Světadíly

Předmět:
Kategorie:
Počet stran:
30
Velikost: 25.62 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Náměty do školky
Nahráno:
Naposledy upraveno:
16. 4. 2024
Sdílet:

Jedná se o brožuru, které je plná informací, pracovních listů, obrázků k dokreslení, obrázků k vykreslení a námětů činností a tvoření. 

Děti si prostřednictvím tohoto souboru procvičují zrakové vnímání, sluchové vnímání, předmatematické představy, prostorové vnímání, rozvíjí si slovní zásobu a jemnou motoriku. 

V souboru je mapa světa a pojmenované světadíly, 2 PL, hledání dvojic a skládačka ke světadílům. U každého světadílu je napsáno, kdo tam například žije a ke každému kontinentu 1 - 2 PL, které se k němu vztahují. Pracovní listy jsou pokaždé zaměřené na jinou oblast - matematické představy, zrakové vnímání, pojmenovávání obrázků, apod. Pracovní listy - příklady - sudoku, hledání stínů, hledání cesty, hledání písmen z určitého slova, kreslení, apod. V souboru je také pár tipů na aktivity či tvoření. 

Děti si rozvíjí: 

V oblasti dítě a jeho tělo si zdokonalují dovednosti v oblasti jemné motoriky - držení tužky, pastelek. Děti si rozvíjí a užívají smysly - rozvoj zrakového a sluchového vnímání. 

V oblasti dítě a jeho psychika si děti rozvíjí tvořivost - tvořivé myšlení a řešení problémů, děti si posilují přirozené poznávající city jako je zvídavost a radost z objevování. 

V oblasti dítě a ten druhý děti posilují prosociálního chování ve vztahu k ostatním lidem, například ke kamarádům, se kterými úkoly řeší nebo s rodiči a také si rozvíjí kooperativní dovednosti - učí se spolupracovat s vrstevníky. 

V oblasti dítě a společnost si děti rozvíjí schopnost žít ve společenství ostatních lidí - spolupracovat s ostatními, podílet se na dokončení úkolu.

V oblasti dítě a svět se děti seznamují s místem a prostředím, ve kterém žijí, v tomto případě se seznamují se světadíly, kulturou apod. 

Další produkty od autora Náměty do školky

601875
Nezařazené k předmětu
Miminka
Kalendář pro děti
Jedná se o milníkové kartičku pro chlapečka. Kartičky jsou ve velikosti A5. Druhy kartiček: 1 - 4 týdny, 1 - 12 měsiců
0.00 Kč
530316
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka
Jedná se o soubor, ve kterém najdete úkoly na plot. Celkem je v souboru 15 úkolů. Děti si procvičují informace ohledně
40.00 Kč
420596
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., Speciální pedagogika
Pracovní listy
Jedná se o brožuru, které je plná informací, pracovních listů, obrázků k dokreslení, obrázků k vykreslení a námětů
45.00 Kč
285060
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., Speciální pedagogika
Já mám, kdo má
Hra já mám - kdo má k tématu Velikonoce, která slouží k rozvoji komunikačních dovedností a v tomto případě i k opakování
30.00 Kč
Světadíly Světadíly
Jedná se o brožuru, které je plná informací, pracovních listů, obrázků k dokreslení, obrázků k vykreslení a námětů činností a tvoření.  Děti si prostřednictvím tohoto souboru procvičují zrakové vnímání, sluchové vnímání, předmatematické představy, prostorové vnímání, rozvíjí si slovní zásobu a jemnou motoriku.  V souboru je mapa světa a pojmenované světadíly, 2 PL, hledání dvojic a skládačka ke světadílům. U každého světadílu je napsáno, kdo tam například žije a ke každému kontinentu 1 - 2 PL, které se k němu vztahují. Pracovní listy jsou pokaždé zaměřené na jinou oblast - matematické představy, zrakové vnímání, pojmenovávání obrázků, apod. Pracovní listy - příklady - sudoku, hledání stínů, hledání cesty, hledání písmen z určitého slova, kreslení, apod. V souboru je také pár tipů na aktivity či tvoření.  Děti si rozvíjí:  V oblasti dítě a jeho tělo si zdokonalují dovednosti v oblasti jemné motoriky - držení tužky, pastelek. Děti si rozvíjí a užívají smysly - rozvoj zrakového a sluchového vnímání.  V oblasti dítě a jeho psychika si děti rozvíjí tvořivost - tvořivé myšlení a řešení problémů, děti si posilují přirozené poznávající city jako je zvídavost a radost z objevování.  V oblasti dítě a ten druhý děti posilují prosociálního chování ve vztahu k ostatním lidem, například ke kamarádům, se kterými úkoly řeší nebo s rodiči a také si rozvíjí kooperativní dovednosti - učí se spolupracovat s vrstevníky.  V oblasti dítě a společnost si děti rozvíjí schopnost žít ve společenství ostatních lidí - spolupracovat s ostatními, podílet se na dokončení úkolu. V oblasti dítě a svět se děti seznamují s místem a prostředím, ve kterém žijí, v tomto případě se seznamují se světadíly, kulturou apod. 
UUCZ-315165
Zeměpis>Pracovní listy>MŠ>Školní družina>MŠ - předškoláci>1.>Speciální pedagogika>🌍 Den Země
49.00