Světadíly

Předmět:
Kategorie:
Téma:
Počet stran:
30
Velikost: 25.62 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
16. 4. 2024
Sdílet:

Jedná se o brožuru, které je plná informací, pracovních listů, obrázků k dokreslení, obrázků k vykreslení a námětů činností a tvoření. 

Děti si prostřednictvím tohoto souboru procvičují zrakové vnímání, sluchové vnímání, předmatematické představy, prostorové vnímání, rozvíjí si slovní zásobu a jemnou motoriku. 

V souboru je mapa světa a pojmenované světadíly, 2 PL, hledání dvojic a skládačka ke světadílům. U každého světadílu je napsáno, kdo tam například žije a ke každému kontinentu 1 - 2 PL, které se k němu vztahují. Pracovní listy jsou pokaždé zaměřené na jinou oblast - matematické představy, zrakové vnímání, pojmenovávání obrázků, apod. Pracovní listy - příklady - sudoku, hledání stínů, hledání cesty, hledání písmen z určitého slova, kreslení, apod. V souboru je také pár tipů na aktivity či tvoření. 

Děti si rozvíjí: 

V oblasti dítě a jeho tělo si zdokonalují dovednosti v oblasti jemné motoriky - držení tužky, pastelek. Děti si rozvíjí a užívají smysly - rozvoj zrakového a sluchového vnímání. 

V oblasti dítě a jeho psychika si děti rozvíjí tvořivost - tvořivé myšlení a řešení problémů, děti si posilují přirozené poznávající city jako je zvídavost a radost z objevování. 

V oblasti dítě a ten druhý děti posilují prosociálního chování ve vztahu k ostatním lidem, například ke kamarádům, se kterými úkoly řeší nebo s rodiči a také si rozvíjí kooperativní dovednosti - učí se spolupracovat s vrstevníky. 

V oblasti dítě a společnost si děti rozvíjí schopnost žít ve společenství ostatních lidí - spolupracovat s ostatními, podílet se na dokončení úkolu.

V oblasti dítě a svět se děti seznamují s místem a prostředím, ve kterém žijí, v tomto případě se seznamují se světadíly, kulturou apod. 

Další produkty od autora Náměty do školky

547367
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., Speciální pedagogika
Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka
Jedná se o soubor, ve kterém najdete úkoly na plot. Děti si procvičují informace ohledně naší planety. Celkem naleznete
38.00 Kč
455092
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., Speciální pedagogika
Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka
Jedná se o brožuru, vzdělávací materiál, při kterém si děti rozvíjí: v oblasti dítě a jeho psychika si rozvíjí ř ečové
35.00 Kč
518680
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Přípravy hodiny/lekce
Jedná se o brožuru, vzdělávací materiál, při kterém si děti rozvíjí: v oblasti dítě a jeho psychika si rozvíjí ř ečové
35.00 Kč
557834
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., Speciální pedagogika
Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka
Jedná se o soubor, ve kterém najdete úkoly na plot. Děti si procvičují informace ohledně mláďat a jejich maminek. Tento
35.00 Kč
Světadíly Světadíly
Jedná se o brožuru, které je plná informací, pracovních listů, obrázků k dokreslení, obrázků k vykreslení a námětů činností a tvoření.  Děti si prostřednictvím tohoto souboru procvičují zrakové vnímání, sluchové vnímání, předmatematické představy, prostorové vnímání, rozvíjí si slovní zásobu a jemnou motoriku.  V souboru je mapa světa a pojmenované světadíly, 2 PL, hledání dvojic a skládačka ke světadílům. U každého světadílu je napsáno, kdo tam například žije a ke každému kontinentu 1 - 2 PL, které se k němu vztahují. Pracovní listy jsou pokaždé zaměřené na jinou oblast - matematické představy, zrakové vnímání, pojmenovávání obrázků, apod. Pracovní listy - příklady - sudoku, hledání stínů, hledání cesty, hledání písmen z určitého slova, kreslení, apod. V souboru je také pár tipů na aktivity či tvoření.  Děti si rozvíjí:  V oblasti dítě a jeho tělo si zdokonalují dovednosti v oblasti jemné motoriky - držení tužky, pastelek. Děti si rozvíjí a užívají smysly - rozvoj zrakového a sluchového vnímání.  V oblasti dítě a jeho psychika si děti rozvíjí tvořivost - tvořivé myšlení a řešení problémů, děti si posilují přirozené poznávající city jako je zvídavost a radost z objevování.  V oblasti dítě a ten druhý děti posilují prosociálního chování ve vztahu k ostatním lidem, například ke kamarádům, se kterými úkoly řeší nebo s rodiči a také si rozvíjí kooperativní dovednosti - učí se spolupracovat s vrstevníky.  V oblasti dítě a společnost si děti rozvíjí schopnost žít ve společenství ostatních lidí - spolupracovat s ostatními, podílet se na dokončení úkolu. V oblasti dítě a svět se děti seznamují s místem a prostředím, ve kterém žijí, v tomto případě se seznamují se světadíly, kulturou apod. 
UUCZ-315165
Zeměpis>Pracovní listy>MŠ>Školní družina>MŠ - předškoláci>1.>Speciální pedagogika>Den Země
49.00