou vlajkou až se dostanou na konec - poslední kartu. Při oboustranném tisku je na druhé straně nápověda pro správné pořadí. Co materiál obsahuje a jak s ním pracovat: Materiál obsahuje 50 karet s vlajkami a státy Asie Doporučuji soubor tisknout barevně a oboustranně na silnější papír či čtvrtku a následně je potřeba karty vystřihnout Při oboustranném tisku nastavte tisk "překlápět po kratší straně", aby vám správně sedělo číslování na zadní straně. Doporučuji také zalaminovat, aby vám karty déle vydržely.  
UUCZ-332327
Zeměpis>Já mám, kdo má>6.>7.>8.>9.>SŠ>ZŠ – 2. STUPEŇ
35.00